خبرگزاری کار ایران

بهترین برند اسپرسو ساز صنعتی چیست؟ معرفی 6 برند محبوب

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۴۳۲۸

قهوه فقط یک نوشیدنی نیست، بلکه یک روش زندگی است. به‌همین‌دلیل انتخاب برند معتبر و دستگاه با‌کیفیت برای تهیه یک قهوه خوب اهمیت بسیار بالایی دارد.

 

 با انتخاب بهترین برند دستگاه اسپرسو ساز صنعتی می‌توانید با اطمینان و بدون‌دغدغه قهوه با‌کیفیت در حجم بالا تهیه کنید. این انتخاب در نگاه اول ممکن است دشوار و چالش‌برانگیز باشد. در این مقاله 6 برند محبوب اسپرسو ساز صنعتی را به شما معرفی می‌کنیم. بعد از مطالعه این مقاله و بررسی ویژگی‌های هر دستگاه می‌توانید بهترین برند اسپرسو ساز صنعتی را برای سرویس‌دهی با‌کیفیت به مشتریان کافه و کافی‌شاپتان انتخاب کنید.

1- برند لامارزاکو؛ قهوه‌سازی با قابلیت اطمینان و کیفیت بالا

برند لامارزاکو سابقه‌ای صد ساله در زمینه ساخت دستگاه‌های قهوه‌ساز صنعتی دارد. فعالیت این برند در ایتالیا و توسط جوزپه و برونو بامبی آغاز شد. این برند در تولید دستگاه‌های قهوه‌ساز به مواردی مانند ساخت قوی، طراحی مینیمالیستی، تمیز کردن آسان و تعمیر و نگهداری توجه ویژه‌ای دارد. کار با دستگاه‌های قهوه‌ساز این برند آسان و برای باریستاها با هر پیشینه‌ای امکان‌پذیر است. لامارزاکو اولین دستگاه قهوه ساز صنعتی با دیگ بخار افقی را طراحی و تولید کرد. از دیگر نوآوری‌های این برند در زمینه تولید دستگاه‌های قهوه‌ساز صنعتی می‌توان به سیستم دو دیگ بخار با بخار اشباع اشاره کرد. با‌توجه‌به این ویژگی‌ها قیمت دستگاه قهوه ساز حرفه ای لامارزاکو بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب است. 

بهترین برند اسپرسو ساز صنعتی چیست؟ معرفی 6 برند محبوب

2- جیمبالی؛ بهترین برند اسپرسو ساز صنعتی در طراحی و عملکرد

جوزپه جیمبالی در سال 1912 در میلان ایتالیا کمپانی با همین نام را برای ساخت دستگاه‌های قهوه‌ساز صنعتی راه‌اندازی کرد. در‌حال‌حاضر جیمبالی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید‌کننده دستگاه قهوه‌ساز و اسپرسوساز و بهترین برند دستگاه اسپرسو صنعتی شناخته می‌شود. برندهای مطرح فیما (Faema) لا جیمبالی و کاسادیو نیز در زمینه تولید دستگاه‌های قهوه‌ساز صنعتی فعالیت می‌کنند در مالکیت این برند هستند؛ بنابراین اگر قصد راه اندازی کافی شاپ یا یک کافه جدید دارید، جیمبالی یک نام معتبر برای تهیه دستگاه‌های قهوه‌ساز مورد‌نیازتان محسوب می‌شود.

تولید قهوه‌سازهایی با تعداد گروپ‌های مختلف و دستگاه‌های قهوه‌ساز تمام اتوماتیک از نوآوری‌ها و اقدامات ویژه جیمبالی است. این برند با به‌کارگیری قطعات با‌کیفیت و تکنولوژی‌ها نوین، دستگاه‌هایی مدرن و با کارایی بالا را برای آماده‌سازی قهوه با‌کیفیت و در حجم بالا تولید می‌کند. تعهد به کیفیت یکی از دلایل مهمی است که برند جیمبالی را به یکی از بهترین تولید‌کنندگان دستگاه قهوه ساز صنعتی تبدیل می‌کند. 

3- قهوه‌ساز آستوریا؛ برندی متعهد به مشتری و محیط زیست

آستوریا یکی از برندهای آشنا در لیست بهترین دستگاه‌های قهوه‌ساز صنعتی ایتالیایی است. این برند با تعیین یک شعار مهم تحت عنوان «احترام به مردم و احترام به محیط زیست» فعالیت خود برای تولید دستگاه‌های اسپرسو ساز صنعتی را در سال 1969 آغاز کرد. به کمک دستگاه‌های قهوه ساز آستوریا می‌توانید نوشیدنی‌هایی با طعم و کیفیت واقعی قهوه تهیه کنید. آستوریا در‌حال‌حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان دستگاه قهوه‌ساز در جهان است. 

از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه‌های قهوه‌ساز صنعتی آستوریا می‌توان به ابعاد مناسب و متنوع، موتور پرقدرت، عملکرد اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، امکانات متنوع، مصرف بهینه انرژی و جنس مقاوم و ضد‌رنگ اشاره کرد. در کنار اسپرسو ساز صنعتی، خرید یک دستگاه بستنی ساز قیفی برای تهیه نوشیدنی‌های متنوع و پرطرفدار بر پایه قهوه را فراموش نکنید.

4- سیمونلی؛ نوآور و پیشرو در ساخت دستگاه‌های قهوه‌ساز

ایتالیا مهد بهترین برندهای قهوه‌ساز صنعتی است. یکی از این بهترین برندهای اسپرسو ساز نیمه صنعتی و صنعتی ایتالیایی، برند سیمونلی است. اولین دستگاه قهوه ساز صنعتی این برند در سال 1930 با هدف تقویت فرهنگ قهوه ایتالیایی ساخته شد. دستگاه‌ قهوه‌ساز سیمونلی در آن زمان به دلیل نوآورانه بودن مورد استقبال بسیار قرار گرفت.

از نوآوری‌های این برند در ساخت دستگاه‌های قهوه‌ساز صنعتی می‌توان به استفاده از دو دیگ به همراه یک سیستم تبادل حرارت برای بخاردهی و استخراج همزمان اشاره کرد. با گذشت سال‌ها، این سیستم همچنان در بسیاری از دستگاه‌های اسپرسو‌ساز صنعتی وجود دارد. کمپانی Nuova Simonelli یکی دیگر از برندهای مطرح سازنده دستگاه‌های قهوه‌ساز صنعتی است که زیر نظر کمپانی سیمونلی فعالیت می‌کند. 

5- لاسپازیاله؛ ترکیب خلاقیت و نوآوری در تولید دستگاه قهوه‌ساز  

یکی دیگر از بهترین برندهای دستگاه قهوه‌ساز صنعتی که در کشور ایتالیا شروع به کار کرد، لاسپازیاله (La Spaziale) نام دارد. فعالیت این برند از سال 1969 آغاز شد. محصولات تولید شده این کمپانی ترکیبی از خلاقیت و نوآوری هستند. این برند همچنان با به‌کارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته و قطعات با‌کیفیت به تولید دستگاه‌های قهوه‌سازی با قدرت و دوام بالا وفادار مانده است. 

این برند همواره محصولات خود را با بهره‌گیری از جدید‌ترین تکنولوژی‌ها و مبتنی بر کیفیت و نوآوری تولید می‌کند. لاسپازیاله با ویژگی‌هایی هم‌چون طرح‌های نوآورانه، کیفیت استثنایی و توجه به جزئیات شناخته می‌شود. از جمله نوآوری‌های این برند می‌توان به سیستم تبادل حرارتی اشاره کرد. به‌کارگیری این سیستم در دستگاه‌های قهوه‌ساز صنعتی به کاربر اجازه استفاده هم‌زمان از بخار آب و شیر را می‌دهد. با وجود این سیستم در طول فرآیند دم‌آوری قهوه، دما ثابت می‌ماند. 

6- قهوه‌ساز بیزرا؛ محبوب میان باریستاها 

بسیاری از باریستاها معتقدند بیزرا بهترین برند اسپرسو ساز صنعتی است. این برند در سال 1901 در ایتالیا فعالیت خود را آغاز کرد و قدیمی‌ترین تولید‌کننده دستگاه‌های اسپرسوساز صنعتی به‌حساب می‌آید. در‌حال‌حاضر چهارمین نسل از دستگاه‌های قهوه‌ساز بیزرا به بازار عرضه می‌شوند و همچنان مشتریان بسیاری دارند. تخصص بیزرا ساخت دستگاه‌های اسپرسو ساز بادوام و با کارایی بالا است. این دستگاه‌ها در انواع مدل‌های تک گروپ تا سه گروپ ساخته می‌شوند و عملکرد قوی و کاربری آسانی دارند. 

بهترین برند اسپرسو ساز صنعتی چیست؟ معرفی 6 برند محبوب

خرید بهترین برند اسپرسو ساز صنعتی؛ تضمین‌ عملکرد و افزایش سودآوری  

در این مقاله با 6 برند مطرح جهانی در زمینه تولید دستگاه‌های اسپرسوساز صنعتی آشنا شدیم. با بررسی تاریخچه و اقدامات هر برند متوجه شدیم که چرا این نام‌ها در بالای لیست بهترین برند اسپرسو ساز صنعتی قرار گرفته‌اند. برای خرید بهترین دستگاه اسپرسو ساز صنعتی باید به ویژگی‌هایی مانند استفاده از تکنولوژی‌های نوین و پیشرفته، قطعات با‌کیفیت، کاربری و نظافت آسان، طول عمر بالا، قابلیت تعمیر و تعویض قطعات، ضمانت و خدمات پس از فروش توجه داشته باشید. برندهای با‌کیفیت به دلیل اطمینان به عملکرد و کیفیت، دستگاه‌های اسپرسو ساز صنعتی خود را با ضمانت به فروش می‌رسانند. با مراجعه به فروشگاه‌های معتبر تجهیزات کافی شاپ خیالتان از خرید یک اسپرسو ساز اصل با برندهای مطرح راحت خواهد بود. هم‌چنین برای انتخاب بهترین دستگاه اسپرسو ساز متناسب با نیازها و بودجه‌تان می‌توانید از دانش کارشناسان این فروشگاه‌ها بهره‌ ببرید.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز