خبرگزاری کار ایران

افتتاح اولین مرکز مقاومت بسیج استان اصفهان در فولادشهر

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۰۸۷

همزمان با سال روز آغاز عملیات آزادسازی خرمشهر (عملیات بیت المقدس ) و شهادت سردار رشید اسلام شهید قجه ای ، مرکز مقاومت بسیج شهر فولادشهر افتتاح و آغاز به کار نمود.

به گزارش ایلنا، در آیین افتتاح  این مرکز که جمعی از مسئولین نظامی، سیاسی استان و منطقه و همچنین جمعی از معاونین و مدیران ذوب آهن اصفهان حضور داشتند ، سردار فدا جانشین سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان  در سخانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به ویژه نقش مهم سرداران و رزمندگان شهید اصفهان از جمله شهیدان خرازی ، کاظمی و قجه ای در آزادسازی خرمشهر گفت : این پیروزی ها نتیجه باور داشتن جوانان ، ایمان و توکل به خدا و رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را مأیوس نمود.

وی با تأکید بر ضرورت حضور در عرصه های مختلف و توجه به توان داخلی و توانمندی نیروهای متخصص تصریح کرد : با روحیه بسیجی و بهره گیری از شجره طیبه بسیج می توان از همه ظرفیت های موجود برای اهداف انقلاب اسلامی و رشد و توسعه کشور استفاده  نمود.

سرهنگ صفرپور فرمانده سپاه ناحیه لنجان نیزگفت :در جهان امروز نظام های سیاسی بین المللی به سمت تفکر اسلامی و توحیدی در حرکتند و هر روز شاهد موفقیت های بزرگی در این زمینه هستیم.

وی افزود : با مدد تفکر بسیجی و دفاع مقدس ، هم اکنون نظام اسلامی در اوج اقتدار است و دشمن با توطئه های مختلف سعی می کند که امنیت این نظام مقدس را به چالش بکشد.

فرمانده سپاه ناحیه لنجان تأکید نمود : با تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی باید دشمنان را مأیوس نماییم. وی استهاله انقلاب و مأیوس نمودن مردم را از اهداف مهم دشمن ذکر نمود و گفت : امروز همه ی ما وظیفه داریم در راستای استقرار امنیت ، حفظ نظام و پاسداری از خون شهدا تلاش کنیم.

سرهنگ صفرپور در پایان، ظرفیت شهر فولادشهر را برای فعالیت مرکز مقاومت بسیج مناسب دانست و گفت : هم اکنون 20پایگاه برادران  ، 20 پایگاه خواهران و 67 پایگاه دانش آموزی در این شهر فعال هستند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین سرافراز امام جمعه فولاد شهر در آیین مذکور طی سخنانی نقش بسیجیان در دفاع مقدس و سازندگی کشور و حضور در عرصه های مختلف را یادآوری کرد و گفت : امروز با توجه به حساسیت و وضعیت جهانی ، باید در عرصه جهاد اکبر تلاش و مجاهدت نمود . وی افزود : این شهر با حضور اقوام مختلف در واقع یک ایران کوچک است و همه با محبت و احترام متقابل در کنار یکدیگر زندگی می کنند ، وی در پایان اظهار امیدواری نمود که شهر فولادشهر در زمینه های مختلف به نقطه مطلوب دست پیدا کند.

در پایان آیین مذکور ساختمان مرکز مقاومت بسیج فولادشهر به عنوان اولین مرکز مقاومت بسیج در سطح استان اصفهان با حضور سردار فدا و دیگر مسئولین حاضر رسما افتتاح و سرهنگ پرویز امیدی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ذوب آهن اصفهان  با حفظ سمت ، به عنوان فرمانده این مرکز معرفی گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز