خبرگزاری کار ایران

لیست بهترین موسسه چاپ مقاله

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۹۵۹

چاپ مقاله در مجلات و نشریات داخلی یا خارجی، کاری کاملا تخصصی است. فرایند نگارش مقاله تا چاپ و انتشار آن در مجلات داخلی یا خارجی نیاز به صرف دقت و زمان زیادی دارد. به همین دلیل برخی از دانشجویان ترجیح می‌دهند کل فرایند چاپ را به شرکت‌های چاپ مقاله بسپارند.

 

بهترین موسسه چاپ مقاله

تیم‌های تخصصی حاضر در موسسات چاپ مقاله علمی پژوهشی با سال‌ها تجربه می‌توانند مقالات بی عیب و نقص و با کیفیتی را ارائه دهند. به منظور شناخت این موسسات، در اینجا قصد داریم با لیست بهترین شرکت‌های چاپ مقاله آشنا شویم. اگر به دنبال بهترین موسسه چاپ مقاله برای نگارش و انتشار مقالات خود هستید، با ما همراه باشید.

لیست بهترین شرکت‌های چاپ مقاله

شرکت‌های متعددی در زمینه نگارش و چاپ مقاله فعالیت می‌کنند؛ اما تمامی آن‌ها تخصص و مهارت لازم برای چاپ یک مقاله باکیفیت را ندارند. از سوی دیگر یکی از دغدغه‌های دانشجویان، پیدا کردن یک موسسه معتبر و قابل اعتماد برای چاپ مقاله است. موسسه‌ای که بتواند مقاله باکیفیتی را در کمترین زمان و مناسب‌ترین قیمت نگارش و چاپ نماید. به همین دلیل در ادامه با لیست موسسات چاپ مقاله آشنا می‌شویم.

موسسات چاپ مقاله علمی پژوهشی

در این لیست سعی شده است بهترین شرکت‌های چاپ مقاله که مقالات باکیفیت را به چاپ رسانده اند، معرفی شود. دانشجویان می‌توانند نگارش و چاپ مقالات خود را با خیال آسوده به این موسسات بسپارند. بهترین موسسات چاپ مقاله علمی پژوهشی شامل موارد زیر می‌شود:

1.آرمان آکادمی

در صدر لیست بهترین موسسه چاپ مقاله، آرمان آکادمی قرار دارد. این مجموعه خدمات ویژه‌ای را در خصوص چاپ انواع مقاله، ترجمه متون تخصصی و قراردادها ارائه می‌دهد. برخی از این خدمات عبارتند از:

چاپ انواع مقاله:

آرمان آکادمی خدمات چاپ انواع مقاله اعم از: چاپ مقاله PubMed، ISI، اسکوپوس، JCR و چاپ مقاله علمی پژوهشی را ارائه می‌دهد. این مجموعه سعی کرده خدمات چاپ مقاله را در طیف وسیعی از مجلات ارائه دهد. بنابراین فرقی ندارد که مجله مورد نظر شما داخلی باشد یا خارجی.

این مجموعه در هر دو حوزه خدمات جامعی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این مجموعه به حساسیت‌های چاپ مقاله در هر مجله کاملاً آگاه است. به ویژه مجلات ISI و JCR که داوری سختگیرانه‌تری دارند، نیاز به مقالات با کیفیت‌تری نیز خواهند داشت. این مجموعه تمامی این موارد را در مقالات خود در نظر می گیرد.

ترجمه تخصصی کتاب و قراردادها:

علاوه بر این موارد، ترجمه کتاب و ترجمه تخصصی قرارداد نیز از دیگر خدمات این آکادمی است. ترجمه کتاب نیاز به تخصص و صرف زمان دارد. مترجمان تخصصی آرمان آکادمی با بیش از 15 سال سابقه می‌توانند کلیه متون تخصصی هر رشته تحصیلی را ترجمه نمایند.

 بنابراین ترجمه متون تخصصی با رعایت کلیه نکات و عبارات تخصصی هر رشته توسط این تیم حرفه‌ای انجام می‌شود. برای ترجمه کتاب انگلیسی به فارسی به سایت آرمان آکادمی مراجعه نمایید.

تحویل سر وقت:

یکی از ویژگی‌های این مجموعه تحویل در موعد مقرر است. این ویژگی برای افرادی که باید در بازه زمانی خاصی مقاله خود را چاپ کنند، بسیار حائز اهمیت است.

بنابراین با توجه به تاریخ تحویل ثبت شده در فاکتور، مقاله در موعد مقرر تحویل می‌گردد. این در حالی است که برخی از شرکت‌ها مقالات و ترجمه‌ها را سر وقت تحویل نمی‌دهند و این موضوع مشکلات دیگری را برای دانشجو ایجاد می‌کند.

چاپ تضمینی مقاله:

از دیگر خدمات ارزنده و منحصر به فرد آرمان آکادمی، چاپ مقاله تضمینی است. تخصص و تجربه تیم آرمان آکادمی این اطمینان را ایجاد می‌کند که مقالات به طور تضمینی چاپ شوند.

 با وجود چاپ مقاله تضمینی، نگرانی های افراد بابت چاپ و انتشار در مجلات به حداقل ممکن می‌رسد. بسیاری از دانشجویان علی رغم هزینه‌های زیاد، موفق به چاپ مقاله نمی‌شود؛ اما در این مجموعه چاپ مقاله به صورت تضمینی انجام می‌شود.

ضمانت ترجمه:

ضمانت 30 روزه نیز یکی دیگر از خدمات آرمان آکادمی است که به افراد کمک می‌کنند عدم رضایت خود از ترجمه مقاله را ظرف مدت 30 روز اطلاع دهند تا تغییرات لازم بر روی مقاله اعمال شود.

 این ویژگی یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این مجموعه است که آن را از سایر موسسات مشابه، متمایز می‌کند. بنابراین می‌توان گفت: استفاده از خدمات آرمان آکادمی استفاده از خدمات یک تیم تخصصی، حرفه‌ای و قابل اعتماد است.

روند انجام چاپ فوری و تضمینی توسط تیم آرمان آکادمی

سال‌ها تجربه متخصصان آرمان آکادمی موجب شده است این تیم تخصصی با کلیه جزئیات چاپ مقاله در هر مجله داخلی و خارجی آشنایی کامل داشته باشد. چاپ مقاله در این آکادمی به دو صورت موضوعی و یا به صورت استخراج مقاله از پایان نامه انجام می‌شود.

افرادی که قصد چاپ مقاله در موضوع خاصی را دارند، می‌توانند با ارائه موضوع خود به متخصصان آرمان آکادمی، روند پژوهش، نگارش و چاپ مقاله را آغاز کنند. همچنین افرادی که قصد استخراج مقاله از پایان نامه خود را دارند می‌توانند از ابتدا کار پایان نامه خود را به این آکادمی بسپارند.

این آکادمی با استفاده از تیم تخصصی خود می‌تواند نگارش، ویراستاری و بررسی اطلاعات آماری مقاله را به صورت دقیق انجام دهد. متخصصان آرمان در هر مرحله مقاله را از لحاظ عدم وجود سرقت ادبی بررسی می‌کنند تا مقاله‌ای با کیفیت و منحصر به فرد را چاپ نمایند.

 در نهایت پس از بررسی‌های کامل، مقاله مورد نظر سابمیت شده و وارد مرحله داوری می‌شود. دقت بالای متخصصان آرمان آکادمی موجب شده است احتمال رد شدن مقاله به صفر برسد. به همین دلیل آرمان آکادمی خدمات چاپ مقاله تضمینی را ارائه می‌دهد و به عنوان بهترین موسسه چاپ مقاله شناخته می‌شود.

شماره تماس:

09395059053

آدرس وب سایت:

https://armanacademicgroup.com

لیست بهترین موسسه چاپ مقاله

2.موسسه اشراق

در رده دوم از لیست موسسات چاپ مقاله، موسسه اشراق قرار دارد. این موسسه با کادری حرفه‌ای در زمینه نگارش و ترجمه مقاله تاکنون توانسته است مقالات زیادی را به چاپ برساند. کلیه خدمات ترجمه مقاله، ویراستاری، ترجمه تخصصی کتاب و سایر متون تخصصی در این موسسه انجام می‌شود. دانشجویان می‌توانند چاپ انواع مقالات ISI و ISC خود را به موسسه انتشاراتی اشراق بسپارند.

 علاوه بر این مترجمان تخصصی اشراق می‌توانند ترجمه انواع متون تخصصی را به صورت دقیق و کامل انجام دهند. به طور کلی خدمات موسسه اشراق به صورت کامل و جامع ارائه می‌شود تا دانشجویان دغدغه‌ای در خصوص چاپ مقاله علمی پژوهشی و ترجمه متون تخصصی خود نداشته باشند. به همین دلیل این موسسه در رده دوم لیست قرار گرفته است.

3.ترنسیس

ترنسیس در رده سوم لیست موسسات چاپ مقاله قرار می گیرد. این موسسه با استفاده از متخصصان حرفه‌ای در حوزه ترجمه، توانسته است مقالات باکیفیتی را برای افراد به چاپ برساند. در این موسسه انواع خدمات ترجمه مقاله و متن، رزومه و انگیزه نامه، ترجمه کتاب و پایان‌نامه و حتی ترجمه فیلم و صوت ارائه می‌شود.

 افرادی که به منظور مهاجرت تحصیلی یا کاری به رزومه و انگیزه نامه ترجمه شده نیاز دارند می‌توانند از خدمات این مجموعه استفاده نمایند. لازم به ذکر است که در ترنسیس برای ترجمه با کیفیت متن از مترجمان و متحصصان هر رشته تحصیلی کمک گرفته می‌شود. بنابراین متن ترجمه شده پایانی با رعایت کلمات تخصصی هر رشته به مشتری تحویل داده می‌شود.

لیست بهترین موسسه چاپ مقاله

4.گروه پژوهشی هدف

از دیگر موسسات چاپ مقاله علمی پژوهشی، گروه پژوهشی هدف است. گروه پژوهشی هدف در رده چهارم لیست موسسات چاپ مقاله قرار می‌گیرد. در این موسسه نیز همانند موسسات فوق،  انواع خدمات چاپ مقاله علمی پژوهشی، چاپ مقاله ISI، ترجمه تخصصی مقاله و اکسپت آن ارائه می‌شود.

پژوهشگران ایرانی و اساتید دانشگاهی در این موسسه فعالیت می‌کنند و تجربه زیادی در زمینه نگارش و چاپ مقاله در ژورنال‌های مختلف را دارند. بنابراین تیم گروه پژوهشی هدف می‌توانند انواع مقالات داخلی و خارجی را در بالاترین کیفیت نگارش و به چاپ برسانند. سال‌ها تجربه پژوهشگران و اساتید در این گروه پژوهشی، تضمین کننده کیفیت مقاله است.

5.موسسه علمی پژوهشی سفیر

در رده پنجم از لیست موسسات چاپ مقاله، موسسه علمی پژوهشی سفیر قرار می‌گیرد. موسسه سفیر انواع خدمات مقاله و کتاب، سابمیت مقالاتISI  و  JCR، خدمات ترجمه و پایان نامه را ارائه می‌دهد. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند استخراج مقاله از پایان نامه خود را به تیم تخصصی سفیر بسپارند. سفیر سعی کرده است کیفیت، دقت و سرعت را در تمامی خدمات خود به کار بگیرد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، مقاله‌ای با کیفیت را به چاپ برساند. بنابراین دانشجویان می‌توانند با خیال آسوده از خدمات این موسسه استفاده نمایند.

جمع بندی:

در این مطلب با لیست موسسات چاپ مقاله و بهترین شرکت‌های فعال در این حوزه آشنا شدیم. با استفاده از خدمات چاپ مقاله توسط هر یک از این شرکت‌ها می‌توانید کار نگارش، ترجمه و چاپ مقاله را به افراد حرفه‌ای بسپارید. با استفاده از این خدمات می‌توانید با کیفیت‌ترین مقالات را در کمترین زمان منتشر کنید.

 علاوه بر این در وقت خود نیز صرفه جویی نمایید. برای چاپ انواع مقاله در مجلات داخلی و خارجی کافیست به لیست موسسات چاپ مقاله مراجعه کرده و از خدمات جامع آن‌ها استفاده نمایید.

اگر در انتها بخواهیم بهترین شرکت های چاپ مقاله را به شما معرفی نماییم به ترتیب "آرمان آکادمی"، "موسسه اشراق"، "ترنسیس"، "گروه هدف"، " موسسه سفیر"  بهترین موسسات چاپ مقاله می باشند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز