خبرگزاری کار ایران

توسط دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان؛

امام جمعه شهر ابوزید آباد معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۰۲

با حضور حجت الاسلام صالحیان دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان، آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، حجت الاسلام موسوی امام جمعه آران و بیدگل به همراه دیگر مسئولین شهرستان، بخش کویرات و ائمه جماعات و جمعه، خانواده معظم شهداء و ایثارگران حجت اسلام و المسلمین مفرح‌زاده به عنوان امام جمعه شهر ابوزید آباد معرفی شد.

ایلنا: با حضور حجت الاسلام صالحیان دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان، آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، حجت الاسلام موسوی امام جمعه آران و بیدگل به همراه دیگر مسئولین شهرستان، بخش کویرات و ائمه جماعات و جمعه، خانواده معظم شهداء و ایثارگران حجت اسلام و المسلمین مفرح‌زاده به عنوان امام جمعه شهر ابوزید آباد معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل مراسم رسمی استقبال لمام جمعه ابوزید آباد از درب حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) این شهر شروع و به طرف امامزاده عبدالله(ع) و سپس مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و قرائت فاتحه و عطر افشانی مزار شهدا انجام پذیرفت و در ادامه نماز مغرب و عشاء به امامت آیت الله نمازی اقامه شد.

حضرت حجت السلام صالحیان در این مراسم در خصوص اهمیت برگزاری نمازجمعه مطالبی را بیان نمودند. در ادامه آیت الله نمازی به ایراد سخنرانی پرداخته و سپس حجت السلام و المسلمین موسوی امام جمعه شهر آران و بیدگل به شرح پیگیریهای انجام شده جهت برگزاری نمازجمعه شهر ابوزیدآباد پرداختند.

در ادامه این مراسم حکم حجت الاسلام و المسلمین حسن مفرح‌زاده امام جمعه شهر ابوزیدآباد که از آزادگان دوران دفاع مقدس و مدرس حوزه علمیه کاشان می‌باشد توسط دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قرائت و توسط آیت الله نمازی تحویل ایشان شد.

در پایان حجت السلام مفرح‌زاده امام جمعه شهر ابوزیدآباد ضمن تقدیر و تشکر از همه دستندرکاران و مسئولین و مردم تقدیر و تشکر نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز