خبرگزاری کار ایران

راحت ترین راه برای مهاجرت به آمریکا در سال 2023

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۰۸۶

آمریکا همواره به سرزمین فرصت ها شناخته شده و مقصد مهاجرت افراد بسیار زیادی از سرتاسر جهان بوده است ، اقتصاد با ثبات، سیستم آموزشی فوق العاده قوی و تنوع شغلی بسیار بالا از اصلی ترین دلایل مهاجرت به آمریکا به شمار می آیند.

حمایت های دولت این کشور مهاجردوست، همیشه شامل حال مهاجران بوده است.

برای اخذ ویزای آمریکا و مهاجرت به این کشور و به دلیل گسترده بودن انتخاب ها، باید بهترین راه را برای خود انتخاب کنید.

سیستم مهاجرتی آمریکا، سیستم گسترده ای است و تنوع ویزای آمریکا بالاست به همین دلیل ویزاهای آن به دو دسته ی ویزاهای مهاجرتی و ویزاهای غیر مهاجرتی، دسته بندی شده اند.

مهاجرت به آمریکا، روش ها و مسیرهای مختلفی دارد که در این مقاله قصد داریم به روش های رایج آن بپردازیم و هزینه های مهاجرت به آمریکا در سال 2023 را نیز برای شما توضیح دهیم!

پس اگر در این مورد سوال یا ابهامی دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید!

روش های مهاجرت به آمریکا | 1402

برای دریافت اقامت آمریکا، میتوانید از راه های مختلفی اقدام کنید. هر برنامه ی مهاجرتی که انتخاب می کنید، شرایط مخصوص به خود را دارد. برای مثال شرایط ویزای کار، با شرایط ویزای تحصیلی متفاوت است که انتخاب بین این دو میتواند هزینه ها، سختی ها و سرنوشت مهاجرتی شما را تغیر دهد.

مهاجرت به آمریکا، روش های بسیاری دارد که از میان آنها می توان به ویزای کاری، ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای ازدواج، ویزای تولد، پناهندگی و ... اشاره کرد.

مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای کار | 2023

ویزای کار آمریکا، یکی از مهمترین ویزاها برای مهاجرت به آمریکاست. هنگامی که یک کارفرما یا صاحب شرکت در آمریکا، نتواند از میان بومی های آمریکا نیروی کار حرفه ای مورد نظر را استخدام کند، اجازه دارد از نیروهای خارجی جذب نیرو کند. کارفرما ابتدا استعلام نیرو می کند و اگر شخص مورد نظر برای آن زمینه پیدا نشد، برای جذب شما یک دادخواست ارسال می کند. بسته به حرفه ی شما، سابقه کار و ... شانس شما در دریافت این ویزا نیز کم و زیاد می شود. ویزاهای کار مدت زمان معین و محدودی دارند و مدت زمان آن در اطلاعات ویزا و مدارک درج می شود. ویزای کار آمریکا، زیر شاخه های زیادی دارد که هر کدام شرایط خاصی را شامل می شوند.

مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای تحصیلی | 2023

بدون شک، ویزای تحصیلی آمریکا یکی از پرطرفدار ترین ویزاهاست. سیستم آموزشی این کشور بسیار قدرتمند است و تعداد زیادی از دانشگاه های آمریکا در میان دانشگاه های برتر دنیاست و به همین خاطر دانشجویان و محققان زیادی هرساله به این کشور مهاجرت می کنند.

ویزاهای تحصیلی در دسته های J، F، B و M قرار دارند که هرکدام از آنها ویژگی های بخصوصی دارند. برای دریافت این ویزا، شرایطی مثل تمکن مالی، شرایط سنی (14 الی 74 سال) و ... نیاز است.

برخی از زیرشاخه های این ویزا برای کسانیست که میخواهند در رشته ای در آمریکا درس بخوانند و برخی دیگر برای آن دسته از کسانی است که به دنبال تحصیلات تکمیلی در آمریکا هستند. دانشجویان در کنار تحصیل خود، اجازه دارند کار دانشجویی و پاره وقت نیز داشته باشند.

راحت ترین راه برای مهاجرت به آمریکا در سال 2023

مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای سرمایه گذاری | 2023

مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای سرمایه گذاری یعنی شما سرمایه ی خود را برای مدت زیادی در این کشور سرمایه گذاری کنید و از طریق آن، اقامت آمریکا را دریافت نمائید. ویزاهای سرمایه گذاری آمریکا شامل ویزاهای E2، EB 5 و ویزای L1 می شود. سرمایه گذاری در آمریکا از طریق خرید بیزینس، راه اندازی بیزینس، ثبت شرکت و ... ممکن است. سرمایه گذاری در آمریکا نیز قطعا مزایا و معایبی دارد. برای مثال یکی از معایب ویزای سرمایه گذاری این است که شما باید حداقل مبلغ 900 هزار دلار را در این کشور سرمایه گذاری کنید و تا 5 سال بعد از ورود نیز اجازه برداشت پول خود را ندارید.

مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای ازدواج | 2023

ویزای ازدواج، برای کسانی است که با یک شخص سیتیزن آمریکا ازدواج کنند. کسانی که اقامت دائم دارند نیز میتوانند اقدام کنند اما پروسه ی بررسی پرونده ی آنها طولانی تر خواهد بود. پرونده ی سیتیزن ها بدون نوبت بررسی می شود. ویزای ازدواج برای همسر شهروند آمریکا صادر می شود و از همین طریق به وی اجازه می دهد وارد آمریکا شود و پس از ورود، گرین کارت این کشور را کسب کند.

ویزای ازدواج نیز زیر شاخه های بسیار مختلفی دارد که هرکدام شرایط خاصی را شامل می شوند. یادتان باشد که هر یک از ویزاها، مدارک خاص خود را دارند و شما باید آن مدارک را در پرونده ی خود قرار دهید!

مهاجرت به آمریکا از طریق ویزای تولد | 2023

ویزای تولد روش بعدی مهاجرت به کشور آمریکاست. آمریکا از سیستم خاک تبعیت می کند. سیستم خاک موجب می شود فرزندانی که در آمریکا به دنیا می آیند تابعیت آنجا را بگیرند و مهم نیست پدر و مادر فرزند تبعه ی آمریکا هستند یا خیر. این روش توصیه نمی شود زیرا فرزند تا 21 سالگی نمیتواند برای پاسپورت و تابعیت پدر و مادر خود درخواست دهد!

راحت ترین راه برای مهاجرت به آمریکا در سال 2023

هزینه های مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان | 1402

روش های بالا که باهم بررسی کردیم، رایج ترین روش های دریافت اقامت آمریکا هستند. هر مسیر مهاجرتی، قطعا مزایا و معایب خاص خود را نیز دارد و هزینه های آن نیز متغییر است! هزینه های متغییر بسته به نوع ویزا و شرایط شما تغییر می کنند اما هزینه ها هزینه های ثابت با هر نوع ویزا و روشی یکسان هستند و شما باید آنها را به دولت آمریکا بپردازید! برای مثال هزینه های درخواست و ثبت مدارک مهاجرتی و شروع پردازش مدارک شما جزو هزینه های ثابت به حساب می آیند.

وکیل مهاجرتی

یک وکیل مهاجرتی خوب، با تجربه ای که دارد می تواند مسیر شما را بسیار ساده تر و سریع تر از آنچه که هست برای شما طی کند.

 یک وکیل مهاجرتی خبره، تضمین می کند که ثمره ی انتظارات چند ساله ی شما برای مهاجرت آنقدر شیرین خواهد بود که به انتظاری که تجربه کردید بی افزاید.

بسیاری از وکلای مهاجرتی، توانایی لازم برای انجام این کارها را ندارند و تنها با دریافت هزینه شما را ثبت نام می کنند اما در نهایت مهاجرت شما به وقوع نمی پیوندد و شما تنها یک الی دو سال از عمر خود را از دست خواهید داد!

موسسه رویال اپلای royalapply.com  مفتخره که تجربه شیرین و بی دردسر مهاجرت و اخذ اقامت شما را از طریق پروسه های مهاجرتی قانونی توسط وکلای رسمی اداره مهاجرت آمریکا، کانادا و استرالیا با عقد قرارداد به صورت رسمی و ارائه تضامین معتبر به سرانجام برسانیم.

 شایان ذکر است رویال اپلای در طی سال های فعالیت خود طرف هیچ دعوای حقوقی و کیفری از سوی متقاضیان نبوده است.

هدف ما ارائه مشاوره دقیق و آسان تر کردن مسیر های مهاجرتی و اخذ ویزا با تعهد به انجام صفر تا صد پرونده ها و همچنین خدمات پس از ورود برای اسکان متقاضیان و خانواده هایشان در کشور مقصد می باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز