خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 2 فصل 2 سریال نیسان آبی | دانلود قسمت دوم فصل دوم نیسان آبی ۲ کامل و با حجم نیمه رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۴۶۷

دانلود قسمت 2 فصل 2 نیسان آبی، دانلود قسمت ۲ فصل ۲ سریال نیسان آبی، دانلود قسمت دوم فصل دوم نیسان آبی ۲، دانلود سریال نیسان آبی فصل ۲ قسمت ۲ دوم، دانلود سریال نیسان آبی ۲ قسمت ۲ دوم، دانلود فیلم نیسان آبی فصل ۲ قسمت ۲، سریال نیسان آبی 2 قسمت 2 نسخه کامل و با حجم نیمه رایگان، دانلود قسمت جدید فصل 2 نیسان آبی در ادامه مطلب امکان پذیر است.

دانلود قسمت 2 فصل 2 نیسان آبی، دانلود قسمت ۲ فصل ۲ سریال نیسان آبی، دانلود قسمت دوم فصل دوم نیسان آبی ۲، دانلود سریال نیسان آبی فصل ۲ قسمت ۲ دوم، دانلود سریال نیسان آبی ۲ قسمت ۲ دوم، نیسان آبی فصل ۲ به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور و به قلم سعید هوشیار میباشد در این سریال بازیگرانی حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه‌خواه، علیرضا خمسه به ایفای نقش پرداخته اند.

************************

برای دانلود سریال نیسان آبی 2 قسمت 2 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 2 فصل 2 نیسان آبی

************************

دانلود قسمت 2 فصل 2 سریال نیسان آبی | دانلود قسمت دوم فصل دوم نیسان آبی ۲ کامل و با حجم نیمه رایگان

داستان سریال نیسان آبی - فصل 2 قسمت 2

کمدی نیسان آبی 2 قسمت دوم 2 جدیدترین سریال طنز محصول ایران است که هادی بعد از ساخت آثار پرمخاطب سینمایی همچون «آینه بغل»، «رحمان ۱۴۰۰» و «من سالوادور نیستم» می سازد. فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند. نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده.

درباره سریال نیسان آبی - فصل 2 قسمت 2

سریال نیسان آبی 2 قسمت 2 دوم به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این سریال حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی پور، سیروس همتی، یوسف صیادی، جواد پولادی و صفر کشکولی به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز