خبرگزاری کار ایران

صفر تا صد نکات مهاجرت تحصیلی به آلمان با اپلای جرمنی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۵۹۶

امروزه افراد از کوچک تا بزرگ، اکثرا به فکر مهاجرت به کشورهای گوناگون هستند؛ جایی که بتوانند آینده خود، خانواده و فرزندانشان را تامین کنند.

اپلای جرمنی پورتال جامع اخذ پذیرش تحصیلی است که توسط گروهی از دانشجویان ایرانی مقیم آلمان راه‌اندازی شده است. هدف اصلی این پورتال فراهم کردن امکان اخذ پذیرش برای تمام دانشجویان ایرانی با هزینه کم و سرعت بالا است. سریع ترین و راحت ترین راه ها و روش های مهاجرت به آلمان را با ما بشناسید.

چرا آلمان برای زندگی خوب است؟

دولت آلمان در گذشته ی نزدیک پس از بوجود آمدن بحران سوریه و هجوم پناهندگان سوری به این کشور محدودیت ها و قوانین و مقررات خاصی را برای اخذ ویزای آلمان مقرر کرده بود اما در سال‌های اخیر این ساز و کار آسان‌تر شده و آلمان به یکی از مهاجرپذیرترین کشورها تبدیل شده است.

آلمان به دلیل داشتن برخی از دانشگاه‌های رایگان، بازار کار خوب برای دوران پس از تحصیل، یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت است.

تحصیل در آلمان به چه صورت است؟

دانشگاه های آلمان با توجه به سطح کیفی فوق‌العاده توانسته‌اند بالاترین رتبه‌های دانشگاهی را درجهان از آن خود نمایند و در سطح اول جهان جایگاه خود را تثبیت نمایند ، از طرفی، شما دراین کشور امکان تحصیل رایگان را دارید. دانشجویان حین تحصیل اجازه‌ کار دارند و در ضمن به هیچ عنوان نگران دوری از خانواده نباشید چرا که کشور آلمان به خانواده شما امکان مهاجرت با ویزای همراه را می‌دهد. مؤسسه اپلای جرمنی، با تیم حرفه ای و مجرب ساکن آلمان صفر تا صد کارهای مهاجرت تحصیلی متقاضیان را انجام می‌دهد.

برای اخذ پذیرش و تحصیل در کشور آلمان با مشاوران و کارشناسان این موسسه همراه باشید.

صفر تا صد نکات مهاجرت تحصیلی به آلمان با اپلای جرمنی

آیا واقعاً تحصیل در آلمان رایگان است؟

پاسخ به این سؤال کار سخت و پیچیده‌ای نیست؛ بله تحصیل در برخی از دانشگاه‌های آلمان رایگان است. بنابراین برای تحصیل در یک کشور اروپایی و با کیفیت زندگی بالا، مسیر درستی را پیش گرفته‌اید و ما به شما اطمینان می‌دهیم که متعهدانه تسهیل کننده رسیدن به اهدافتان در این مسیر خواهیم بود

شما متقاضیان عزیز؛ در پورتال اپلای جرمنی فقط یک بارامکان استفاده از مشاوره رایگان با کارشناسان حرفه ای ما را دارید، پس فرصت را غنیمت شمارید

وهمین حالا وارد سایت applygermany.net شوید، در داشبورد سایت ما ثبت نام کنید و دکمه درخواست مشاوره را کلیک کنید و ادامه مسیر را با آرامش در کنار ما تا اقامت در آلمان طی نمایید.

شرایط بازار کار آلمان حین و بعد از تحصیل

از آنجایی که کار کردن در حین تحصیل دانشجویان، برای شرکت‌ها و کارفرمایان مختلف موضوعی حیاتی است، این مورد در آلمان بسیار ساده‌تر از سایر کشو‌رهای اروپایی است.

دانشجویانی که خارج ازاتحادیه اروپا هستند، اجازه دارند 120 روز در سال به صورت تمام وقت، روزی 8 ساعت کار کنند. در ضمن، تعطیلات رسمی جزو روزهای کاری محسوب نمی‌شود و اگر شما در روزهای تعطیل و یا آخر هفته مشغول به کار کردن باشید، اضافه کاری برایتان محاسبه نمی‌گردد.

و اما بازار کار بعد از فارغ التحصیلی در آلمان:

شما متقاضیان می‌توانید قبل از مهاجرت تحصیلی به آلمان از طریق مشاوره رایگان با اپلای جرمنی در مورد رشته‌هایی که پر طرفدار هستند و بازار کار خوبی دارند، مطلع شوید.

کارشناسان مقیم آلمان مؤسسه اپلای جرمنی گام به گام شما را در مسیر مهاجرت تا ورود به خاک آلمان همراهی خواهند نمود. البته که شما حتی پس از ورود به خاک آلمان برای فراهم کردن موارد ضروری و اولیه اقامت در کشور مانند "افتتاح حساب بانکی، بیمه، اجاره خوابگاه و غیره" اپلای جرمنی را کنار خود خواهید داشت.

اقامت در آلمان همچنین به شما امکان می‌دهد، ترم‌های تحصیلی را در سایر کشورهای اتحادیه اروپا تکمیل کنید. پس از اتمام موفقیت‌آمیز تحصیلات خود، می‌توانید تا ۱۸ ماه در آلمان بمانید تا به دنبال شغلی مطابق با شرایط خود بگردید و پس از آن می‌توانید، اقامت کاری آلمان را اخذ کنید.

چرا باید اپلای جرمنی را انتخاب کنیم؟

کشور آلمان به دلیل مزیت‌های فراوانی که برای تحصیل و زندگی دارد همواره یکی ازجذاب‌ترین مقاصد مهاجرتی محسوب می‌شود. این کشور با دارا بودن اقتصادی با پشتوانه قوی و نیز مهاجر پذیر بودن، می‌تواند یک انتخاب عالی برای مهاجرت تحصیلی باشد.

اگر شما هم به دنبال یک مهاجرت تحصیلی به آلمان کم هزینه و با سرعت بالا هستید و می‌خواهید زندگی خود را از نو و در کشور تراز اول اروپایی مثل آلمان شروع نمایید، مؤسسه اپلای جرمنی بهترین پیشنهاد است. این مؤسسه با داشتن کادری مجرب و باتجربه که متشکل از دانشجویان ایرانی مقیم آلمان است، با دارا بودن تجریبات بی شمار مهاجرتی برای مخاطبین گرامی، شما را نیز با افتخار و تضمین تا پذیرش نهایی همراهی خواهد نمود. شما فقط 10 قدم تا پذیرش تحصیلی در آلمان توسط اپلای جرمنی فاصله دارید. پس، زمان را از دست ندهید و در اسرع وقت از طریق بخش تماس با ما وبسایت با کارشناسان حرفه‌ای ما تماس بگیرید، تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

صفر تا صد نکات مهاجرت تحصیلی به آلمان با اپلای جرمنی

مزیت های مؤسسه اپلای جرمنی

  • امکان اپلای همه دانشگاه‌های کشور آلمان،

  • ارائه خدمات مهاجرت تحصیلی در قالب یک پلتفرم آنلاین،

  • پشتیبانی سریع، رایگان و اختصاصی،

  • شفافیت و نظم در پروسه مهاجرت،

  • امکان پیگیری روند پیشرفت کار در وبسایت مؤسسه،

  • دسترسی به لیست کامل دانشگاه‌ها با توجه به شرایط تحصیلی،

  • تسویه حساب بعد ازدریافت نامه پذیرش،

  • همراهی متقاضیان حتی بعد از پذیرش تحصیلی در خاک آلمان،

  • رضایت بالای مشتریان گرامی،

  • امکان مشاوره با افراد باتجربه و ماهر در مؤسسه اپلای جرمنی.

مؤسسه اپلای جرمنی برای پیش‌برد مهاجرت تحصیلی شما با نظمی خاص و به صورت کاملا پیگیرعمل می‌نماید. ثبت نام در سایت و استفاده از پلتفرم آنلاین اپلای جرمنی باعث می‌شود شما به راحتی و به طور شفاف از روند پیشرفت مهاجرت خود مطلع شوید و اگر در حین روند درخواست مهاجرت نیاز به آپلود مدارک دیگری بود، می‌توانید وارد پروفایل خود در وبسایت اپلای جرمنی شوید و آنها را بارگذاری نمایید. لازم به ذکر است که کارشناسان مؤسسه با نظم و صبوری مرحله به مرحله تا رسیدن به قدم نهایی همواره پشتیبان شما خواهند بود.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز