خبرگزاری کار ایران

شرکت الوند را به عنوان تولید کننده میز اداری به خاطر بسپارید

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۲۲۸

میزها بخش مهمی از زندگی کاری روزانه اکثر کارمندهای اداری هستند. اگر در حال تجهیز دفتر کار خود از صفر هستید و یا در نظر دارید میز قدیمی شرکت خود را تعویض کنید، احتمالا گزینه‌های زیادی برای انتخاب و تصمیم‌گیری وجود دارد. ممکن است یک تولید کننده میز اداری انواع مختلفی از میز را به شما معرفی کند و یا شاید خودتان بخواهید بازار را بررسی کنید. در هر صورت این مطلب به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

میز اداری مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

کارمندان ادارات حدود 6 الی 10 ساعت در روز مشغول کار پشت میزهای اداری هستند. با در نظر گرفتن این موضوع به اهمیت انتخاب میز مناسب پی برده‌اید. استفاده از مبلمان غیراستاندارد در ادارات آسیب فیزیکی جبران‌ناپذیری برای کارمندان به‌ دنبال دارد. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید، ویژگی‌های مهمی که در ادامه ذکر می‌شوند را مدنظر داشته باشید.  

طراحی میز اداری

میز یکی از تاثیرگذارترین مبلمان در دکوراسیون هر اداره‌ای است. در درجه اول میز اداری باید از طراحی خوبی برخوردار باشد. اما طراحی خوب تنها ملاک خرید نیست. تولید کننده میز اداری این طراحی را باید استاندارد انجام دهد. بخش‌های مختلف یک میز اداری خوب شامل موارد ذیل هستند:

  • سینی کیبورد

داشتن محل مخصوص برای کیبورد یکی از گزینه‌های طراحی خوب میز اداری است. این بخش به صورت کشو در زیر میز قرار می‌گیرد. از این قسمت هنگام استفاده از کیبورد بهره می‌برید.

  • جای مخصوص سیم و کابل

این بخش باعث می‌شود سیم‌ها، کابل‌های کامپیوتر و دستگاه‌های مختلف مرتب کنار هم قرار گیرند. همچنین، به زیبایی ظاهری میز افزوده می‌شود.

  • کشو

داشتن کشو به تعداد کافی و در جای مناسب از امکانات مهم میز اداری محسوب می‌شود. نگهداری مدارک و لوازم شخصی در این کشوها از آشفتگی‌ها جلوگیری می‌کند.

ابعاد میز اداری

ابعاد میز را از نظر فضای قرارگیری و استانداردها بررسی کنید. بهتر است، میزی که قابلیت تنظیم ارتفاع دارد را انتخاب کنید. افراد از نظر قد متفاوت هستند و میزها در ابعاد مشخصی ساخته می‌شوند. بنابراین، اگر کارمند شما قد متوسطی نداشته باشد. ممکن است در استفاده از میز دچار مشکل شود. ابعاد میز اداری با توجه به نوع آن با یکدیگر متفاوت هستند. می‌توانید، برای آشنایی بیشتر با این ابعاد و هرآنچه لازم است برای خرید میز اداری بدانید به مجله الوند مراجعه کنید.

شرکت الوند را به عنوان تولید کننده میز اداری به خاطر بسپارید

 

متریال میز اداری

شرکت‌های تولیدکننده میز اداری، آنها را در جنس‌های متنوعی مثل چوب، لمینیت، شیشه، فلز و غیره می‌سازند. جنس انتخابی در تناسب با سایر اجزای دکوراسیون هست. برای استفاده طولانی ‌مدت از میز بهتر است محصولی را که کیفیت بالایی دارد تهیه کنید.

میز اداری ارگونومیک

کارمندان معمولا از انواع دردها مثل کمردرد، زانودرد و گردن‌درد شکایت می‌کنند. این مشکلات علاوه ‌بر کیفیت زندگی فرد در کیفیت کار او نیز تاثیرگذار است. بازدهی کار کارمندان با مشکلات جسمی بسیار پایین است. علم مهندسی با شاخه ارگونومیک از این آسیب‌ها جلوگیری می‌کند. در طراحی ارگونومیک مبلمان به راحتی، عملکرد و حرکت بدن انسان توجه می‌شود.

میز اداری ارگونومیک قابلیت تنظیم با ویژگی‌های جسمی فرد را دارد. ارتفاع، عرض و عمق این میزها را متناسب با صندلی تنظیم می‌شوند. ارتفاع میز ارگونومیک بین 68 تا 75 سانتی‌متر و عمق آن بین 70 تا 120 سانتی‌متر متغیر است. تولیدکنندگان میز اداری با رعایت این تنظیمات به قرارگیری مانیتور، صفحه کلید و ماوس در ارتفاع مناسب کمک می‌کنند.

استفاده از میز ارگونومیک چه مزایایی دارد؟

مبلمان ارگونومیک درجهت تقویت حالت طبیعی بدن طراحی می‌شوند. از مزایای استفاده از میز ارگونومیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش تنش در بدن
  • افزایش بهره‌وری
  • بهبود تمرکز
  • بهبود کیفیت کار
  • جلوگیری از آسیب‌های فیزیکی
  • احساس راحتی هنگام کار
  • انرژی مثبت در محیط کار
  • وزن کم

بهترین تولیدکننده میز اداری

تولیدکنندگان پیشرو صنعت مبلمان اداری، انواع محصولات را برای راحتی خریداران در اختیار آنها قرار می‌دهند. شرکت مبلمان اداری الوند نیز محصولات متنوع و مختلفی را در زمینه میز اداری تولید می‌کند. این گروه صنعتی بیش از نیم قرن تجربه فعالیت دارد و همواره، تولید محصولات به‌ روز را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین، این شرکت علاوه‌ بر ارائه محصولات آماده در زمینه طراحی اختصاصی و تولید سفارشی مبلمان اداری فعالیت دارد. اگر می‌خواهید دکوراسیون متفاوت و شخصی‌سازی شده خود را داشته باشید می‌توانید از محصولات میز اداری الوند بهره ببرید.

انواع میز اداری الوند

میزهای اداری انواع مختلفی دارند که متناسب با کاربرد آنها طراحی می‌شوند. مبلمان اداری الوند به عنوان تولید کننده میز اداری محصولات مختلفی دارد که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم.

میز مدیریت الوند

اتاق مدیریت، شخصیت و سطح کاری شما را به مخاطبین منتقل می‌کند. می‌توانید متناسب با سلیقه خودتان از انواع میزها که در طرح‌های متنوع در این مجموعه وجود دارد خرید کنید. در نظر داشته باشید که میز مدیریت باید فضای کافی برای کامپیوتر، اسناد و موارد مورد استفاده دیگر را داشته باشد.

شرکت الوند را به عنوان تولید کننده میز اداری به خاطر بسپارید

میز کارشناسی الوند

برای استفاده روزمره کارشناسان خود می‌توانید از انواع مختلف میز کارشناسی الوند استفاده کنید. این میزها مشابه میز تحریر اما با کارایی بیشتر طراحی می‌شوند.

میز کارمندی الوند

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین مبلمان اداری هر فضای کاری، میز کارمندی است. میز کارمندی معمولا کوچک بوده و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. در این میزها، کمد و کشوهای مختلفی تعبیه شده‌ است تا کارمند بتواند پرونده‌ها و مدارک مورد نیازش را درون آن‌ها جای دهد.

همانطور که قبل‌تر اشاره شد، استاندارد بودن میز کارمندی اهمیت ویژه‌ای دارد. مبلمان اداری الوند در کنار انواع میز اداری، تولید کننده میز اداری با طراحی ارگونومیک است.

میز کنفرانس الوند

جلسات و ارائه‌های مهم و تعیین‌کننده معمولا در اتاق کنفرانس برگزار می‌شوند. دکوراسیون این اتاق از موارد تاثیرگذار در نتایج این جلسات محسوب می‌شود. با انتخاب مناسب مبلمان برای اتاق کنفرانس می‌توانید محیطی شیک و مدرن به ‌وجود آورید.

میز کارگروهی الوند

در فضای کار اشتراکی میز کار گروهی از مهم‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. این میز باید به گونه‌ای باشد که امکان راحتی حین کار را برای افراد فراهم کند. همچنین، به کارمندان برای داشتن همکاری و ارتباط موثر با یکدیگر کمک کند.

میز کانتر پذیرش

در قسمت پذیرش اولین برخورد مراجعین با برند و شرکت شما اتفاق می‌افتد. تاثیری که اولین برخورد در ذهن مخاطب دارد در آینده کاری شرکت تاثیرگذار است.

الوند، تولید کننده انواع میز اداری

استفاده از میز اداری ارگونومیک یکی از توصیه‌های شرکت‌های تولید کننده میز اداری است. با خرید درست میز اداری، گامی مطمئن در راستای افزایش بازدهی کارمندان شرکت خود خواهید برداشت.

در هنگام نیاز به خرید میز اداری، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌ها و یا وب‌سایت الو­­ند به نشانی اینترنتی alvandworkstyle.com انواع میز اداری همچون میز م­دیریتی، میز کارشناسی، میز کارمندی، میز کنفرانس و ... را بررسی کنید یا میز اداری مطابق با سلیقه خود را سفارش دهید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز