خبرگزاری کار ایران

عوارض تزریق ژل بوتاکس و لیزر موهای زائد - مولفه های یک کلینیک زیبایی معتبر چیست ؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۴۳۹

عوارض تزریق ژل فیلر بوتاکس و لیزر موهای زائد برای سلامتی. کلینیک زیبایی معتبر تزریق ژل فیلر بوتاکس و لیزر موهای زائد چه مولفه هایی دارد؟

 

عوارض تزریق ژل و بوتاکس

عوارض تزریق ژل و بوتاکس به نقاط مختلف بدن همچون تزریق ژل لب ها یا بوتاکس پیشانی در صورتی که در کلینیک های غیر مجاز و یا با استفاده از متریال غیر مجاز یا غیر استاندارد انجام شود ممکن است مخاطراتی برای سلامتی زیبا جو به همراه داشته باشد.

همچنین تزریق ژل یا فیلر یا بوتاکس به نواحی مختلف بدن حتما و الزاما باید توسط پزشک مجرب انجام شود. چون تکنیک تزریق و آشنایی کامل با آناتومی بدن و صورت زیباجویان و سایر عوامل وابسته به آن بسیار در کیفیت کار مهم و تعیین کننده است.

 

به چه نکاتی در هنگام تزریق ژل یا تزریق بوتاکس باید توجه کنیم ؟

در صورتی که برای تزریق بوتاکس یا ژل یا فیلر از متریال خوب استفاده شود و از تکنیک تزریق درست بواسطه پزشک مجرب بهره ببریم، علاوه بر اینکه هیچ عوارضی نداشته بلکه باعث بهبود کیفیت کار خواهد شد.

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام مراجعه به کلینیک زیبایی باید به آن توجه داشته باشیم برند متریال مورد استفاده برای زیبا جویان است.

در واقع پزشک یک کلینیک زیبایی معتبر موظف است شیشه بوتاکس یا باکس ژل مورد استفاده را کاملا در دسترس زیباجو قرار داده تا به راحتی برند و نوع متریال برای آن قابل مشاهده و احراز باشد.

به عنوان مثال بوتاکس ایرانی مصپورت و انواع بوتاکس های کره ای ژل الیاکسین سیتوسیال فیوریج لونا فیل را می توان نام برد.

با مراجعه به یک کلینیک زیبایی معتبر با مجوز از وزارت بهداشت و دریافت مشاوره از پزشک مجرب می توان یک تزریق موفقیت آمیز و بی خطر داشت.

عوارض لیزر موهای زائد

در حال حاضر و تا به امروز عوارض جدی و علمی راجب لیزر موهای زائد منتشر نشده است. اما انتخاب نوع دستگاه لیزر موهای زائد و مهارت و تسلط اپراتور لیزر و انجام آن در کلینیک زیبایی معتبر بسیار مهم است.

اپراتور لیزر نیاز است در مورد شناخت تایپ های مختلف پوستی، میزان زدن شات های لیزر و رعایت فاصله استاندارد مهارت و دانش کافی در این زمینه را تحت نظارت پزشک مجرب کسب کرده باشد.

 

به چه نکاتی در هنگام لیزر موهای زائد باید توجه کنیم

انتخاب یک مطب زیبایی معتبر اولین قدم است. یک کلینیک زیبایی معتبر تحت نظر وزارت بهداشت با بهره مندی از پزشکان و کارشناسان زبده و ماهر و با بهره مندی از دستگاه های استاندارد تمامی اصول بیان شده را رعایت خواهند کرد.

نوع دستگاه مورد استفاده و تنوع آن در یک کلینیک زیبایی لیزر موهای زائد یکی دیگر از مولفه هایی است که باید به آن توجه داشت.

بطور کل دستگاه های لیزر موهای زائد به 3 دسته تقسیم می شوند: الکساندرایت 750 نانومتر ، 808 تا 810 یا دایود و 1064  که بسته به تایپ پوستی، پزشک تشخیص می دهد از کدام یک استفاده کند.

عوارض تزریق ژل بوتاکس و لیزر موهای زائد - مولفه های یک کلینیک زیبایی معتبر چیست ؟

کلینیک زیبایی معتبر

کلینیک زیبایی دکتر قهرمانی با 2 شعبه واقع در شهر پردیس تهران طیف وسیعی از دستگاه ها با مشخصات فوق را در اختیار داشته تا با توجه به تایپ های مختلف پوست زیبا جویان بتوان بهترین و موثرترین روش را انتخاب کرد.

کلینیک زیبایی دکتر قهرمانی با بهره مندی از برترین و بروزترین دستگاه های روز همراه با استفاده از متریال با کیفیت با برندهای معتبر داخلی و خارجی همراه با تخصص پزشکان و کارشناسان این حوزه آماده ارائه خدمات بی نظیری از نظر کیفیت و تاثیرگذاری به مراجعین گرامی است. تلاش مجموعه زیبایی دکتر قهرمانی کسب رضایت حداکثری و دریافت نظر مساعد مراجعین محترم است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز