خبرگزاری کار ایران

نگاهی به پرطرفدارترین اتوبخار‌های وینسنت در بازار ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۱۴۴

اتوبخار نه تنها یکی از وسایل کاربردی و مهم در منزل است بلکه عملکرد خوب آن تأثیر بسیار مستقیمی روی ظاهر و استایل شما دارد.

از آنجایی که اتوبخار‌های متنوعی در بازار با مشخصات متنوعی موجود هستند، انتخاب یک اتوبخار متناسب با نیاز ما کاری حقیقتاً دشوار است. علاوه بر این، تشخیص اصل بودن این اتوبخار‌ها نیز تا حد زیادی چالش برانگیز است.

در اینجا قصد داریم به بررسی 5 مدل از پرفروش و پر طرفدارترین اتوبخار‌های بازار که متعلق به برند وینسنت هستند، اشاره کنیم. وینسنت یکی از چندین برند موفق شرکت شکوفامنش است که اتوبخار‌های خود را با 24 ماه ضمانت شکوفا الکتریک سرویس به بازار عرضه می‌کند.

شکوفا الکتریک سرویس با بیش از 18 سال سابقه درخشان در ارائه خدمات پس از فروش برای لوازم برقی خانگی و شخصی تا به حال تجربه ضمانت برندهای مطرح جهانی همچون فیلیپس و گرنیه را در کارنامه خود دارد. محصولات وینسنت نیز با تکیه بر همین تجربه و سابقه تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

اتوبخار‌های وینسنت 2600 تا 3200 وات هستند که حتی شامل مدل های مخزن‌دار نیز می‌شوند. این اتوبخار‌ها طراحی‌هایی مطابق با سلیقه و دیزاین‌های امروزی داشته و بیشتر مورد توجه زوج‌های جوان قرارگرفته است. اتوبخار‌های وینسنت به علت داشتن قیمت مقرون به صرفه در کنار کیفیت بالا و قابل و قبولی که دارد مورد توجه خانواده های تک نفره تا چند نفره شده اند.

اتوبخار مخزن‌دار وینسنت مدل UltimateCare

با این مدل از اتوهای وینسنت به راحتی لباس‌های خود را اتو کنید. گرم شدن سریع این دستگاه به این معنی است که شما برای شروع کار، زمان زیادی را برای گرم شدن کفی منتظر نخواهید ماند.

 نگاهی به پرطرفدارترین اتوبخار‌های وینسنت در بازار ایران

 این اتو بخار منحصر به فرد وینسنت، دارای فشار بالای 5.5 بار است که با تولید بخار پیوسته 150 گرم در دقیقه، تمامی چین و چروک‌ها را به سرعت و حتی سریع‌تر از اتو بخارهای معمولی و با کسب نتیجه عالی برطرف می‌کند. همچنین تقویت بخار لحظه‌ای فوق‌العاده 360 گرم، برای مقابله با ضخیم‌ترین پارچه‌ها نیز کافی به نظر می‌رسد.

 کفی سرامیکی این اتو بخار وینسنت با حرکت سریع و کارآمد روی پارچه زحمت اتوکشی رو به حداقل میرساند. همچنین می‌توان با کمک قابلیت بخارعمودی، پرده‌ها و یا لباس‌های کار شده را به راحتی در حالت آویزان اتوکشی کرد.

این اتو بخار وینسنت برای عملکرد بالا و صرف انرژی کمتر هنگام اتوکشی طراحی شده و دارای ویژگی‌هایی است که باعث میشه کاربر بتواند بدون دردسر و زحمت از این دستگاه استفاده نماید.

اتوبخار وینسنت مدل PrecisionCare

اتو بخار وینسنت مدل PrecisionCare با برخورداری از توان 3200 وات می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاه و تنها در چند ثانیه داغ و آماده اتوکشی شود. همچنین با مخزن 350 میلی لیتری امکان اتو کردن حجم بالایی از لباس‌ها رو به شما می‌دهد و به راحتی جوابگوی نیازهای یک خانواده خواهد بود.

این اتوبخار وینسنت از ظاهری بسیار شیک برخوردار است. سیم 2.5 متری، آزادی عمل بالایی رو به کاربر هنگام اتو کردن را می‌دهد. کفی این اتو بخار وینسنت از جنس سرامیک است و به راحتی روی سطوح مختلف انواع لباس‌ها سر می‌خورد. بنابراین به لباس‌ها نمی‌چسبد و آن‌ها را دچار آسیب‌دیدگی نمی‌کند.

 همچنین تمیز کردن کفی اتو بخار وینسنت به سهولت و بدون دردسر انجام می‌شود. این اتو مجهز به سیستم رسوب‌زدایی و ضد چکه است تا ذره‌ای از زیبایی و جذابیت لباس‌هایتان هنگام اتوکشی کم نشود و سریعاً آماده پوشیدن باشد. این دستگاه توانایی بخاردهی پیوسته به میزان 45 گرم ‌در دقیقه را دارد و در حالت بخاردهی لحظه‌ای به 220 گرم می‌رسد.

با فشردن دکمه‌ی مخصوص بخاردهی لحظه‌ای، بخار با قدرت و شدت زیادی خارج شده و به ‌این ‌ترتیب هر چروکی را از بین می‌برد. این اتوبخار در دو رنگ سفید رزگلد و آبی موجود است.

اتوبخار وینسنت مدل SupremeCare

این محصول یکی از  قوی‌ترین اتو بخارهای وینسنت است که با طیف وسیعی از ویژگی‌های کاربردی به بازار عرضه شده است تا همواره برای مقابله با سرسخت‌ترین چروک‌ها آماد‌ی خدمت رسانی باشد. یک سبد پر از لباس‌هایی که باید اتوکشی شوند در انتظار این هستند که شما سریعاً دست به کار بشید.

اتوی  SupremeCare مخزن آب 350 میلی‌لیتری دارد و بخار زیادی برای مقابله با چروک‌هایی که به آسانی بر طرف نمی‌شوند ایجاد می‌کند. دسته ارگونومیک این اتو، عمل اتوکشی را آسان‌تر از همیشه کرده است. عملکردهای ضدرسوب و تمیزکنندگی خودکار از تجمع رسوب جلوگیری کرده و عمر این دستگاه را  نسبت به نمونه‌های مشابه در بازار طولانی‌تر می‌کند. با SupremeCare چروکی در امان نیست.

 وجود یک مخزن آب با حجم مناسب، یک مزیت غیر قابل انکار از این اتوبخار است؛ چراکه متوقف کردن عمل اتوکشی، آن هم در فواصل زمانی هر 5 دقیقه، خیلی خوشایند نیست و زمان بر است.

مخزن آب 350 میلی لیتری  در این مدل حجم کافی برای ایجاد 40 گرم بخار مداوم را دارد تا درنتیجه توان مقابله با چروک‌های سرسخت را داشته باشد. عملکرد بخار عمودی هنگام صاف کردن چروک‌ لباس‌های آویزان و پرده‌ها به نکات مثبت این اتو اضافه می‌کند.

وجود سیستم ضدچکه، تمیز کننده خودکار و ضدرسوب در اتوبخار وینسنت،  به این معناست که عمر و کیفیت عملکرد این اتو نسبت به دستگاه‌های مشابه موجود در بازار از سطح بالاتری برخوردار است، چراکه علاوه بر داشتن استحکام و طول عمر بالا، راحتی کاربر را در نظر گرفته و به دلیل داشتن یک دسته نرم و راحت با دست‌های شما ملایم بوده و کمترین فشار را به مفاصل وارد می‌کند.

اتوبخار وینسنت مدل EasyCare

اگر قصد دارین زمان کمتری را صرف اتوکشی لباس‌هایتان کنید، اتو بخار وینسنت مدل EasyCare گزینه ایده‌آلی برای شماست. داشتن کفی سرامیکی و توزیع مؤثر گرما کار را برای شما آسان‌تر می‌کند. همچنین بخار مداوم 30 گرم در دقیقه عملکرد اتو را بهبود بخشیده و شما را به کسب نتیجه دلخواهتان در کمترین زمان ممکن نزدیک می‌کند.

 نگاهی به پرطرفدارترین اتوبخار‌های وینسنت در بازار ایران

دسته این دستگاه طوری طراحی شده تا درصورت اتوکشی طولانی مدت به مچ و کتف شما فشار کمتری وارد شود. علاوه بر این مخزن 260 میلی لیتری این دستگاه برای اتوکشی لباس‌های زیاد کافیست و شما را از پر کردن چندباره مخزن بی نیاز می‌کند.

روی بدنه این اتو اسپری آب نیز تعبیه شده تا بتونید حرفه‌ای‌تر از همیشه لباس‌هایتان را اتو بزنید.

اتوبخار وینسنت مدل BasicCare

زیبا، اقتصادی و بسیار مقرون به صرفه. گرمای سریع 2600 واتی و کفی سرامیکی در این اتو بخار وینسنت همراه با بخار مداوم، خیالتان را از بابت توزیع عالی گرما و سر خوردن کفی روی پارچه راحت می‌کند تا حتی سرسخت‌ترین چروک‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر طرف کنید.

 اتوبخار وینسنت مدل BasicCare دستگاهی عالی برای مقابله مؤثر با چروک‌ها به خصوص آن دسته از چروک‌هایی است که در اثر شستشوی لباس‌ها ایجاد شده اند. طراحی ویژه دسته و در نظر گرفتن مخزن آب 330 میلی‌لیتری، اتوکشی راحت را حتی اگر با توده‌ای عظیمی از لباس مواجه باشید، فراهم می‌کند تا با کوچیکترین حرکت از شر چروک‌های سرسخت رها شوید.

عملکرد رسوب زدایی خودکار به محافظت از اتو در برابر آسیب حاصل از تجمع رسوب کمک می‌کند. این کار عملکرد اتو را بهبود بخشیده و عمر اتو بخار وینسنت رو افزایش می‌دهد. این اتوبخار در دو رنگ مشکی قرمز و بنفش در بازار موجود است.

برای اطلاع بیشتر از اتوهای وینسنت به سایت این برند به آدرس  VINCENTEG.COM مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز