خبرگزاری کار ایران

6 دلیل خرید گوشی سامسونگ به‌جای اپل

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۲۷۳

اگر میان خرید گوشی سامسونگ و اپل مردد هستید، این مقاله را بخوانید تا با 6 مزیت گوشی های سامسونگ نسبت به گوشی های اپل آشنا شوید.

تا به حال شده به این موضوع فکر کنید که چرا گوشی های سامسونگ آنقدر طرفدار دارند؟ آیا فقط قیمت مناسب این گوشی ها دلیلی برای پرطرفدار شدن آن هاست یا موضوعات تخصصی تر نیز پشت این قضیه وجود دارند؟ در سال های اخیر رقابت میان سامسونگ و اپل بسیار افزایش پیدا کرده است. به طوری که خود مردم نیز ترجیح می دهند که طرفدار یکی از این گوشی ها باشند و مانند یک مدافع از برند اپل یا سامسونگ دفاع کنند! خرید گوشی سامسونگ نسبت به اپل مزایای زیادی را به همراه دارد. اگرچه نمی خواهیم تعصبانه در مورد این موضوع با شما صحبت کنیم؛ اما باز هم اجازه دهید تا نقاط قوت گوشی های سامسونگ را نسبت به گوشی های اپل به شما توضیح دهیم.

 

چرا گوشی سامسونگ بهتر از اپل است؟

 

این سوال بسیاری از شما عزیزان در هنگام خرید گوشی سامسونگ است. به طور کلی، گوشی های سامسونگ مانند گوشی های اپل از کیفیت بالایی برخوردارند و از بهترین قطعات در آن ها استفاده می شود. حتی اگر ارزان قیمت ترین گوشی سامسونگ را بخرید، باز هم می توانید تا چندین سال از آن استفاده کنید.

البته برند اپل نیز همواره از قطعات بسیار باکیفیت برای ساخت گوشی های خود استفاده می کند. انصافا کیفیت دوربین و باتری در گوشی های اپل بسیار بالاست. بنابراین، سامسونگ و اپل از هر نظر رقبای سختی برای یکدیگر محسوب می شوند. ولی دلایل منطقی نیز وجود دارند که نشان می دهند خرید گوشی سامسونگ پرسودتر از گوشی های اپل است. البته منظور ما نیست که کیفیت گوشی های سامسونگ 100 درصد بهتر از گوشی های اپل است. بلکه هدف ما روشن تر کردن نقاط متمایز برند سامسونگ نسبت به برند اپل است.

 

1.تنوع قیمتی گوشی های سامسونگ

 

احتمالا شما هم متوجه شده اید که گوشی سامسونگ دارای تنوع بالایی است. به طوری که همه افراد حتی با داشتن کمترین بودجه نیز می توانند این گوشی ها را خریداری کنند و تا چندین سال از آن ها استفاده نمایند. تنوع محصولات در سامسونگ بسیار بالاست. حتی یک پرچمدار مانند s22 نیز در سه مدل معمولی، پلاس و پرو به فروش می رود. این یعنی اینکه دست مردم برای خرید گوشی های سامسونگ باز است. ولی هر سال برند اپل دو گوشی پرچمدار خود را وارد بازار جهانی می کند که قیمت بالایی نیز دارد. در واقع همه قشر مردم نمی توانند سراغ خرید گوشی های اپل بروند.

2.کیفیت بالای بدنه گوشی سامسونگ

 

اگرچه برخی از مدل های گوشی سامسونگ با بدنه پلاستیکی تولید شده است؛ اما این بدین معنی نیست که برند سامسونگ به کیفیت محصولات خود توجهی ندارد. بلکه این برند تلاش کرده گوشی های ارزان قیمت خود را با بدنه پلاستیکی مقاوم ارائه کند. ولی گوشی های گران قیمت این برند از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند که از هر نظر کارایی فوق العاده ای دارند. حتی با سخت ترین ضربه ها نیز احتمال آسیب دیدن قطعات داخل گوشی های سامسونگ کم است.

6 دلیل خرید گوشی سامسونگ به‌جای اپل

چرا گوشی سامسونگ بهتر از اپل است

 

3.تنوع در طرح و مدل گوشی اپل و سامسونگ

 

حتما شما هم تا به حال نظرات منتقدین گوشی های اپل را در مورد طراحی تکراری این گوشی ها شنیده اید. اپل به تولید گوشی های تکراری شهرت دارد. به طوری که بین نسل های جدید این گوشی ها تفاوت چندان محسوسی وجود ندارد. اگرچه سامسونگ نیز تحول زیادی در مدل های گوشی خود نداده است؛ اما باز هم رنگ بندی و تنوع در مدل های گوشی سامسونگ بسیار بیشتر از اپل است. به همین خاطر هر یک از افراد بر اساس سلیقه خودشان می توانند از گوشی های محبوب سامسونگ استفاده کنند.

 

4.اسپیکر قوی سامسونگ در مقابل گوشی های اپل

 

سامسونگ همواره به کیفیت دقت می کند و برای این کار نیز از قطعات عالی برای ساخت گوشی های خود استفاده می کند. اگر اقدام به خرید گوشی سامسونگ کنید، دیگر خیالتان از بابت کیفیت اسپیکر این گوشی ها راحت تر است. صدای گوشی های سامسونگ بسیار قوی تر و واضح تر از گوشی های اپل است. این یک ضعف بزرگ برای گوشی اپل خواهد بود. البته این ضعف را زمانی متوجه می شوید که یک صدا را به صورت همزمان هم در گوشی های اپل و هم در گوشی های سامسونگ پخش کنید.

 

5.گواهی ضد آب قوی تر گوشی های سامسونگ

 

اگرچه قیمت گوشی سامسونگ پایین تر از گوشی اپل است؛ اما این دلیلی برای بی کیفیت بودن این گوشی ها نیست. گوشی های سامسونگ از نظر گواهی ضد آب، قوی تر از گوشی های اپل کار می کنند. به طوری که پرچمداران گوشی های سامسونگ می توانند تا چندین متر زیر آب دوام بیاورند بدون اینکه هیچ مشکلی برای آن ها به وجود بیاید. این موضوع هم یکی دیگر از نقاط قوت گوشی های سامسونگ است.

6 دلیل خرید گوشی سامسونگ به‌جای اپل

آیا نرم افزار گوشی سامسونگ بهتر از اپل است؟

 

6.محدودیت نرم افزاری کمتر گوشی سامسونگ

به عقیده ما گوشی باید به گونه ای طراحی شده باشد که در هنگام استفاده از آن نخواهید دردسر زیادی بکشید. گوشی های سامسونگ محدودیت کمتری نسبت به گوشی های اپل دارند. این در حالی است که برای دانلود یک نرم افزار در گوشی اپل، باید دردسر زیادی بکشید و از روش های مختلف کمک بگیرید. ولی شخصی سازی در گوشی سامسونگ ساده تر است. می توانید به راحتی هر برنامه ایرانی را روی گوشی نصب کنید و بدون دردسر از خدمات متنوع گوشی های سامسونگ بهره مند شوید.

 

سخن پایانی

 

در این مقاله در مورد مزایای گوشی سامسونگ نسبت به گوشی اپل صحبت کردیم. اگرچه از نظر کیفیت و ساختار هر دو برند گوشی های باکیفیتی را روانه بازار می کنند؛ اما در مجموع برند سامسونگ بهتر عمل کرده است. به خصوص در کشوری مانند ایران که محدودیت برند اپل زیاد است، افرادی که حوصله دردسر و مشکل در حین کار کردن با گوشی را ندارند، می توانند از گوشی های سامسونگ استفاده کنند.

برای خرید گوشی سامسونگ با گارانتی و استعلام قیمت گوشی سامسونگ، می توانید به سایت 0.21تک مراجعه کنید. این فروشگاه هم فروش حضوری دارد و هم فروش اینترنتی. بسته به بودجه و مشخصات هر یک از گوشی های سامسونگ، می توانید از طریق این سایت سفارش خودتان را ثبت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز