خبرگزاری کار ایران

فارسی سازی قالب وردپرس و فروش در راست چین

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۶۷۳

در این مقاله درباره دوره فارسی سازی قالب وردپرس و مهارت هایی که به دست می آورید و فروش آن در سایت راست چین صحبت میکنیم.

 

وردپرس در سال‌های اخیر محبوبیت بالایی در میان همه cms ها پیدا کرده است و بسیاری از افراد در دنیا با زبان‌های مختلف طراحی سایت را با وردپرس انجام می‌دهند. زبان پیش فرض وردپرس انگلیسی است ولی از بیش از 70 زبان در دنیا از جمله زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. طراحی سایت با قالب‌های انگلیسی رایگان و پولی به دلیل تفاوت چینش زبان فارسی و انگلیسی، برای فارسی زبانان مشکل اشت.

نوشتار زبان انگلیسی چپ چین و نوشتار زبان فارسی راست چین است و همین مساله باعث می‌شود تا برای تولید محتوا و نوشتن متن در قالب انگلیسی به مشکل بربخورید. مشکلات دیگر کار با قالب انگلیسی عبارتند از تاریخ میلادی در بخش فرانت و بک اند قالب، اعداد انگلیسی، عدم پشتیبانی از فونت فارسی، به همریختگی حروف و اعداد فارسی به خاطر چپ چین بودن و استایل‌ها. به این ترتیب بسیاری از افراد به دنبال فارسی سازی قالب و حتی به فکر کسب درآمد از آن هستند. اما آیا واقعا می‌توان از آن درآمد بالا کسب کرد؟ شما می‌توانید با گذراندن دوره آموزش فارسی سازی قالب وردپرس راست چین، به صورت پروژه محور و از صفر تا صد نحوه تجمه و راست چین سازی قالب وردپرس را یاد بگیرید. در این مقاله ویژگی‌‌های این دوره و مهارت‌هایی که پس از آن کسب می‌کنید را به شما آموزش می‌دهیم.

در دوره فارسی سازی قالب وردپرس چه مهارت‌هایی کسب می‌کنید؟

این دوره هیچ پیش نیازی ندارد و از صفر تا 100 آشنایی با وردپرس تا نحوه فارسی سازی و محیط توسعه را به شما آموزش می‌دهد. سرفصل‌های دوره فارسی سازی قالب و افزونه عبارتند از: نصب و راه‌اندازی محیط توسعه، نصب داپلیکیتور، آموزش HTML و CSS، راست چین سازی قالب تراولر، کار با

کار با composer، و غیره. مهارت‌هایی که برای فارسی سازی قالب و فروش در راست چین به دست می‌آورید عبارتند از :

  • ترجمه و فارسی سازی قالب و افزونه وردپرسی
  • آموزش پایه html و css
  • سفارشی سازی شمسی سازی تاریخ و تقویم وردپرس
  • آموزش لایسنس گذاری روی محصولات وردپرسی 
  • بررسی بازار و نیازسنجی برای فارسی سازی قالب و افزونه‌های کاربردی
  • مهارت فروش محصول و افزایش تدریجی فروش

فارسی سازی قالب وردپرس و فروش در راست چین

تفاوت دوره فارسی سازی قالب وردپرس راست چین با سایر دوره‌ها

سخت‌ترین قالب‌ها برای فارسی سازی قالب ووکامرس و قالب‌های در حوزه گردشگری هستند. قالب فروشگاهی ووکامرس به دلیل امکانات متنوع و صفحات متنوعی که دارد و قالب‌های گردشگری به دلیل تقویم میلادی در این دوره جامع فارسی سازی یکی از پر چالش‌ترین قالب‌های وردپرسی یعنی قالب تراولر انتخاب شده تا تمامی چالش‌های پیش روی فارسی سازی برای دانشجویان حل شود. شما حتی اگر مبتدی هم باشید با آموزش‌های راست چین می‌توانید به یک فروشنده حرفه‌ای و میلیونر تبدیل شوید زیرا در این آموزش پایه‌ای‌ترین مفاهیم مثل HTML و CSS به شما ارائه می‌شود بدون اینکه نیاز باشد به عنوان یک فرد مبتدی دوره دیگری را تهیه کنید. پس شرکت در این دوره نیاز به هیچ تخصص و پیش نیازی ندارد.

راست چین به مدت 3 ماه از دانشجویان برتر دوره پشتیبانی همه جانبه دارد؛ بعد از ارسال محصول برای تیم کنترل کیفی راست چین یک محصول از بین تمام محصولات دوره انتخاب شده سهم درآمد فروشنده به مدت 3 ماه 100% خواهد بود. 

در این دوره علاوه بر فارسی سازی قالب یک پروژه فارسی سازی افزونه نیز به صورت عملی کار می‌شود و شما بعد از تهیه دوره از طریق تیکت می‌توانید با مدرس در ارتباط باشید. 

با این دوره بدون جستجو و سختی وارد بازار کار شوید..

این دوره برای افرادی مناسب است که می‌خواهند به عنوان فروشنده حرفه‌ای در مارکت‌هایی مثل راست چین فعالیت کنند. طراحان سایت وردپرسی که قصد سفارشی سازی سایت‌هایی را دارند که طراحی می‌کنند نیز می‌توانند در این دوره شرکت کنند. اگر به این رشته علاقمند هستید حتما می‌توانید موفق شوید زیرا در حین دوره شما یک پروژه عملی را انجام می‌دهید و بعد از پایان دوره می‌توانید آن را برای راست چین ارسال کنید تا بعد از انتشار به فروش رسیده و کسب درآمد کنید.

دوره فارسی سازی قالب و افزونه راست چین مناسب چه افرادی است؟

این دوره برای همه افرادی مناسب است که به وردپرس علاقه و به یک شغل دائمی نیاز دارند؛ در وافقع دانشجویان، دانش آموزان، کارمندان و مدیران سایت‌های وردپرسی می‌توانند این دوره را تهیه کنند.

 آیا فارسی سازی قالب و افزونه پولساز و آینده‌دار است؟

فارسی سازی قالب وردپرس و فروش در راست چین

فارسی سازی یکی از روش‌های پولساز برای کسب درآمد از وردپرس است خب شاید بپرسید چطور ممکن است؟ شما یک بار قالب را ترجمه و فارسی سازی می‌کنید و می‌توانید با انتشار آن در مارکت‌های معتبر مثل راست چین به صورت مادم العمر درآمد کسب کنید. بیش از 74% محصولات راست چین اورجینال و فارسی شده هستند و این نشان دهنده وسعت و حرفه‌ای بودن این مارکت در زمینه فارسی سازی است. بسیاری از قالب‌ها و افزونه‌های راست چین در حال حاضر بیش از چند میلیارد فروش داشته اند. از محصولات پرفروش راست چین می‌توان به قالب وودمارت، افزونه رنک مث، قالب آسترا، قالب بی تم و غیره اشاره کرد.

مسیر شما برای فارسی سازی قالب و فروش آن در راست چین به صورت زیر است.

  • بعد از تهیه دوره آموزش‌ها را روی یک پروژه عملی تست کرده و انجام می‌دهید
  • با ارتباط با مدرسین و پشتیبان‌ها پروژه را تکمیل کرده و اشکالات خودتان را متوجه شده و رفع می‌کنید.
  • قالب یا افزونه ترجمه و راست چین شده را برای راست چین ارسال کنید.
  • محصول توسط تیم کنترل کیفی راست چین بررسی و منتشر می‌شود.
  • راست چین برای افزایش فروش از شما حمایت می‌کند
  • کم کم می‌توانید با کمک مشاوران راست چین به فروشنده حرفه‌ای تبدیل شوید.و به درآمد بیش از 50 میلیون در ماه برسید.

اگر به دنبال آموزش اصولی راست چین کردن قالب و افزونه و فروش در راست چین هستید اصلا این فرصت طلایی را از دست ندهید، در این دوره شرکت کنید و در نهایت از حمایت‌های همه جانبه شرکت راست چین هم بهره مند شوید. افزونه‌های وردپرسی شامل افزونه‌های کاربردی، فروشگاهی، افزونه امنیت وردپرس و بسیاری دیگر می‌شوند که شما می‌توانید یکی از افزونه‌های این دسته‌ها را انتخاب کنید و همزمان با دوره آن را فارسی سازی کنید. سعی کنید یکی از پلاگین‌های پرفروش کدکنیون را انتخاب کنید تا بتوانید به درآمد بیشتری برسید البته برای انتخاب افزونه روی پشتیبانی راست چین حساب کنید. راست چین آکادمی مرجع آموزش‌های جامع وردپرس است و شما می‌توانید دوره‌های متنوعی از جمله آموزش ری اکت، برنامه نویسی فرانت اند، برنامه نویسی وردپرس را در این منبع ارزشمند ببینید. 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز