خبرگزاری کار ایران

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران + قیمت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۶۱۸

برای یادگیری مکالمه و گرامر زبان انگلیسی یک روش بسیار عالی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران و کل ایران است که در این مقاله به صورت مفصل به آن پرداخته شده است.

اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران به ارائه خدمات نیاز دارید ... اگر می خواهید در کلاس های خصوصی بهترین مدرسین خصوصی زبان انگلیسی در تهران شرکت نمایید و در زمینه قیمت کلاس ها سوال دارید ... در هر صورت ادامه این مطلب را بخوانید.

در حال حاضر افراد بسیاری به فکر استفاده از کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران و کل ایران هستند. از کلاس های خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری مکالمه، گرامر، رایتینگ، اسپیکینگ و سایر مهارتهای زبان انگلیسی می توان استفاده کرد. هدف افراد از شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی می تواند موفقیت در امتحان و کنکور زبان، مهاجرت، موفقیت در آزمون های آیلتس و تافل و ... باشد. در هر صورت، سریعترین و بهترین روش برای یادگیری زبان انگلیسی و موفقیت در هر آزمون و امتحانی مرتبط با آن این است که یک معلم خصوصی خوب و مجرب را در کنار خودتان داشته باشید.

با توجه به مطالب ذکر شده بسیاری از افراد به فکر استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل در تهران یا هر جای ایران می افتند. در این مقاله در رابطه با مزایا، نحوه استفاده صحیح و فواید کلاس های خصوصی زبان در منزل توضیحاتی ارائه نموده و در انتها تعدادی از بهترین مدرسین زبان انگلیسی را هم معرفی می کنیم.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل تهران + قیمت

چرا تدریس خصوصی در منزل

در حال حاضر سایتها و مراجع مختلفی مانند preply و Cambly در خارج از ایران و iranmodares در ایران در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین فعالیت دارند. تدریس خصوصی در منزل فواید زیادی دارد و باعث شده است بسیاری از زبان آموزان استفاده از آن را انتخاب نمایند. در چنین کلاس هایی معلم خصوصی زبان توسط خود زبان آموز انتخاب می شود و در نتیجه می توان کلاس خصوصی را با یکی از بهترین اساتید زبان انگلیسی تهران هماهنگ نمود. در ضمن، کلاس های خصوصی که در منزل برگزار می شود برای زبان آموز به دلیل جو راحت تر کلاس و تلف نشدن وقت زبان آموز در مسیر رسیدن به کلاس بازدهی بسیار خوبی دارد. بنابراین، اگر آموزش زبان در زمان کم و یادگیری فشرده و سریع زبان انگلیسی را مد نظر دارید استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی دبیرستان تا دانشگاه، مکالمه و ... در خانه بسیار توصیه می شود.

مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل

استفاده از کلاس های خصوصی در منزل فواید و مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن پرداخته می شود. از جمله فواید کلاس های خصوصی زبان در منزل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. انتخاب مدرس خصوصی زبان انگلیسی توسط خود زبان آموز یا والدین ایشان و امکان انتخاب یک استاد برجسته، با سابقه و حرفه ای

۲. امکان تغییر تعداد جلسات و کلاس های خصوصی زبان و شرکت در کلاس های زبان به صورت فشرده

۳. برگزاری کلاس در منزل و تلف نشدن وقت زبان آموز در مسیر رسیدن به کلاس و درگیر نشدن با مشکلاتی مانند آلودگی هوا و ترافیک

۴. نتیجه گرفتن و یادگیری زبان انگلیسی در کمترین زمان ممکن

معایب تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل

در کنار موارد ذکر شده در بالا ممکن است کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در منزل معایبی هم داشته باشد که در ادامه توضیح داده می شود.

الف - قیمت نسبی بالای کلاس های خصوصی زبان انگلیسی در منزل در مقایسه با کلاس های گروهی آموزشگاهها ممکن است برای بعضی از افراد مشکل ساز باشد. البته اگر زبان آموز خودش مطالعه و مرور داشته باشد تعداد جلسات حداقلی لازم شده و هزینه خیلی بالا نخواهد شد.

ب- ممکن است شرایط همواره در منزل زبان آموز برای برگزاری کلاس های خصوصی زبان انگلیسی فراهم نباشد.

ج- احتمالاً اولین استادی که انتخاب می کنید نحوه تدریس خوبی نداشته باشد و لازم شود با معلم دیگری کلاس خصوصی داشته باشید. البته احتمال اینکه همان مدرس اول هم بسیار عالی باشد وجود دارد.

معرفی بهترین مدرسین و اساتید برتر تدریس خصوصی در منزل

در حال حاضر سایتها و پلتفرم‌های زیادی در ایران و کل جهان در زمینه معرفی استاد و معلم خصوصی زبان انگلیسی در منزل و آنلاین فعالیت دارند. در سایت ایران مدرس www.Iranmodares.com هم مدرسین بسیار خوبی حضور دارند که در ادامه تعدادی از آنها را معرفی می نمائیم.

مازیار گودرزی، استاد مجرب زبان انگلیسی با ۲۴ سال سابقه تدریس

دکترای آموزش زبان از دانشگاه نیویورک امریکا و مدرس رسمی آیلتس در ایران که دارای سه مدرک جهانی آیلتس 9 آکادمیک و مدرک Teaching IELTS از کالج لندن و دکترای آموزش زبان از امریکا هستند. هزینه کلاسهای خصوصی آنلاین ایشان ساعتی سه میلیون تومان میباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیلتس به سایت https://ielts.org مراجعه کنید.

مازیار محمدی، نویسنده کتاب های آیلتس

رزومه: مولف سه کتاب در زمینه آیلتس، با بیش از 18 سال سابقه تدریس در آموزشگاههای معتبر کشور. عنوان کتابها1. The Key to IELTS Speaking  لینک کتاب در سایت (eBay) [https://www.ebay.com/itm/224798381250] 2. IELTS ACADEMIC 14 PLUS3. IELTS COLLOCATIONS - هزینه یک جلسه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس استاد محمدی نهصد هزار تومان در نظر گرفته شده است.

مریم محصل؛ بیش از ۱۰۰۰۰ قرارداد تدریس خصوصی زبان

 

فارغ التحصیل دانشگاه علامه litd.atu.ac.ir در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس. بیش از 10,000 قرارداد موفق آموزشی با ارگانها و اشخاص حقیقی و حقوقی. تدریس در دانشگاهها و موسسات و شرکتها ... به مدت 23 سال ... در دوره های ۳۵ جلسه ای به نتیجه دلخواه برسید. هزینه تدریس: ساعتی 1 میلیون تومان و بالاتر

فرزانه وکیلی فرد؛ دارنده مدرک آیلتس 8.5

ممتحن ماک آیلتس، دارنده مدرک TTC از موسسه آکسفورد، 8 سال سابقه تدریس در تاپ ترین موسسات زبانی ازجمله : کانون زبان ایران - آکسفورد -زبان امروز -نشر - ایکاد و ... 5 سال سابقه کار در شرکت های خصوصی نفتی وبین المللی ازجمله شرکت شلمبرژه بعنوان مترجم همزمان - آموزش به بیش از 2500 زبان آموز در طی 13 سال. خانم وکیلی فرد نرخ کلاس ها را به صورت توافقی در نظر گرفته اند و طی تماس تلفنی مشخص خواهد شد.

ساحله مرادی؛ ۱۲ سال سابقه تدریس در بهترین موسسات

۱۲ سال سابقه فعالیت تدریسی در برترین موسسات پایتخت کشور و تجربه موفقِ سالها تدریس تخصصی برای دانشجویان مهاجر به سایر کشور ها، مترجمی حقوقی کمپانی های تجاری، مترجمی قرارداد های حقوقی بین المللی هلدینگ های تجاری، مترجمی رسمی متون حقوقی و اسناد تجاری، فعالیت پژوهشی و مدیریت روابط بین الملل مجموعه های مهاجرتی، فعالیت در حوزه اخذ سرتیفیکیت های زبان انگلیسی معتبر موسسات و دانشگاه های خارج از کشور، حضور به عنوان مدیر هماهنگی های بین المللی و مکاتبات حقوقی شرکت ها و موسسات، خانم مرادی هم نرخ کلاس را توافقی ذکر نموده اند و برای کسب اطلاعات بیشتر با خود استاد تماس بگیرید.

ایران مدرس؛ بزرگترین مرجع تدریس خصوصی برای انتخاب بدون واسطه معلم خصوصی

ایران مدرس تا سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۰۰۰۰ معلم خصوصی ثبت نامی دارد که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر دروس فعالیت دارند. بهترین اساتید زبان تهران و کل ایران در ایران مدرس حضور دارند. برای تمامی مدرسین زبان انگلیسی خانم و آقا که در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی و آیلتس در منزل در تهران و کل ایران فعالیت دارند در ایران مدرس قیمت درخواستی ایشان و شماره تماس مستقیم هر استاد ارائه شده است. برای تقویت رایتینگ، گرامر، اسپیکینگ، مکالمه و ... از مدرسین برجسته ایران مدرس کمک بگیرید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز