خبرگزاری کار ایران

خرید اعتباری پارچه عمده، برای اولین بار

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۵۹۷

ممکن است شما قصد راه‌اندازی یک کسب‌وکار مربوط به خرید و فروش پوشاک و نساجی را داشته باشید که در این صورت نیاز دارید . علاوه بر این ممکن است شما یک شرکت یا مرکز آموزشی نسبتا بزرگ داشته باشید و بخواهید برای افراد حاضر، لباس یونیفرم فراهم کنید. در این صورت نیز خرید پارچه عمده و دوخت لباس‌های فرم برای شما مناسب است.

اما گاهی شما سرمایه کافی برای خرید پارچه عمده به‌صورت نقدی را ندارید و این بودجه پس از کسب درآمد از فروش محصولاتِ حاصل از آن پارچه‌ها بدست خواهد آمد. خبر خوب این است که روچی مارت با طرح فروش اعتباری پارچه، مشکل شما را حل می‌کند.

طرح فروش اعتباری پارچه شامل چه مواردی است؟

ممکن است شما شما بخواهید یک کسب‌وکارِ خرید و فروشِ پوشاک را راه‌اندازی کنید؛ اما سرمایه کافی برای این کار را نداشته باشید. خبر خوب این است که روچی مارت در این زمینه به کمک شما آمده و برای افزایش قدرت خرید شما، طرح خرید اعتباری پارچه را راه‌اندازی کرده است.

به عبارت دیگر، شما می‌توانید به‌وسیله طرح اعتباری خرید و فروش پارچه عمده، بسیاری از پارچه‌ها را به‌صورت اقساطی بخرید؛ یعنی می‌توانید بخشی از هزینه پارچه را وقتی که خرید می‌کنید پرداخت کرده و پارچه‌ها را به‌صورت یکجا و عمده داشته باشید. سپس می‌توانید مابقی هزینه پارچه را به‌صورت ماهانه و قسطی بپردازید. در ادامه، جزئیات بیشتری از شرایط استفاده از این طرح بیان خواهیم کرد. 

شرایط خرید اعتباری پارچه عمده چیست؟

قابل توجه است که شرایط استفاده از طرح خرید اعتباری پارچه عمده، می‌تواند با توجه به نوع و مقدار پارچه مورد نظر شما متفاوت باشد؛ اما در کل، روچی مارت در تلاش است تا برای خرید اعتباری پارچه عمده، شرایط ساده‌ای را در اختیار شما قرار دهد تا  بتوانید به‌راحتی پارچه را به‌صورت عمده خریداری کرده و درآمد از آن‌ها در جهت بهبود کسب‌وکار خود استفاده کنید. 

اگر می‌خواهید از طرح خرید اعتباری پارچه عمده استفاده کنید، می‌توانید با به این لینک مراجعه کرده وارد صفحه این طرح در روچی مارت شوید. در مرحله بعد نیاز دارید تا شرایط و اطلاعات خود را در این صفحه وارد بنویسید. با ورود اطلاعات در این صفحه، اطلاعات و شرایط پرداخت شما نزد کارشناسان روچی مارت قرار می‌گیرد و به محض اینکه اطلاعات شما توسط این تیم مورد بررسی قرار بگیرد، با شما جهت انجام اقدامات بعدی و خرید پارچه عمده، تماس گرفته می‌شود. 

خرید اعتباری پارچه عمده، برای اولین بار

پارچه‌هایی که شامل طرح فروش اعتباری و عمده پارچه می‌شوند

شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی روچی مارت، انواع بسیاری از پارچه‌ها را به‌صورت اعتباری و عمده بخرید و تنوع بالای پارچه‌ها در طرح خرید اعتباری پارچه عمده، قدرت انتخاب زیادی را به شما ارائه می‌کند. در این بخش انواع پارچه‌هایی که می‌توانید آن‌ها را به‌صورت عمده و اعتباری در روچی مارت خریداری کنید، را بررسی خواهیم کرد. 

 

پارچه تترون 

تترون یکی پارچه‌های پرفروش برای خرید عمده و دوخت لباس است و شما این امکان را دارید تا این پارچه را در روچی مارت به‌صورت اعتباری و بخرید. جالب است بدانید که پارچه‌های تترون، پارچه‌هایی همه‌کاره محسوب می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را برای دوخت انواع پیراهن، مانتو و یونیفرم به کار بگیرید.

 

پارچه ترگال 

پارچه‌ ترگال نیز برای دوخت و تولید پوشاک دارای طرفدارن زیادی است و افراد برای کاربردهای مختلفی این نوع پارچه‌ها را به کار می‌گیرند. قابل توجه است که پارچه ترگال یک پارچه کاملا ایرانی محسوب می‌شود و متشکل از الیاف پلی‌استر و ویسکوز است.

شما این امکان را دارید تا پارچه ترگال برای دوخت انواع لباس‌ها مانند لباس فرم مدارس، مانتو، پیراهن و غیره استفاده کنید و همانطور که می‌دانید، می‌توانید خرید عمده و اعتباری این پارچه در روچی مارت را انجام دهید. 

پارچه‌های مخصوص مدارس 

پارچه‌های مخصوص مدارس دارای انواع مختلفی هستند و شما می‌توانید با پارچه‌هایی نظیر تترون، ترگال و …. برای مدرسه خود، لباس فرم بهیه کرده از آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید انواع پارچه مناسب مدارس را به‌صورت اعتباری و عمده از روچی مارت خریداری کنید. 

پارچه‌های بیمارستانی 

اگر شما یک بیمارستان یا یک مرکز درمانی را مدیریت می‌کنید، این امکان برای شما وجود دارد که به راحتی و به‌صورت آنلاین، انواع پارچه بیمارستانی را به‌صورت اقساطی  و عمده از روچی مارت خریداری کنید. 

پارچه مخصوص لباس کار

اگر شما در یک تیم مشغول به کار فنی فنی و چنین تیمی را مدیریت می‌کنید. نکته‌ای که وجود دارد این است که روچی مارت به شما این توانایی را می‌دهد تا پارچه‌های مخصوص لباس کار را نیز به‌صورت عمده و اعتباری از آن تهیه کنید. 

خرید اعتباری پارچه عمده، برای اولین بار

مزایای خرید اعتباری پارچه عمده از روچی مارت 

لازم به ذکر است که خرید اعتباری پارچه عمده از روچی مارت، مزایای زیادی برای شما دارد و قبل از انجام این کار مطلوب  است تا با این مزایا آشنا شوید. در این بخش، اصلی‌ترین مزایای خرید پارچه عمده و اعتباری از روچی مارت را بررسی خواهیم کرد. 

شرایط بهترِ نقدینگی برای اختصاص آن به تولید 

با خرید پارچه عمده به‌صورت اقساطی و عمده، می‌توانید مقداری از نقدینگی و منابع خود را به تولید اختصاص دهید و از همین جهت، درآمد بالایی کسب کنید. همچنین به دلیل وجود تورم در کشور و کسب درآمد بالا از این روش، می‌توانید با خرید اعتباری پارچه عمده، سرعت توسعه کسب‌وکار خود را افزایش دهید.

افزایش قدرت خرید خریداران 

با خرید پارچه عمده به‌صورت اعتباری از روچی مارت، قدرت خریداران شما از تمامی جهت‌ها بالا می‌رود. همچنین،  شما با این کار می‌توانید محصولات خود را با کیفیت بالایی تولید کرده و به همین دلیل، اگر در حوزه خرید و فروش پوشاک فعال هستید، مشتریان زیادی رابه خود جذب کنید.

ایجاد بستری مفید برای عقد قرارداد با پیمانکار و ارگان مربوطه 

با امکان خرید اعتباری پارچه عمده، این امکان برای شما وجود دارد که پارچه بیشتری را در مقایسه با وقتی که باید هزینه پارچه عمده را به‌صورت نقدی پرداخت کنید، تهیه  کرده و این موضوع کمک می‌کند تا با بستری مناسب برای عقد قرارداد با پیمانکار و ارگان مورد نظر خود ایجاد کنید.

تحویل درب منزل 

شاید رفتن به بازار برای خرید پارچه عمده، کمی برای شما سخت باشد. به عنوان مثال، ممکن است شما هزینه زمانی زیادی را برای انتخاب پارچه و حمل‌ونقل بپردازید. باید گفت که روچی مارت این مشکل را برای شما رفع کرده است. 

شما می‌توانید در این فروشگاه، هر نوع پارچه‌ای را که می‌خواهید در زمان کمی انتخاب کرده در هر جای ایران که باشید، آن را درب منزل تحویل بگیرید. این موضوع شما را از پرداخت هزینه‌های بالای حمل و نقل و هزینه زمانی انتخاب پارچه باز می‌دارد.

اعتبارسنجی فروشندگان 

همانطور که گفته شد، روچی‌مارت یک مارکت‌پلیس برای فروشندگان و خریداران پارچه است و فروشندگان زیادی در آن فعالیت دارند. نکته مهم این است که فروشندگان فعال در روچی مارت، قبل از پیوستن به این فروشگاه، اعتبارسنجی می‌شوند و یکی از معیارهای روچی مارت برای پذیرش آن‌ها، کیفیت و قیمت مناسب است.

به همین دلیل، اگر شما قصد خرید پارچه به‌صورت اینترنتی و اعتباری را داشته باشید، خیال‌تان از بابت فروشنده راحت‌ است و می‌توانید پارچه‌های باکیفیت با قیمت بسیار مناسب داشته باشید.

امنیت در برابر تورم

باید گفت ایران یک کشور تورمی محسوب می‌شود و در دروه‌های زمانی بلندمدت، ارزش پول ملی می‌تواند کاهشی باشد. بنابراین شما با خرید اعتباری پارچه عمده می‌توانید امنیت زیادی در برابر تورم داشته باشید؛ زیرا با مرور زمان، پرداخت اقساط پارچه برای شما راحت‌تر شده و قیمت محصول شما افزایش می‌یابد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز