خبرگزاری کار ایران

هفته‌نامه الکترونیکی شماره چهل و یکم پیوان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۶۰۸

هفته‌نامه الکترونیکی شماره چهل و یکم پیوان روز پنجشنبه 11 خرداد با بخش یادداشت سردبیر با عنوان « دیپلماسی و گشایش اقتصادی» منتشر شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ در صفحه یک هفته‌نامه مطالبی با تیتر« حضور پیوان در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متافو تهران» و «ایران هشتمین فولادساز جهان شد» درج شده است. در صفحه 2 هفته‌نامه نیز گزارشی خواندنی تحت عنوان« استمرار رکود » وجود دارد. در صفحه 3 هفته‌نامه نیز مطالبی تخصصی با تیترهای« کاهش تقاضای فولاد اتحادیه اروپا در سال 2023 » و «مهندسی، تدارکات و ساخت» و «پیامدهای افزایش قیمت مقاطع فولادی و نوسانات ارز» منتشر شده است. همچنین در صفحه 4 مطالبی با تیترهای« اهمیت بخش مسکن» و «مسیر جدید تجارت» قرار گرفته است.

ازاین‌رو خوانندگان محترم می‌توانند از طریق تلفن 45171–021 و شماره واتساپ 09377508056 ما را از نظرات ارزنده خود باخبر کنند تا هفته‌‌نامه‌ای که تهیه می‌شود بیش‌ازپیش به میل این عزیزان باشد. هفته‌نامه پیوان هر پنج‌شنبه از طریق نشانی pivan.co  در ‌دسترس تمامی علاقه‌مندان است.

از این‌که ما را می‌خوانید سپاسگزاریم.

هفته‌نامه الکترونیکی  شماره چهل و یکم پیوان منتشر شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز