خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های استارت آپی به سراغ برندهای بیمه آنلاین می‌رود

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت بیمه بروید

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۹۸۱

دومین دوره از رقابت های استارت آپی در تاریخ 20 فروردین در دانشگاه شهید شمسی پور تهران برگزار می شود. بنا به گفته دکتر محمد رضا مجمع، مدیر اجرایی این سمینار، دعوت نامه هایی برای استارت آپ های بیمه بازار، بیمیلاین، وبیمه، ازکی، بیمه دات کام، فست بیمه، بیدبرگ، بیمه کلیک و سایر فعال های استارت آپی این حوزه ارسال شده است. ایشان افزودند در گام اول این رقابت ها به سراغ استارت آپ های آزمایش پزشکی آنلاین به نام های آزماتو، آزمایش آنلاین و آزمایشگاه آنلاین بیمارستان رسالت رفتیم، گام دوم به سراغ بیمه ای ها می رویم و در گام سوم برای استارت آپ های تاکسی آنلاین به نام های اسنپ، تپسی، کارپینو، شتاب، می بریم، ماکسیم، پاکرو، تاکسی 360، کرایه چی، آژانسی، آس تاکسی، چیتکس، پرداختم، آی تاکسی و ارزون ترین تاکسی و سایر فعال های تاکسی آنلاین دعوتنامه می فرستیم و امیدواریم بتوانیم رقابتی علمی بین این استارت آپها ایجاد کنیم و این اپلیکیشن ها در راستای فرهنگ سازی خدمات آنلاین و جذب مشتری بیشتر در این رقابت ها شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، سمینار رقابت های استارت آپی هر ماه به یکی از حوزه های تخصصی کسب و کار می پردازد. این رقابت های جذاب دوشنبه 20 فروردین از ساعت 16 الی 22 به سراغ کسب و کارهای آنلاین بیمه می رود و بنا دارد تا بازار گرم رقابت را با حضور استارت آپ های فعال بیمه ای بررسی کند. علاقه مندان برای شرکت در این سمینار می توانند به رایگان در https://evnd.co/CShym ثبت نام کنند. همچنین پذیرایی، شام رایگان با اسپانسری استارت آپ مهمانو و سرویس برگشت به منزل رایگان نیز با اسپانسری استارت آپ تاکسی آنلاین کارپینو در این سمینار برای رفاه صاحبان کسب و کار  مهیا شده است.

دکتر طباطبایی مدیر روابط عمومی بیمه دات کام در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا ضمن اعلام حضور در رقابت های استارت آپی صنعت بیمه گفت: بیمه دات کام با موضوع فعالیت بازاریابی و فروش اینترنتی و با هدف ارائه خدمات نوین در حوزه صنعت بیمه و آسان سازی و تسهیل مراحل خرید بیمه نامه برای بیمه گذاران با تکیه بر دانش فنی و تجارب ارزشمند مدیران مجموعه و با استفاده از نیروی انسانی متخصص در این حوزه و زیرساخت های سخت افزاری مورد نیاز در سال 1395تاسیس و فعالیت خود را آغازنمود. مدیر عامل بیمه دات کام گفت: با توجه به اینکه ما شرکت دانش‌بنیان هستیم، روش‌هایی اتخاذ کرده‌ایم برای اینکه این صنعت را به معنای واقعی الکترونیکی کنیم، نه اینکه موارد موجود را کامپیوتری کنیم ما سعی کرده‌ایم که همه سرویس‌های الکترونیکی صنعت بیمه را در پلتفرمی پیاده‌سازی و به مشتریان ارایه کنیم.

بیمه دات کام به معنای واقعی کلمه آنلاین را صرف کرده است به ای معنا که ما قابلیت اتصال به سیستم اصلی شرکت های بیمه را دارا هستیم  و تمامی تغییرات قیمتی را می توانیم  به ثانیه در اختیار کاربر قرار دهیم که این موضوع  امکان بهترین مقایسه و انتخاب را به کار بر می دهد. علاوه بر موارد گفته شده جا دارد این موضوع را نیز اضافه کنیم  که در بیمه دات کام زیر ساختی فراهم است که علاوه بر خدمات نوینی که به بیمه گذاران ارائه می شود امکان ارائه  خدمات انلاین بیمه را در اختیار شرکت های بیمه گر و شبکه فروش آنان بگذاریم.

همچنین علی محمدی مدیر عامل بیتمه در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا ضمن اعلام حضور در رقابت های استارت آپی صنعت بیمه گفت: بیتمه , سامانه یکپارچه و هوشمند خرید انواع بیمه نامه قابل صدور در کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد .فعالیت بیتمه از 6 ماه گذشته شروع شده است و در این مدت تمام زیر ساخت های مربوط به دسترسی آسان به خرید بیمه برای کاربران مهیا شده است و از اواخر فروردین ماه سال جاری فعالیت حرفه ای بیتمه آغاز خواهد شد .

بیتمه اولین استارت آپ بیمه در ایران نبوده و قطعا آخرین استارت آپ هم نخواهد بود ولی تمام تلاش بیتمه , سهولت دسترسی به این پلتفرم در همه ابعاد برای کاربران عزیز می باشد که در این رابطه خبرهای هیجان انگیزی را در یک ماه آینده خواهید شنید. بیتمه برخلاف دیگر استارت آپ های صنعت بیمه , تنها به فکر فروش بیمه نبوده و سعی آن ایجاد محیط پویایی برای نمایندگان بیمه است تا بتوانند با قدرت هر چه بیشتر به فعالیت در صنعت بیمه بپردازند که در همین راستا , تاکنون بیش از 850 بازاریاب حرفه ای را در بیتمه گردهم آورده ایم تا با همکاری دوجانبه میان بازاریابان و نمایندگان , این امر محقق گردد . منتظر اتفاقات خوب روزهای آینده بیتمه و صنعت بیمه آنلاین باشید .

حافظ اجلالی مدیر بازاریابی بیمه بازار در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا گفت: بیمه بازار زمانی که پا به عرصه گذاشت، نه خبری از بیمه آنلاین بود، نه خبری از مقایسه شرکت ها، و نه خبری از انتخاب و خرید بهترین بیمه. چالش های بسیاری در این مدت سر راه بیمه بازار قرار داشته، از جمله تعریف و شناساندن خود به صنعت بیمه، جلب اعتماد مخاطبان خود، استخراج و بازنویسی تمامی فرمول ها و قیمت ها (که شرکت ها در اختیار ما نمی گذاشتند) و این اواخر هم انواع تهدیدها و تخریب ها از طرف قشری از نمایندگان بیمه که مخالف بروز این نوآوری ها هستند. بیمه بازار ولی از ابتدا تمرکز خود را به جای خرید "آنلاین" بیمه، بر روی قدرت انتخاب بهترین بیمه گذاشته است، هدفی که البته لازمه رسیدن به آن، استفاده از پلتفرم اینترنت آنلاین و نوآوری است. 

بیمه بازار در حال حاضر مزیت های خرید آنلاین از جمله ارسال رایگان، عدم نیاز به مراجعه حضوری و ... را با امکان مقایسه و دریافت اطلاعات جامع تر و مؤثرتر از بیمه ترکیب کرده است. همچنین محصول "مشاوره آنلاین بیمه عمر" بیمه بازار، با چند سوال و بدون نیاز به صحبت با بازاریابان شرکت ها، بهترین بیمه عمر را با توجه به ترجیحات مخاطب مشخص می کند. بیمه بازار در ادامه مسیر خود نیز سعی دارد تا با کمک گرفتن از بستر اینترنت، فرآیند شناخت و خرید بیمه را برای عموم مردم ساده تر نماید و در راستای مأموریت خود یعنی "قدرت انتخاب بهترین بیمه" قدم بردارد.رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت بیمه بروید

امیرحسین نام آور مدیر روابط عمومی بیمیلاین در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا گفت: بیمه از جمله کالا‌های اصلی سبد خانواراست و همواره مشتریان بهنگام خرید بصورت روش‌های معمول، با دشواری‌ها و سردرگمی‌های فراوانی برای انتخاب و پرداخت هزینه‌ی آن مواجه می‌گشتند که خوشبختانه بسیاری از این مسائل در فضای آنلاین برطرف شده است. این استارت اپ، از قلب یک شرکت بیمه ای با سابقه‌ی درخشان پا به این عرصه گذاشته و با تکیه بر این مزیت رقابتی و تجربه‌‌‌ای بالغ بر 12 سال فعالیت در صنعت بیمه و شناخت خوب نیاز مشتریان خدمت‌رسانی می‌نماید. مشاوره‌ی صحیح ، مقایسه دقیق بین همه‌ی شرکت‌های ارائه دهنده بیمه و خرید آسان و دریافت رایگان بیمه‌نامه از جمله خدمات بیمیلاین می‌باشد. مشتریان می‌توانند از هرشرکت بیمه‌ای اعم از بزرگترین شرکت‌های بیمه‌گر با بالاترین حجم بازار،  بصورت پرداخت نقدی و یا شرایط  اقساطی بیمه نامه‌ی خود را خریداری نمایند. بیمیلاین را میتوان به واسطه مجوز های گوناگونی که در صنعت بیمه اخذ نموده است چون یک هلدینگ بیمه ای تصور نمود. بیمیلاین بعنوان یکی از ارائه دهندگان مستقیم بیمه با حذف بسیاری از هزینه‌های جانبی، تضمین بهترین قیمت تمام شده برای مشتریان را جامه عمل می پوشاند.رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت بیمه بروید
وی در ادامه خاطر نشان کرد که بیمیلاین با در نظر گرفتن دغدغه اکثریت افراد در هنگام بروز حادثه‌های رانندگی و اینکه چگونه بتوانند مشتریان براحتی از بیمه‌ی خود کمال استفاده را ببرند، یادآور شد که این شرکت بعنوان تنها شرکت دارای  مجوز رسمی ارزیابی خسارت از جمهوری اسلامی ایران، اسودگی خاطر هرچه تمام تر را برای  مشتریان خود به ارمغان می‌آورد.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت بیمه بروید

همچنین رضا یوسفی مدیر توسعه بازار وبیمه در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا ضمن اعلام حضور در رقابت های استارت آپی صنعت بیمه گفت: وبیمه به عنوان تنها کارگزار رسمی بیمه آنلاین، امکان صدور آنلاین انواع بیمه مسافرتی ، بیمه عمر ، بیمه شخص ثالث ، بیمه آتش سوزی ، بیمه مسئولیت آسانسور ، بیمه مسئولیت پزشکان ، بیمه نازایی و غیره را از تمامی شرکت های بیمه فراهم می کند. وبیمه مفتخر است که در بین استارت آپ های بیمه، کامل ترین سبد محصولات را پیش روی مخاطبین خود قرار داده(13 نوع بیمه ). با توجه به اینکه وبیمه کارگزار بیمه میباشد، و این مجوز با تایید بیمه مرکزی صادر شده، در تمامی بیمه نامه های فروخته شده از کانال های وبیمه ، نام این کارگزاری ثبت می شود،این یعنی، فروش قانونی به مشتریان.

یاشار ژاله دوست مدیرعامل شرکت ازکیـ در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا ضمن اعلام حضور در رقابت های استارت آپی صنعت بیمه گفت: ما با استفاده از شعار «ازکی بیمه بخریم؟» فعالیت ویژه خود را در حوزه بیمه آنلاین آغاز کرده ایم و در این مسیر از بهترین ابزارهای رقابتی بهره خواهیم برد. وی همچنین در خصوص چگونگی فرآیند خرید آنلاین بیمه اضافه کرد: با ازکیـ میتوانید شرکتهای مختلف بیمه را بر اساس معیارهای مختلف مقایسه نموده و با بهره گیری از مشاوره رایگان، بهترین بیمه را انتخاب نموده و سفارش دهید. شرکت ازکیـ بیمه نامه شما را در عرض چند ساعت صادر نموده و به صورت کاملا رایگان به محل دلخواه ارسال مینماید.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت بیمه بروید

ازکیـ تضمین میکند که ارزان ترین نرخ ممکن هر بیمه نامه را به کاربرانش ارائه دهد. و متعهد میشود در تمام مراحل خرید بیمه نامه بهترین پشتیبانی را از مشتریان خود به عمل بیاورد. هدف ما هدیه دادن تجربه خریدی آسان، ارزان، مطمئن و سریع به تمامی کاربران این سایت است و سعی داریم با مهیا کردن ابزارهای مناسب و بهبود هر روزه فرآیند ها، پاسخ مناسبی برای نیاز خریداران بیمه فراهم نماییم.

رایگان به سمینار رقابت‌های استارت آپی صنعت بیمه بروید

دکتر محمد رضا مجمع، عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس دوره های توسعه کسب و کار در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری ایلنا گفت: این سمینار به واقع فرصتی برای فرهنگ سازی خدمات آنلاین است و در سری دوم از این رقابت ها می خواهیم خرید آنلاین بیمه را به یک فرهنگ مردمی تبدیل کنیم. ایشان افزودند: در این سمینار رقبای بیمه آنلاین به سوالات یکسانی پاسخ می دهند و ضمن تبلیغ شرکت خود، مزایای رقابتی شان را نیز بیان می کنند. بنا داریم تا خروجی این رقابت ها صرفا تبلیغاتی برای این کسب و کارها باشد و نکات مثبت و قوت این شرکت ها برای مردم بازگو شود. از طرفی دیگر این سلسله جلسات می توانند محلی برای تبادل دانش میان علاقه مندان به توسعه کسب و کار باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز