خبرگزاری کار ایران

ماشین ظرفشویی چی بخرم؟ مرکز خرید ظرفشویی اصلی کجاست؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۴۰۱

یکی از کاربردی ترین لوازمی که امروزه می توان در هر آشپزخانه ای آن را مشاهده کرد، ماشین ظرفشویی است. با توجه به اینکه مدل های متنوعی از این محصول در ظرفیت های مختلف با تکنولوژی های متعدد در بازار موجود هستند، انتخاب می تواند برای کاربران راحت باشد. چرا که می توانند متناسب با بودجه و نیاز های خود مدل مَد نظر را انتخاب کنند. با این حال هنوز هم بسیاری از کاربران با ما تماس گرفته و از ما این سؤال را دارند ( ماشین ظرفشویی چی بخرم؟ ).

با در نظر گرفتن این موضوع، در این مقاله ما تمام پارامترها و مواردی که در هنگام انتخاب ماشین ظرفشویی باید در نظر بگیرید را برای شما توضیح خواهیم داد.

توجه کردن به تعداد افراد خانواده اولین قدم برای انتخاب ماشین ظرفشویی

یکی از اصلی ترین مشخصه هایی که باید در موضوع " ماشین ظرفشویی خوب چی بخرم؟ " در نظر گرفت، انتخاب ظرفشویی متناسب با تعداد افراد خانواده است. با توجه به اینکه ماشین ظرفشویی ها در ظرفیت های 6 تا 14 نفره بیشتر طراحی و عرضه شده اند، شما نیز می توانید با توجه به جمعیت خود مدل مناسب را انتخاب کنید. به طور مثال اگر شما دارای یک خانواده دو یا سه نفره هستید انتخاب ظرفشویی رومیزی 6 یا 8 نفره برای شما بسیار مناسب است. اما اگر بیشتر از 5 نفر جمعیت دارید انتخاب را از مدل های 13 نفره و 14 نفره انجام دهید.

البته ما نیز در فروشگاه آترین پلاس لیست قیمت بهترین ماشین لباسشویی خارجی و ماشین ظرفشویی از بهترین برندهای خارجی را در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم که در صورت تمایل می توانید آنها را مشاهده و انتخاب خود را از آنها انجام دهید. چنانچه قصد خرید ماشین ظرفشویی با ظرفیت 14 نفره و حداکثر امکانات را دارید، ظرفشویی ال جی 425 یک مدل بی نظیر برای شما خواهد بود.

بررسی ماشین ظرفشویی از لحاظ مصرف انرژی

یکی دیگر از مهم ترین پارامترهایی که باید در پاسخ به سؤال " چه ماشین ظرفشویی بخرم؟ " به آن اشاره کرد در نظر گرفتن میزان مصرف انرژی دستگاه است. با توجه به افزایش قیمت حامل های انرژی، اکثر کاربران به دنبال خرید محصولی هستند که کمترین میزان انرژی را مصرف کند. هر چه رتبه انرژی ماشین ظرفشویی در رده های بالاتر قرار گیرد به منزله مصرف انرژی پایین تر است. بنابراین سعی کنید از مدل ماشین ظرفشویی هایی انتخاب خود را انجام دهید که دارای رتبه انرژی A++ و +++A هستند.

با توجه به این موضوع ما مدل SMS6HMW76Q با کلاس انرژی ++A را پیشنهاد می کنیم. البته این موضوع درباره ماشین لباسشویی ها نیز صدق می کند. بنابراین مدلی را انتخاب کنید که مصرف انرژی در آن پایین باشد. با در نظر گرفتن این موضوع اگر قیمت را نیز علاوه بر انرژی مصرفی دستگاه در نظر می گیرید ما به شما برند سامسونگ را پیشنهاد می دهیم. زیرا شما می توانید بهترین ماشین ظرفشویی و همچنین بهترین لباسشویی سامسونگ قیمت مناسب را در بین مدل های عرضه شده این شرکت انتخاب کنید.

ماشین ظرفشویی چی بخرم؟ مرکز خرید ظرفشویی اصلی کجاست؟

در نظر گرفتن برنامه های شستشو در هنگام خرید ماشین ظرفشویی

" چه ماشین ظرفشویی بخرم؟ " در انتخاب ماشین ظرفشویی باید به چند مشخصه اصلی توجه کرد که توجه کردن به تعداد برنامه های شستشو می تواند یکی از آنها باشد. قطعاً هر چه برنامه های تعبیه شده در ماشین ظرفشویی بیشتر باشد کیفیت شستشو را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. بنابراین قبل از خرید ماشین ظرفشویی حتماً نیازهای خود را در نظر بگیرید و مدل مَد نظر را با توجه به برنامه هایی که از دستگاه انتظار دارید خریداری کنید.

یکی از برندهایی که در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار از برنامه های بیشتر و پیشرفته تری برای ماشین ظرفشویی ها و سایر محصولات خود استفاده می کند، بوش است. پس اگر شما نیز آپشن ها و تکنولوژی های دستگاه را در اولویت برای انتخاب ماشین ظرفشویی و حتی ماشین لباسشویی قرار می دهید، انتخاب ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی بوش اصل آلمان می تواند برای شما یک گزینه عالی به حساب آید. البته اگر قیمت را چندان مهم نمی دانید SMS8ZDW86Q یک مدل فول امکانات است که می تواند در نوع خود بی نظیر باشد.

 

بررسی ماشین ظرفشویی از لحاظ ظرفیت و گنجایش

"ماشین ظرفشویی خوب چی بخرم؟" یکی دیگر از پارامترهایی که در هنگام خرید ماشین ظرفشویی مناسب باید در نظر بگیرید، گنجایش و ظرفیت است. اگر از آن دسته کاربران هستید که همیشه حجم ظروف شما برای شستشو زیاد است، انتخاب ماشین ظرفشویی در مدل های 3 کشو که در ظرفیت های 13 نفره و 14 نفره در بازار موجود هستند برای شما مناسب تر است. اما اگر تعداد ظروف شما برای شستشو کم است و به تعداد طبقات کمتری نیاز دارید، پیشنهاد ما خرید ماشین ظرفشویی رومیزی در ظرفیت 6 نفره است.

البته با توجه به اینکه برخی از مدل ماشین ظرفشویی ها قابلیت شستشو با نصف ظرفیت را دارند شما می توانید ظروف خود را حتی در تعداد بسیار کم نیز با آنها شستشو دهید. یکی از مدل هایی که از این قابلیت برخوردار است SMS46MW20M از برند بوش است که در ظرفیت 14 نفره عرضه شده است. شما می توانید از این مدل هم برای شستشوی ظروف در تعداد کم و هم در تعداد زیاد استفاده کنید.

آیا قیمت در خرید ماشین ظرفشویی مهم است؟

قیمت ماشین ظرفشویی ها با توجه به برند، مدل، برنامه ها و تکنولوژی های مجهز شده متفاوت است. بنابراین قبل از خرید ظرفشویی حتماً بودجه را تعیین کنید و با توجه به آن و نیاز های خود مدل مناسب خود را انتخاب کنید. به طور کلی اگر کیفیت را در اولویت خرید قرار می دهید، ماشین ظرفشویی های بوش یک انتخاب ویژه خواهند بود. اما اگر در کنار کیفیت، قیمت را نیز مَد نظر دارید مارک سامسونگ مدل 5070 یکی از بهترین ها برای شما است.

ماشین ظرفشویی چی بخرم؟ مرکز خرید ظرفشویی اصلی کجاست؟

خرید بهترین ماشین ظرفشویی با تضمین اصالت در اترین پلاس

انتخاب ماشین ظرفشویی می تواند به نیازها و بودجه شما بستگی داشته باشد. اما در نظر گرفتن پارامترهایی که در مطلب " ماشین ظرفشویی چه بخرم" به آنها اشاره کردیم تا حد زیادی می تواند انتخاب ماشین ظرفشویی را برای شما راحت تر کند. با توجه به اینکه بیشتر کاربران تمایل به خرید ماشین ظرفشویی از برندهای اصلی خارجی دارند ما نیز در فروشگاه آترین پلاس گزیده ای از بهترین مدل ظرفشویی های خارجی را برای مشاهده در اختیار مشتریان قرار داده ایم. تا در صورت تمایل به خرید بتوانند با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت ثبت سفارش خود را انجام دهند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز