خبرگزاری کار ایران

بهترین باربری تهران طبق آمار اتحادیه باربری کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۲۹۳

در این مطلب به معرفی باربری گل بار و ظریف بار به عنوان بهترین باربری تهران طبق آمار اتحادیه باربری کشور پرداخته و برخی از ویژگی‌های این باربری‌ها را نیز بررسی کردیم.

 

بسیاری از افراد در هنگام اسباب کشی، پیدا کردن یک باربری مناسب دغدغه بزرگشان است. زیرا نمی‌دانند از میان باربری‌های موجود در شهر خود کدام را انتخاب کنند تا کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و مسئولیت کارهای خود را بر عهده بگیرید. ما در مطلب بهترین باربری تهران طبق آمار اتحادیه باربری کشور به شما کمک می‌کنیم تا باربری مناسب را در شهر تهران راحت‌تر پیدا کنید. در ابتدا به بررسی ویژگی‌های یک باربری خوب ‌پردازخته و در انتها لیستی از بهترین باربری تهران طبق آمار اتحادیه باربری کشور را ارائه خواهیم کرد، تا انتها با ما همراه باشید.

ویژ‌گی باربری خوب از نگاه اتحادیه باربری

شاید بر ای شما هم این سوال پیش آمده باشد که باربری خوب چه ویژگی‌های دارد؟ در این بخش ما به شما برخی از ویژگی‌های باربری خوب را معرفی خواهیم کرد.

·         بیمه

یک باربری خوب که جز بهترین باربری تهران طبق آمار اتحادیه باربری کشور باشد حتما وسایل منزل و یا محل کار و... را بیمه خواهد کرد تا در صورت بروز آسیب احتمالی خسارت جبران ناپذیر به صاحبین کالا وارد نشود. این باربری‌ها همیشه تلاش می‌کنند بهترین خود باشند اما حادثه خبر نکرده و همیشه احتمال این مورد را  باید بدهیم.

·         ماشین باربری مناسب

یک باربری خوب همیشه از ماشین مناسب باربری استفاده می‌کند. ماشین این نوع باربری‌ها همیشه مراحل لازم برای گرفتن تایید فنی را گذرانده و از نظر فنی سالم هستند. این امر به ویژه در باربری بین شهری بسیار اهمیت دارد. زیرا اگر ماشین در جاده خراب شود، بار در جاده مانده و در زمان مشخص شده به دست کارفرما نمی‌رسد و احتمال آسیب به بار نیز وجود دارد. در نتیجه یک بار خوب همیشه از ماشین‌های مناسب نوع بار و ماشین‌هایی دارایی تایده فنی برای حمل بار استفاد خواهد کرد.

استفاده از تجهیزات بسته بندی

باربری که در لیست بهترین باربری تهران طبق آمار اتحادیه باربری کشور باشد حتما از تجهیزات بسته بندی مناسب استفاده می‌کند که شامل بابل رپ، کارتن بسته بندی، پلاستیک حباب دار و... می‌شود. زیرا بسته بندی مناسب از آسیب به وسایل جلوگیری می‌کند.

·         کارگر باربری کار بلد و قابل اعتماد

باربری‌هایی که در لیست بهترین باربری تهران طبق آمار اتحادیه باربری کشور قرار دارند از بهترین کارگر باربری استفاده خواهند کرد. زیرا کارگر باربری رابط بین کارفرما و باربری است و به غیر از آن همه امور و کارها را باید این افراد انجام دهند. در نتیجه اگر کارگری از سلامت جسمی و روحی خوبی برخوردار نباشد، می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را هم به باربری و هم به کارفرما وارد کند.

لیست بهترین باربری تهران طبق آمار اتحادیه باربری کشور

در زیر شما می‌توانید لیست بهترین باربری تهران طبق آمار اتحادیه باربری کشور را مشاهده کنید:

  • باربری گل بار

    خدمات باربری گل بار در تهران شامل حمل بار با ماشین مناسب، بسته بندی اثاثیه منزل،‌ اعزام کارگر باربری کار بلد، حمل بار به شهرستان و... است و همه مناطق این شهرستان را تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین این باربری در تمام ایام سال به صورت 24 ساعته خدمات ارائه داده و بارهای سنگین مانند گاوصندوق،‌ پیانو و... را نیز جابه جا می‌کند.

بهترین باربری تهران طبق آمار اتحادیه باربری کشور

  • ظریف بار :

    یکی دیگر از باربری‌های مورد تایید اتحادیه باربری ظریف بار است.
  • باربری ساقدوش بار:

    این باربری نیز آماده جابه‌جای هر نوع باری اعم از سبک و سنگین است.
  • باربری جابه‌جا بار:

    این باربری نیز در لیست بهترین باربری تهران طبق آمار اتحادیه باربری کشور قرار داد.
  • باربری اطلس بار:

    این باربری نیز به مانند باربری گل بار خدمات 24 ساعت ارائه می‌دهد.
  • باربری اکسین بار:

  • دارای تجربه در بسته بندی و حمل هر نوع باری است.

  • باربری دنا:

    در لیست بهترین باربری تهران طبق آمار اتحادیه باربری کشور باید به اتو بار دانا با پرسنلی کار بلد نیز اشاره کرد.
  • باربری سپند بار:

    این باربری متخصص در امر بسته‌بندی و حمل اثاثیه منزل است.

کلام آخر

در این مطلب به معرفی بهترین باربری تهران طبق آمار اتحادیه باربری کشور پرداخته و برخی از ویژگی‌های این باربری‌ها را نیز بررسی کردیم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز