خبرگزاری کار ایران

تاسیسات ایران، بهترین مرجع فروش لوله و اتصالات

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۸۵۶

لوله و اتصالات از اصلی ترین کالاهایی است که صنعت و ساختمان سازی کاربرد دارد.تاسیسات ایران به عنوان بهترین مرجع فروش لوله و اتصالات آماده ارائه محصولا خود به صورت آنلاین و حضوری به مشتریان خود می باشد. ما در گروه تاسیسات ایران انواع کالاهای مصرفی را مانند لوله مانیسمان و انواع آن لوله مانیسمان رده 20 و لوله مانیسمان رده 40 و خدمات مربوط به شیر کیتز ، اتصالات پلیمری و شیرسیم را ارائه میدهیم.

آشنایی با تاسیسات ایران

گروه تاسیسات ایران با ارائه خدماتی مانند انواع اتصالات و فروش انواع لوله ها مانند لوله مانیسمان در حال فعالیت می باشد. در فروشگاه تاسیسات ایران تمامی کالاها با کیفیت بالا تولید و به فروش می رسد. تمامی خدمات دارای گارانتی کیفیت کالا و بهترین قیمت جهت خرید می باشد.

جهت خرید و استفاده از خدمات تاسیسات ایران میتوانید مشاوره رایگان مرتبط به کالا و خدمات درخواستی دریافت کنید و بعد اقدام به خرید کنید.تاسیسات ایران یکی از بهترین مراکزی است که با ارائه محصولات با کیفیت و تنوع، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار بدست آورد.

تاسیسات ایران، بهترین مرجع فروش لوله و اتصالات

مرکز خرید لوله و اتصالات

لوله‌ها و اتصالات از وسایل کاربردی و اصلی در صنایع و ساختمان‌ها محسوب می‌شوند. به همین دلیل اهمیت و توجه خاصی باید در خرید ها قائل شد و به دنبال یک فروشگاه قابل اعتماد برای تأمین و توزیع این محصولات بود. تاسیسات ایران با سابقه کاری رضایت بخش برای مشتریان آماده خدمات دهی به عنوان مرکز خرید لوله و اتصالات است.

مشتریان عزیز از سراسر ایران که قصد خرید لوله و اتصالات را دارند میتوانند لیست کالاها را برای ما ارسال کنند و بلافاصله پیش فاکتور دقیق به مراه قیمت و نحوه و زمان تحویل برای شما ایمیل و یا فکس خواهد شد.

مرکز خرید لوله و اتصالات به عنوان یک منبع اصلی برای مشتریان صنعتی فارغ از اندازه پروژه ها و نیازهای خاص، به عنوان یک مرجع معتبر و قابل اعتماد محسوب می شود. این مراکز خرید عمدتا با تولیدکنندگان معتبر و تأیید شده همکاری می کنند تا بهترین کیفیت و قیمت را به مشتریان خود ارائه دهند.

همچنین، مراکز خرید لوله و اتصالات تاسیسات ایران امکان ارائه مشاوره فنی و خدمات پس از فروش را نیز دارند تا به مشتریان در انتخاب و استفاده صحیح از محصولات خود کمک میکند ویک مرکز جامع برای انواع لوله ها و اتصالات مورد نیاز در ساخت و سازها شناخته می شود و تلاش می کند تا نیازهای مشتریان را با بهترین راه حل ها و محصولات ممکن برطرف کند.

تاسیسات ایران، بهترین مرجع فروش لوله و اتصالات

لوله مانیسمان و انواع آن

لوله‌ مانیسمان یکی از پرکاربرد ترین لوله ها در صنعت ساختمان و صنایع مختلف است. لوله مانیسمان و انواع مختلفی که دارد هرکدام دارای ویژگی های متفاوت می باشد. لوله‌ مانیسمان یکی از محصولات مهم در صنعت ساختمان و پروژه‌های صنعتی هستند. این لوله‌ها از جنس فولاد ساخته شده و به دلیل خواص فیزیکی و مکانیکی برتر، در بسیاری از استفاده‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند.صاحبان کسب و کار هر کدام از انواع لوله مانیسمان را بر اساس نیاز و کاربردی که دارد تهیه میکنند.

لوله مانیسمان دارای مزایای بالایی می باشد که باعث افزایش کاربرد آن شده است. از ویژگی لوله مانیسمان می توان به مقاومت در برابر خوردگی اشاره کرد.این ویژگی به لوله‌های مانیسمان امکان می‌دهد تا در محیط‌هایی که شرایط خطر خوردگی بالا دارد، به خوبی عمل کنند. همچنین، لوله‌های مانیسمان دارای قابلیت انعطاف‌پذیری هستند که آنها را برای استفاده در اتصالات پیچیده و منحصر به فرد مناسب می‌سازد.

لوله مانیسمان و انواع آن به دلایل ویژگی هایی که دارند باعث فروش و استقبال بالا در صنعت لوله و اتصالات قرار گرفته است.لوله مانیسمان با استانداردها و گواهی های سختگیرانه و دقیق تولید می شود.

دو استاندارد زیر، معمولاً برای ساخت لوله‌های بدون درز فلزی استفاده می‌شود:

برای لوله‌های فولادی از استاندارد  ASME B36.10

برای لوله‌های استیلی از استاندارد  ASME B36.19

ارائه‌دهندگان این استانداردها، برای هر کدام از ویژگی‌های یک لوله‌ی بدون درز، مانند قطر، ضخامت و طول، بازه‌ی خاصی را مشخص کرده‌اند؛ کارخانه‌هایی که ادعا می‌کنند محصولات خود را بر اساس این استانداردها به بازار عرضه می‌کنند، حتماً باید لوله را در بازه‌ها و ابعاد از‌پیش‌تعیین‌شده، تولید کنند.

لوله‌های مانیسمان به دو دسته لوله مانیسمان رده ۲۰ و لوله رده ۴۰ تقسیم می‌شوند.که در ادامه مطلب به توضیحی مختصر در ارتباط با انواع لوله مانیسمان خواهیم پرداخت.

 

لوله رده ۲۰ مانیسمان

لوله مانیسمان رده ۲۰، از نوع لوله های بدون درز می باشد که از شمش فولادی تهیه شده است.ضخامت در لوله رده 20 مانیسمان بسیار کم می باشد و در پایین ترین رده لوله مانیسمان قراردارد.تفاوت های ضخامتی در لوله های مانیسمان اثر مستقیم با میزان فشار این لوله ها بر دیواره دارد. به همین دلیل، این لوله رده 20 مانیسمان معمولا در فضاهایی استفاده می شوند که در آن فشار و دمای پایینی نیاز است.

شکل پذیری و انعطاف در لوله رده 20 مانیسمان باعث کاربردهای این لوله در مصارف صنعتی و خانگی شده است. لوله مانیسمان رده ۲۰ یاseamless pipe SCH 20  از پرکاربرد لوله های بدون درز است که بعد از لوله مانیسمان رده ۴۰ و رده ۸۰، پرکاربردترین رده لوله مانیسمان در صنایع مختلف به شمار می رود.

 

لوله رده 40 مانیسمان

لوله مانیسمان رده 40 از نوع لوله های بدون درز می باشد که متداول ترین و پرکاربردترین رده در لوله های بدون درز است.این نوع مدل لوله مانیسمان رده 40 به نام رده ۴۰ بدون درز و  sch40 نیز نامیده می شود.لوله رده 40 برای مصارف مختلف گالوانیزه می شود. . لوله رده ۴۰ مانیسمان، تطبیق پذیری و استحکام عملکرد بالایی دارد و می تواند فشار زیادی را تحمل کند. به همین دلیل از لوله بدون درز رده ۴۰، علاوه بر مصارف ساخت و ساز، در خطوط آب و گاز نیز استفاده می شود.

لوله مانیسمان رده ۴۰، یکی از رده های پرکاربرد لوله مانیسمان است که همچنین از جنس فولاد کربنی ساخته می شود. عدد ۴۰ نیز نمایانگر استحکام کششی، فشار لوله و ضخامت دیواره است.

بیشتر لوله های فولادی رده 40 از فولاد نرم ساخته می شوند. این نوع فولاد که در لوله ها استفاده می شود، دارای درصد کربن حدود 0.2% تا 0.25% است و به آن فولاد کم کربن گفته می شود. به دلیل میزان کم کربن در این فولاد، ساختار لوله بیشتر از فولاد (آهن) تشکیل شده است و این باعث افزایش خاصیت مغناطیسی آن می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز