خبرگزاری کار ایران

خرید و معرفی انواع فوتبال دستی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۵۰۱

خرید فوتبال دستی به منزله ایجاد یک سرگرمی هیجان‌بخش برای بچه‌ها و حتی بزرگسالان است. فوتبال دستی ضمن اینکه یک فعالیت لذت‌بخش و دوست‌داشتنی است، موجب تقویت عضله‌، ماهیچه‌های دست و هماهنگی و تعادل بین عصب و عضله می‌شود.

امروزه بازی فوتبال دستی، دچار تحولات گسترده‌ای شده و ما شاهد نمونه‌های جذابی از این میزهای ورزشی هستیم که فرایند بازی را برای طرفداران این ورزش اندکی متفاوت و پیچیده کرده است.

اگر با ما همراه باشید، راجع به تعریف دقیق فوتبال دستی، انواع آن و نکاتی که برای خرید باید بدانید، صحبت خواهیم کرد.

جایگزینی پاها با دستان، آشنایی با فوتبال دستی

مسلما همه شما کمابیش با این ورزش سرگرم‌کننده روی میز آشنایی دارید و احتمالا حداقل یک بار آن را تجربه کرده‌اید. فوتبال دستی، به‌صورت تیمی برگزار می‌شود و آدمک‌های روی میز، نقش بازیکن را برعهده دارند.

اندازه میز فوتبال دستی معمولا 120*70 سانتی‌متر و ارتفاع آن از زمین 90 سانتی‌متر است. سطح میز باید کاملا صاف و فاقد هرگونه انحنا و بی‌نظمی باشد تا توپ به‌راحتی روی آن بلغزد.

خرید فوتبال دستی، فرصتی فارغ از محدودیت در تجربه ورزش

همان‌طور که در مقدمه این مقاله خواندید، فوتبال دستی هیچ محدودیتی ندارد. از کودکان گرفته تا بزرگسالان می‌توانند دقایقی لذت‌بخش را با این ورزش برای خود و دیگران به ارمغان بیاورند.

ضمن اینکه این ورزش هیچ محدودیت سنی ندارد، شما می‌توانید در هرجایی که هستید، با قراردادن میز آن در پارک، حیاط، باغ یا داخل خانه از این سرگرمی بهره‌مند شوید.‌

خرید و معرفی انواع فوتبال دستی

خرید فوتبال دستی در انواع مختلف برای ارضای هر نیازی

ازآنجایی‌که فوتبال قرن‌هاست که بین مردم سراسر دنیا محبوبیت دارد، نسخه مینیاتوری آن یعنی فوتبال دستی از 50 سال گذشته بین مردم رواج پیدا کرد. درحال‌حاضر نمونه‌های مختلفی از این بازی در بازار وجود دارد.

قطعا معرفی تک‌به‌تک این مدل‌ها برای ما مقدور نیست. اما به‌طور کلی می‌توان گفت که فوتبال دستی در 2 مدل کلاسیک (بدون پایه) و پایه‌دار وجود دارد. در ادامه بیشتر با آنها آشنا می‌شوید.

خرید فوتبال دستی کلاسیک (بدون پایه یا رومیزی)

این فوتبال دستی، طراحی کوچک و جمع‌وجوری دارد. ازاین‌رو به‌راحتی می‌توان آن را با خود حمل و دوستان‌تان را به مسابقه‌ای هیجان‌انگیز دعوت کنید.

گرچه نوع کلاسیک آن اندکی قدیمی‌تر است اما به‌علت وزن سبک و حمل آسان خود همچنان در بسیاری از خانه‌ها کارایی دارد و قادر است زمینه‌ساز ساعت‌ها سرگرمی برای کودکان و بزرگسالان باشد.

خرید فوتبال دستی پایه‌دار و تاشو

اگر می‌خواهید این وسیله را با یک طراحی لوکس و زیبایی منحصربه‌فرد تهیه کنید، نوع پایه‌دار آن، قطعا برطرف‌کننده نیاز شما و دکوراسیون مدرن منزل‌تان خواهد بود.

قابلیت جمع‌شدن پایه‌های آن، موجب می‌شود که این وسیله فضای اندکی اشغال کند و به‌راحتی قابل حمل باشد. وقت آن رسیده که علاوه‌بر جلوه‌بخشی جذاب به منزل خود، با خریدن این وسیله، هیجان بازی را به هرجایی که دوست دارید، منتقل کنید.

فوتبال دستی المپیک، تجربه بازی در سطح حرفه‌ای

در بین  مدل‌های متنوع این بازی از نوع پایه‌دار در بازار ایران، می‌توان به فوتبال دستی المپیک اشاره کرد. از خصوصیت‌های این محصول چه می‌دانید؟

فوتبال دستی برند المپیک از پرفروش‌ترین مدل‌های پایه‌دار این بازی است که در دو نوع پایه ثابت و تاشو وجود دارد. البته درحال‌حاضر ما اغلب شاهد فوتبال دستی تاشو در خانه‌ها، ویلاها، شرکت‌های عمومی و خصوصی هستیم چون سطح پیشرفته‌تری دارند و به‌خاطر قابلیت جمع‌شدن آن، جای کمتری نیز اشغال می‌کنند‌.

نکات قابل تامل قبل از خرید فوتبال دستی

حالا که کمابیش نسبت به انواع فوتبال دستی شناخت پیدا کردید، بهتر است به ویژگی‌های مهمی که قبل از خرید باید در نظر گرفته شود، واقف شوید. با ما همراه شوید تا دقایقی را به معرفی این شاخصه‌های تاثیرگذار در خرید بپردازیم.

اندازه میز

خانه‌های آپارتمانی، فضای زیادی برای قراردادن میزهای بزرگ ندارند. بنابراین؛ نسبت به ابعاد فوتبال دستی نهایت دقت را داشته باشید. همچنین حواس‌تان به دسته‌ها هم باشد. به‌هرحال آنها نیز بخشی از فضا را اشغال می‌کنند.

جنس زمین بازی

جنس زمین نباید اصطکاک و سختی بالایی داشته باشد تا سرعت بازی را کاهش دهد و از طرفی هم نباید بیش‌ازحد صاف و صیقلی باشد تا سرعت توپ از کنترل خارج شود. بهترین جنس برای زمین بازی، نئوپان رنگ‌شده یا ام.دی.اف است.

جنس دسته و میله بازی

از مهم‌ترین شاخصه‌هایی که باید در خرید فوتبال دستی به‌شکل ویژه‌ای به آن توجه کنید، جنس میله‌هاست. اگر به‌دنبال انجام حرکت‌های سرعتی هستید، بهتر است میله‌ها حالت توخالی داشته باشند.

همچنین اگر دوستدار ضربات قدرتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم از محصولاتی با میله‌های توپر استفاده کنید. حواس‌تان باشد که روکش دسته‌ها جنس ضدتعریق و غیرقابل لغزش داشته باشند.

پایه فوتبال دستی

اگر محیطی که می‌خواهید این وسیله را در آن قرار دهید، به اندازه کافی ظرفیت ندارد، ما توصیه می‌کنیم نوع تاشو آن را تهیه کنید تا خیال‌تان هم بابت ثبات و هم کیفیت بالای آنها راحت باشد.

امکان تنظیم ارتفاع

این قابلیت برای فوتبال دستی‌های ساخته‌شده در مدل‌های پایه ثابت فعال است. این امر به شما کمک می‌کند تا بتوانید ارتفاع میز را متناسب با قد بازیکنان مختلف تنظیم کنید.

جست‌وجوی بهترین منبع برای خرید فوتبال دستی

فوتبال دستی یک لذت بی‌پایان برای همه افرادی است که در مهمانی‌های رسمی و غیررسمی، دوست دارند از این طریق ساعت‌های خوشی را در کنار یکدیگر سپری کنند.

اگر شما هم دوست دارید لذت ورزش و بازی را با هم تجربه کنید و به‌دنبال خرید یک فوتبال دستی با کیفیت، مطابق با خواسته خود هستید، بانی اسپرت می‌تواند نیاز شما را از داشتن انواع لوازم ورزشی برطرف کند.

فروشگاه لوازم ورزشی بانی اسپرت، مرجعی قابل اطمینان است که به ارائه کالاهای متنوع از برندهای شاخص و معروف می‌پردازد. این فروشگاه در حوزه ارائه محصولات ورزشی و تناسب اندام، لوازم بادی، تفریح و سرگرمی و ماساژورهای تخصصی و محصولات پزشکی فعالیت دارد.

همچنین در دنیایی که همه‌چیز به‌سمت دیجیتالی‌شدن پیش می‌رود، شما این قابلیت را دارید که در بستر اینترنت، خرید خود را از این فروشگاه مشهور انجام دهید.

جمع‌بندی

هیجان خرید فوتبال دستی، چیزی نیست که بتوان ساده از کنار آن گذشت. از جوان‌ترین افراد تا مسن‌ترین آنها می‌توانند پشت این میز قرار بگیرند و یک ورزش حرفه‌ای و دوست‌داشتنی را شروع کنند.

درواقع ازآنجایی‌که فوتبال در شمار بازی‌های دوست‌داشتنی و نوستالژی تمام افراد دنیاست، سال‌هاست که نوع دستی آن در انواع گوناگون مورد توجه عاشقان این بازی واقع شد.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز