خبرگزاری کار ایران

بهترین هدیه‌های شب یلدا برای سازمان با بسته‌بندی‌های بی‌نظیر

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۸۸۴۰

هدیه شب یلدا تصویری از شب چله و مفاهیم اصلی آن را در ذهن بیننده تداعی می‌کند به این معنی که طراحی و آماده سازی این محصولات مطابق با خصوصیات و ویژگی های شب چله از نظر شکل و شمایل است و معمولا از مواد اولیه درجه یک و محصولات خاصی همچون انواع صنایع دستی و سلامت محور و همچنین سازگار با محیط زیست تهیه می‌شوند.

شب یلدا نزدیک است و اگر دوست دارید مدیران، کارکنان و مشتریان خود را به نحوی خاص غافلگیر کنید پیشنهاد می‌شود که از همین حالا درباره آن فکر کنید تا بهترین هدیه‌های شب یلدا برای سازمان با بسته‌بندی‌های بی‌نظیر را برای آنها انتخاب و خریداری نمایید.  در این گفتار خواهیم گفت که پیشکش هدایای یلدایی سازمانی با بسته‌بندی‌های ساده اما درعین‌حال شیک و گیرا چه تأثیری بر روی مخاطبان دارد.

ویژگی‌ های  بهترین هدایای شب یلدا

بهترین هدایای شب یلدا ویژگی‌هایی خاصی دارد که می‌تواند انتظارات مخاطب را به‌خوبی برآورده نموده و از طرفی هدیه‌دهنده نیز به اهداف خود می‌رسد. در ادامه ویژگی‌های بهترین هدایای شب یلدا به شرح زیر است:

 1- ماندگار، خاطره‌انگیز و خلاقانه

 هدیه شب یلدا ماندگار همان‌طور که از نامش پیداست، قرار است که گیرنده هدیه را به یاد برند و کسب‌وکار شما در مدت زمانی طولانی بیندازد و ماندگار شود. طراحی تمامی هدایا با تم یلدایی مملو از رنگ‌های پاییزی است و بیننده را به ذوق می‌آورد. به‌عنوان‌مثال یک لیوان سفالی بزرگ که به رنگ قرمز و سبز آراسته شده است برای مصرف‌کننده خاطره‌انگیز بوده و به‌خوبی درک می‌کند که این هدیه به مناسبت شب چله برای او تهیه شده و ارزشمند است.

 2- کم‌هزینه و مقرون‌به‌صرفه

هدایا در عین تأثیرگذاری و سادگی؛ قیمت بسیار مناسبی دارند. به‌عبارت‌دیگر اگر می‌خواهید تعداد زیادی از کادوی شب یلدا را به کارکنان خود هدیه دهید، طیف متنوعی از هدایا وجود دارند که انتظارات شما را به لحاظ قیمتی با هر تعدادی که مدنظر دارید برآورده می‌کنند.

 3- منحصربه‌فرد و خلاقانه

 شکل و شمایل هدایا به‌گونه‌ای طراحی شده است که دریافت‌کننده احساس خاص بودن را تجربه خواهد کرد. هدیه‌ای منحصربه‌فرد که دقیقاً بر قلب مخاطب نشسته و او را خوشحال می‌کند. از طرفی تیم ایده‌پرداز و هنرمند آراهنر با خلاقیت و نوآوری انواع متریال و کالاهای جذاب و دوست‌داشتنی را در کنار هم قرار می‌دهند و بهترین هدیه‌های شب یلدا برای سازمان با بسته‌بندی‌های بی‌نظیر را برای شما مهیا می‌نمایند.

در طراحی هدایای تبلیغاتی خلاقانه مواردی همچون سبک زندگی و علائق مخاطب، جنسیت و سن دریافت کننده هدیه مدنظر قرار می‌گیرد. به‌عنوان‌مثال قندانی مسی به شکل انار را در نظر بگیرید که مصرف‌کننده همیشه آن را بر روی میز خود قرار داده و قند، شکلات یا هر خوراکی را که دوست دارد درون آن می‌ریزد و هنگام چای خوردن از آن استفاده می‌کند. این هدیه در عین خلاقیت بسیار لذت‌بخش و جذاب است.

4- باکیفیت و مرغوب

گیفت شب یلدا همگی از مواد درجه یک و ممتاز تهیه می‌شوند. به‌عنوان‌مثال گیفت یلدایی که از خوراکی‌هایی مانند انواع آجیل تشکیل شده است؛ بسیار خوشمزه و مرغوب هستند و مخاطب را کاملاً خوشحال و راضی خواهند کرد.

 5- کاربردی و مفید

هدایای شب یلدا کاربردی هستند به‌ نحوی که مصرف‌کننده می‌تواند از آن به‌خوبی استفاده کرده و سود ببرد. به‌عبارت‌دیگر مصرف هدیه موردنظر برای دریافت‌کننده بسیار مفید و سودبخش است.

6- بسته بندی های شیک و جذاب

 منظور ما از هدایای یلدایی برای سازمان با بسته‌بندی‌های بی‌نظیر این است که بسته‌بندی‌های آرا هنر در عین شیک‌بودن بسیار ساده و جذاب طراحی شده‌اند و دریافت‌کننده، به ارزش واقعی گیفت شب یلدا پی خواهد برد.  البته خاطرنشان می‌شود که هدف اصلی از اهدای انواع هدایای تبلیغاتی دستیابی به مزایایی همچون تقویت و آگاهی از برند، افزایش فروش و بالابردن وفاداری مشتریان است؛ بنابراین برای تهیه و خرید انواع هدایای تبلیغاتی سازمانی نیازی نیست که هزینه‌های بسیار گزافی را متحمل شوید.

معرفی هدایای یلدایی آراهنر

 گروه آراهنر با پیوند خلاقیت، هنر، ایده‌پردازی و همچنین مطابق با نیازهای اصلی مشتریان هدیه تبلیغاتی مخصوص مناسبت شب یلدا با بسته‌بندی‌های بی‌نظیری را مهیا و آماده‌سازی نموده‌اند. طراحی بسته‌بندی‌ها برطبق مفاهیم و معانی شب چله انجام شده و به لحاظ ظاهری تصویری از شب یلدا را در نظر بیننده تداعی می‌کنند.

جعبه نورا

بهترین هدیه‌های شب یلدا برای سازمان با بسته‌بندی‌های بی‌نظیر

محتویات بسته :

  •  یک عدد رادیو-اسپیکر بلوتوثی طرح رادیو
  • یک عدد گردسوز دیجیتال ( با قابلیت تولید بُخور سرد)
  • یک عدد رقص نور مدل اکولایزر ریتم
  • جعبه چوبی با درپوش مقوایی

آبنار ۲

بهترین هدیه‌های شب یلدا برای سازمان با بسته‌بندی‌های بی‌نظیر

محتویات بسته :

  • یک شیشه شربت انار
  • دو عدد فنجان سفالی
  • جعبه مقوایی

 

مزایای هدایای یلدایی سازمانی با بسته‌بندی‌های بی‌نظیر

قبل از تصمیم‌گیری درباره انتخاب و خرید هدایای یلدایی سازمانی در خصوص اثربخشی این دسته از هدایای شرکتی بر مخاطبان خواهیم گفت:

 1- ابراز احساسات و تقویت روابط مثبت

 اساسی‌ترین جنبه هدیه‌دادن، ابراز احساسات است. هدایا نمونه‌ای ملموس از نوع احساس هدیه‌دهنده به دریافت‌کننده آن است. کادوی شب یلدا این امکان را به شما می‌دهند تا میزان عشق و محبت، قدردانی و حتی اصالت خود را به مخاطب اظهار نمایید.

 با یک انتخاب دقیق و مناسب هدیه شب یلدا، درک خود را از علایق، انتظارات، درخواست‌ها و ترجیحات گیرنده منتقل می‌کنید. به‌عبارت‌دیگر او به‌سادگی می‌فهمد که چقدر برای شما ارزش دارد و مهم است.

 از طرفی به او نشان می‌دهید که برای درک خواسته‌های او زمان و تلاشی را صرف نموده‌اید. این عمل متفکرانه پیوند عاطفی میان شما و مخاطب را برای دستیابی به اهداف خود تقویت کرده و کیفیت روابط نیز عمیق‌تر می‌شود.

 2- افزایش تعهدات متقابل دریافت‌کننده هدیه شب یلدا

 هنگامی که مخاطب هدیه را دریافت می‌کند، به‌صورت ذاتی تمایل دارد که متقابلاً کاری محبت‌آمیز و سخاوتمندانه انجام دهد. به بیانی ساده خود را مدیون می‌داند.

 به لحاظ روان‌شناسی ثابت شده است که وقتی فردی هدیه‌ای را می‌گیرد، یک تعهد اجتماعی در او ایجاد شده؛ بنابراین در پاسخ به این عمل حسنه می‌خواهد به نحوی جبران کند. این مبادله مقابل پیوندهای اجتماعی را تقویت کرده و تعادل را در روابط به وجود می‌آورد.

 تأثیر هدایای سازمانی برای شب یلدا باعث می‌شود که مشتری و مخاطب توجه بیشتری به نام و نشان تجاری و کسب‌وکار شما داشته و وفاداری خود را نسبت به خدمات و محصولات بالاتر می‌برد.

 3- بیان هویت و ارزش‌های کسب‌وکار هدیه‌دهنده

 هدیه‌دهنده با تقدیم کادوی شب یلدا هویت، اصالت، ارزش‌های کسب‌وکار خود را به مخاطب نشان می‌دهند و اگر به دنبال ارسال پیام خاصی هستید مطمئن می‌شوید که مشتری شما آن را به‌خوبی درک می‌کند.

 انتخاب بهترین و مناسب‌ترین هدیه یلدایی به شرکت‌ها اجازه می‌دهند تا خلاقیت، نوع تفکر، توانمندی‌ها، پیام‌ها و ارزش‌های خود را برای مخاطب بیان کرده و البته ثابت می‌کند که با انتظارات مخاطبان و مشتریان نیز کاملاً مطابقت دارند.

سخن نهایی

 در پایان یادآور می‌شویم که مجموعه آراهنر به کیفیت خدمات و محصولات خود به‌ویژه هدایای شب یلدا می‌بالد زیرا:

  • هدایای شب یلدا در طیف متنوعی با بسته‌بندی‌های رنگارنگ، باکیفیت و زیبا به مشتریان ارائه می‌شوند.
  • این هدایا کاملاً مفید و کاربردی هستند به‌طوری‌که مصرف‌کننده به‌صورت روزانه در فعالیت‌های کاری و خانگی خود به‌خوبی از آنها استفاده می‌کند و از داشتن چنین هدیه جذابی خوشنود و رضایت‌مند است.
  • قیمت هدایای یلدایی برای سازمان کاملا متناسب با بودجه تک‌تک مشتریان در نظر گرفته شده و مقرون‌به‌صرفه و منصفانه اعلام می‌شود.
  • مشتریان برای خرید بسته شب یلدا و انواع هدایای سازمانی فرایندی کاملاً مشخص، آسان و باکیفیت طی می‌کنند؛ بنابراین تجربه‌ای لذت‌بخش را از هدایای تبلیغاتی آراهنر خواهند داشت.
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز