خبرگزاری کار ایران

حرفه‌ای‌ترین مایکروفر برای یک آشپزی بی نقص

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۶۹۴

مایکروفر پاناسونیک با قابلیت‌هایی مانند گریل، کانوکشن، امکان پخت ترکیبی، یخ زدایی به روش اینورتر، 12 منوی پخت خودکار برای انواع مواد غذایی، امکان ذخیره دستور پخت در حافظه دستگاه و امکانات حرفه ای دیگری از این قبیل آن را به یک مایکروفر با کیفیت برای یک آشپزی بی‌نقص تبدیل می‌کند.

ایلنا؛ ماکروویو ها جزو محصولاتی هستند که در بدو ورود به بازار کمی لوکس و تجملی به نظر می‌رسیدند اما زمان زیادی طول نکشید که با پتانسیل فوق‌العاده بالای خود در طبخ غذا، به یکی از مهم‌ترین لوازم برای آشپزخانه تبدیل شد.

برند ژاپنی پاناسونیک را می‌توان جزو برندهای خوش نام در تولید لوازم خانگی و انواع مایکروویو دانست که اصولاً کیفیت و کارایی بالایی که طی سالیان گذشته در محصولات تولیدی آن وجود داشته است باعث این خوش‌نامی است.

در ادامه با یک مدل از مایکروفر پاناسونیک آشنا می شوید که علاوه بر کیفیت ساخت بالا از امکانات مهمی برخوردار است و جزو یکی از محبوب ترین ها و البته گران ترین ها است.

مایکروفر های پاناسونیک همه ساله توانسته اند قسمت عمده ای از خرید و فروش بازار را دست خود بگیرند دلیل آن هم قیمت مناسب در برابر کیفیت بسیار عالی آن ها است. البته یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب یک مدل مناسب جهت خرید مایکروویو، بررسی نیازها و کاربری‌هایی است که خریدار انتظار دارد با مایکروویو آن‌ها را انجام دهد.

مایکروفر پاناسونیک مدل NN-C784 یکی از دلبری های جدید پاناسونیک است و می توان آن را یکی از پر امکانات ترین مایکروویوهای معرفی شده در بازار یا فروشگاه اینترنتی نامید.

در نگاه اول طراحی کلاسیک این مدل با  زوایای گرد به کار رفته در آن و درب دستگاه که به صورت خاص رو به پایین باز می شود به نوعی آن را از بسیاری از مدل های موجود در بازار متمایز می کند. دربازشو رو به پایین پیش از این در مایکروفر ال جی که به سولاردام مشهور است نیز به کار گرفته شده بود. بدنه داخلی این اجاق از جنس استیل ضد زنگ است و هماهنگی خوبی با رنگ نقره ای بدنه بیرونی دارد.

این دستگاه قادر به پخت مواد غذایی از طریق امواج ماکرو با توان کاری 1000 وات است که رقمی متداول در این زمینه محسوب می‌شود اما به گریل نیز مجهز شده تا بتوانید طیف غذاهای قابل پخت توسط آن را افزایش دهید. سیستم گریل باعث می شود که انواع مواد غذایی گوناگون ، از گوشت یا مرغ تا پیتزا و نان برشته و طلایی رنگ شود و علاوه بر ظاهر زیبا ، طعم خوبی هم به آن ها می‌بخشد.

البته می توانید به واسطه امکان پخت ترکیبی، انواع روش های پخت را به طور همزمان هم استفاده کنید. بدین ترتیب به طور همزمان از یک طرف امواج ماکرو به غذا می‌تابد و از طرف دیگر حرارت گریل باعث تنوری شدن غذا می‌شود. 

حرفه‌ای‌ترین مایکروفر برای یک آشپزی بی نقص

از ویژگی‌های مهم این مایکروفر خوش قیمت پاناسونیک که آن را به یک اجاق خانگی تمام عیار تبدیل می‌کند قابلیت کانوکشن است. کانوکشن یا همان پخت به وسیله هوای خشک و داغ شما را از فر بی نیاز می‌کند چون جریان هوای داغ توسط فن در اطراف غذا به صورت یکنواخت پخش می شود . به دلیل چرخش هوا پخت مواد غذایی یکسان صورت می گیرد و حرارت کمتری هم  نیاز است و البته در همه نقاط به خوبی پخته می شود و البته سریع تر است.

در این بافت یکنواخت حرارتی، شما نیازی به چرخاندن غذا یا جا به جایی قفسه ها و سینی های مختلف یا نگرانی بابت سوخت خمیر پیتزا یا بیسکوییت های طبقه پایین ندارید. با چنین امکاناتی دیگر وقت آن است که برای کارهایی بیشتر از صرفا گرم کردن غذا یا یخ زدایی، مایکروفر های خود را روشن کنید.

به طور کلی این دستگاه با قابلیت هایی مانند گریل ، کانوکشن ، امکان پخت ترکیبی ، یخ زدایی به روش اینورتر، 12 منوی پخت خودکار برای انواع مواد غذایی ، امکان ذخیره دستور پخت در حافظه دستگاه و امکانات حرفه ای دیگری از این قبیل آن را به یک مایکروفر با کیفیت برای یک آشپزی بی نقص تبدیل می‌کند. قیمت مایکروفر پاناسونیک برای این دستگاه ارزشمند کاملا مناسب است و به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه های اضافی از میزان رضایت مندی بالایی میان کاربران برخوردار است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز