خبرگزاری کار ایران

معرفی 10 تا از بهترین نرم افزار های پخش مویرگی

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۵۲۳

طراحی سیستم توزیع کالا برای فروش بسیار کاربردی است و پخش مویرگی کالا و خدمات را بدون واسطه به مشتری می رساند. نرم افزار پخش مویرگی به شرکت های پخش این اجازه را می دهد که پخش را مدیریت کنند. نرم افزار های پخش مویرگی بسیار کاربردی هستند و تمام عملکرد های انبارداری، سفارش گیری، تسویه حساب، توزیع، پورسانت، حقوق و گزارشات مالی را به بهترین نحو مدیریت می کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی 10 تا از بهترین نرم افزار های پخش مویرگی بپردازیم. همراه ما باشید.

نرم افزار پخش مویرگی چیست؟

نرم افزار پخش مویرگی یک روش برای مدیریت فروش، توزیع، برنامه ریزی و بازاریابی می باشد که فرایند خرید و فروش بازار را آسان می کند. این نرم افزار به فروشندگان امکان برنامه ریزی ، نظارت و مدیریت کامل بر فرآیند ویزیت و توزیع را می دهد. به همین علت محصولات در زمان کوتاهی بعد از ثبت سفارش به دست مشتری می رسند. همچنین سرعت عمل سازمان افزایش و هزینه ها کاهش پیدا می کند. یکی از مزیت هایی که می تواند در رقابت و جایگاه سازمان در بازار تاثیر بگذارد، کاهش هزینه ها در این روش می باشد.

نرم افزار پخش مویرگی سپیدار

شرکت های پخش با حجم زیادی از عملیات فروش و پخش مواجه هستند به همین علت برای پاسخگویی به موقع، باید از نرم افزار هایی که این عملیات را مدیریت می کنند، استفاده کنند. نرم افزار سپیدار برای عملیات فروش و توزیع مویرگی بسیار مناسب است و به صورت یکپارچه این عملیات را مدیریت می کند. سیستم پخش سپیدار از امکانات ماژول فروش در کنار ماژول انبار برخودار است. علاوه بر آن دریافت و پرداخت و نیازمندی های شرکت را هم به خوبی مدیریت می کند.

بخش سفارش گیری و پخش نرم افزار سپیدار دارای 7 سیستم: حسابداری، مشتریان و فروش، تامین کنندگان انبار، دریافت و پرداخت، سفارشگیری و پخش، دارایی ثابت و دستمزد، فروش درب کارخانه و فروش عمده می باشد و سفارش گیری و توزیع و تسویه حساب را پشتیبانی می کند.

معرفی 10 تا از بهترین نرم افزار های پخش مویرگی

نرم افزار پخش مویرگی مبنا

نرم افزار پخش مویرگی مبنا فرایندگرا و هماهنگ می باشد و هماهنگی این نرم افزار باعث می شود بدون دوباره کاری اطلاعات در زیرسیستم ها گردش می باید. همچنین فرایندگرا بودن این نرم افزار باعث کاهش هزینه نیروی انسانی می شود و نرم افزار همه چیز را کنترل خواهد کرد. کاربر می تواند هم با موبایل و هم با کامپیوتر از این نرم افزار استفاده کند. اما یک از دغدغه های مهم شرکت های پخش، بخش مالی است. این نرم افزار می تواند با افزایش کنترل مشتریان و ویزیتور ها و سرپرستان و مدیران شعب و... به مدیران ارشد کمک کند.

نرم افزار پخش مویرگی هلو

نرم افزار پخش مویرگی هلو یک نرم افزار بسیار کاربردی می باشد و در زمینه حسابداری مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم افزار برای کار های فروشگاهی و حساس طراحی شده است و جزو کامل ترین نرم افزار ها در زمینه حسابداری می باشد. اما یکی از ویژگی های خوب نرم افزار هلو این است که افراد غیر حسابدار هم به راحتی می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. از این نرم افزار در فروشگاه ها و تولیدی ها برای صدور فاکتور و اعلام سررسید چک ها استفاده می شود.

نرم افزار پخش مویرگی زرین

نرم افزار پخش مویرگی زرین دارای تمامی نیاز های یک چرخه توزیع مانند: حسابداری و انبارداری پخش و سفارشگیری ویزیتور و ردیابی و کنترل ناوگان توزیع می باشد. سفارشات در این نرم افزار به سه صورت: ثبت سفارش کاربر، ثبت سفارش ویزیتور و ثبت سفارش مشتری به طور مستقیم در سیستم ثبت می شود.

نرم افزار پخش مویرگی آرین سیستم

شرکت آرین سیستم از سال 1383 شروع به فعالیت کرده است و با بررسی و تحقیق در بازار، نیاز های مشتریان را شناسایی کرده است و سپس نرم افزار آرین سیستم را تولید کرده است. این نرم افزار به صورت کاملا یکپارچه نیاز های کسب و کار های مختلف را تامین کرده است و امکان مدیریت اطلاعات به دو صورت تحت وب و ابری را برای کاربران خود فراهم کرده است. این نرم افزار دارای قابلیت های ارائه راهکار یکپارچه برای کسب و کار های بزرگ با نام Arian ERP و ارائه راهکار برای کسب و کار های متوسط و کوچک با نام نرم افزار حسابداری فرداد و ارائه خدمات استقرار و پشتیبانی نرم افزار حسابداری فرداد و Arian ERP برای مشتریان می باشد.

نرم افزار پخش مویرگی میلیونر

این نرم افزار بریا شرکت هایی مناسب است که عملیات فروش و توزیع مویرگی را در کنار انواع فروش انجام می دهند و قصد دارند این عملیات را انعطاف پذیر و منظم مدیریت کنند. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت های مدیریت پرسنل، پورسانت، چک ها، مشاهده موقعیت مکانی ویزیتور و مشتری و همچنین امکان طبقه بندی کالاها بر اساس معیار های تعیین شده می باشد.

نرم افزار پخش مویرگی منطق

نرم افزار منطق به صورت CRM و ERP و اتوماسیون اداری و حسابداری طراحی شده است. در واقع این نرم افزار مناسب شرکت های پخش بزرگ طراحی شده و از طریق آن می توان فاکتور فروش و سفارش فروش توسط بازاریاب ها را ثبت کرد. نصب سریع و آسان و سرعت بالا در انجام فعالیت و قیمت مناسب این نرم افزار باعث محبوبیت آن شده است.

نرم افزار پخش مویرگی نیکان

نرم افزار پخش مویرگی نیکان توسط مهر مهان طراحی شده است و با استفاده از آن می شود نیاز های متنوع شرکت های پخش را تامین کرد. این شرکت دارای 15 سال سابقه در زمینه تولید نرم افزار برای شرکت های صنعتی و تولیدی می باشد. همچنین این نرم افزار دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و دارای 12 ماه پشتیبانی رایگان می باشد.

معرفی 10 تا از بهترین نرم افزار های پخش مویرگی

نرم افزار پخش مویرگی پارمیس

این سیستم با دو شیوه پخش مویرگی سرد و گرم پشتبیانی می شود و به مدیریت توزیع و فروش کالا کمک می کند تا بتوانید برنامه های فروش خود را منظم و با دقت و سرعت انجام دهید. همچنین در این نرم افزار امکان تعریف مسیر مجزا برای هر بازاریاب ، تعریف برنامه ویزیت نامحدود ، ثبت و ارسال سفارش، صدور و هگام سازی فاکتور وجود دارد. علاوه بر آن، شما می توانید از این نرم افزار برای گوشی های آی یو اس و اندورید با قابلیت آنلاین و آفلاین هم استفاده کنید.

نرم افزار پخش مویرگی پاد

نرم افزار پخش مویرگی اقدام به تولید نرم افزار حسابداری اطلاع رسانی و بازاریابی برای شرکت های رسانه ای آنلاین و آفلاین و همگام با فناوری های جدید و کاربردی کرده است. از مهم ترین مزایای این نرم افزار حسابداری این است که جزو کامل ترین نرم افزار های پخش مویرگی می باشد و دارای فروش با قابلیت محاسبه کارکرد بازاریاب، کاربری آسان، مسیر بندی بازایاب ها، دارای لینک مستقیم به سیستم های اندروید انبارداری و فروش و مدیریتی می باشد.

کلام آخر

با سپاس از شما همراهان گرامی که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کردید. ما سعی کردیم تمامی نکات مهم در مورد نرم افزار های معرفی شده را در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم که مطالب ارائه داده شده برایتان مفید بوده باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز