خبرگزاری کار ایران

بهترین برند پوشاک مردانه ایرانی چیست؟ 4 برند لباس مردانه

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۵۵۴

معرفی 4 برند لباس مردانه که باید از آن ها خرید کرد! بهترین برند های لباس مردانه ایرانی (برند های معروف لباس مردانه در ایران) کدامند؟ + ویدیو

صنعت پوشاک در ایران در یک دهه اخیر پیشرفت مثال زدنی داشته، طوری که برندهای تولید کننده پوشاک کلاسیک و اسپرت ایرانی، توانسته اند بین مردم طرفداران زیادی پیدا کنند و امروزه بسیاری از افراد از برندهای با کیفیت لباس ایرانی استفاده می کنند.

اما اگر شما از آن گروه افرادی هستید که اغلب برندهای خارجی را در اولویت خرید خود قرار می‌دهید یا علاقه مندید با بهترین برند پوشاک مردانه ایرانی آشنا شوید، به شما توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

برند های معروف لباس مردانه در ایران

در اینجا به معرفی 4 مارک لباس مردانه که در بازار جزو بهترین ها هستند می پردازیم. توجه داشته باشید که بعضی از این برندها، ضمن تولید لباس مردانه، پوشاک بانوان را نیز در سبد محصولات خود قرار داده اند و فقط مختص آقایان نیستند!

1- هاکوپیان

یکی از خوش نام ترین برندهای لباس در ایران، هاکوپیان است. این برند با بیش از نیم‌قرن تجربه، دارای گواهینامه مدیریت کیفیت می باشد و در کارنامه خود بیش از 20 جایزه بین‌المللی در صنعت مد و پوشاک می بیند. سومبات هاکوپیان (بنیان گذار این کمپانی) به خوبی توانسته مجموعه خود را به تولید کننده ای قابل‌ رقابت با برندهای طراز اول‌ خارجی تبدیل کند.

در حال حاضر هاکوپیان به عنوان یکی برند های معروف لباس مردانه در ایران، شناخته می شود و در سبد محصولات خود، پوشاک بانوان را قرار نداده است.

هاکوپیان تلاش کرده‌ تا برای تولید لباس‌ های خود از الیاف ‌های طبیعی استفاده کنند. مواد اولیه‌ای که این برند برای تولید کت و شلوار های خودش استفاده می‌کند، از بهترین مواد اولیه می باشد و همین مورد باعث شده تا کت و شلوار مردانه هاکوپیان،  برای هر کس که قصد خرید کت و شلوار دارد، یک گزینه جذاب و ایده آل باشد.

اگر نیاز به یک تغییر اساسی در استایل خود دارید، به دلیل دوخت فوق‌العاده، سایز فیت و استانداردهای متداول پارچه، شرکت هاکوپیان می‌تواند یک گزینه فوق‌العاده برای خرید پوشاک مردانه ایرانی باشد.

2- گراد

یکی از 4 برند مطرح پوشاک مردانه ایرانی، بدون شک برند گراد است. Gerad در سال 1370 با هدف تولید پوشاک خاص و پوشش نیاز های داخلی در حوزه پوشاک تاسیس شد و الان به غیر از تهران در بیش از 15 شهر ایران نمایندگی دارد.

محصولات این برند تنها به پوشاک مردانه و کت و شلوار و پیراهن رسمی محدود نمی‌شوند. در گراد برای یک خانواده ایرانی ( آقایان، بانوان و کودکان) سبد کاملی از پوشاک و کت و شلوارها فراهم شده. برای مثال در پوشاک بانوان محصولاتی مثل: شلوار، پالتو، مانتو ، شومیز ، کت تک ، کت و شلوار زنانه و ... تولید شده که شما میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی گراد نیز از آن دیدن کنید و در صورت خرید با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

از ویژگی های دیگر این شرکت میتوان به داشتن امکان سفارشی دوزی، سایزینگ اختصاصی ، فروش سازمانی و... اشاره کرد. 

3- ال سی من

یکی از برندهایی که به ویژه در سال های اخیر بیش از پیش در صنعت پوشاک نام خود را مطرح کرده ، ال سی من است.

شرکت ال سی من یکی از برترین برند های لباس مردانه است که با استفاده از دانش بروز خود برای تمام آقایان که می‌خواهند در جاهای مختلف شیک به نظر بیایند بهترین کت و شلوار ها را تولید کرده.

کت و شلوار های Lc Man از جدیدترین ماشین آلات دوخت اروپا دوخته می شود و شرکت ال سی من در تلاش است تا قیمت کت و شلوار را با تا جای امکان کاهش دهد تا همگان توان خرید کت و شلوار ال سی من را داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم سری به صفحه اینستاگرام ال سی من بزنید و مدل های متنوع و جذاب کت و شلوار را ببینید و این برند توجه ویژه ای به تولید کت و برای نسل جوان دارد

بهترین برند پوشاک مردانه ایرانی چیست؟ 4 برند لباس مردانه

گفتنی است این برند نیز امکان تأمین پوشاک به صورت سازمانی را فراهم کرده و مجموعه هایی که به دنبال تهیه لباس فرمی متناسب با ریشه‌های فرهنگی ایرانی کلاسیک هستند که می‌توانند از ال سی من خرید کنند.

4- زاگرس پوش 

شرکت زاگرس پوش نزدیک به سه دهه است که در حوزه تولید پوشاک فعالیت می‌کند. این واحد صنعتی مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهترین دستگاه‌های صنعتی دوخت و برش استفاده می‌کند تا محصولی با کیفیت عالی در اختیار مشتریان قرار دهد.

این شرکت در سال 1401 به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور  انتخاب شد که این امر نشان دهنده تولیدات باکیفیت آن در سطح بین المللی است.

زاگرس پوش برای اینکه بتواند سلایق بخش وسیعی از مردم را پوشش بدهد، تولیدات خود را تنها محدود به پوشاک مردانه نکرده و تنوع زیادی هم برای پوشاک زنانه در نظر گرفته است

بهترین برند پوشاک مردانه ایرانی چیست؟ 4 برند لباس مردانه

 از آنجایی که محصولات تولیدی توسط این برند معمولا رسمی هستند، خرید از زاگرس پوش انتخاب بسیار مناسبی برای مجالس و محیط‌های رسمی می باشد. همچنین به دلیل سطح تنوع بالای محصولات و قیمت های مناسب، انتخاب‌های گسترده و ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد

در آخر باید اشاره داشت یکی از امکانات قابل توجه این شرکت، سرویس زاگرس جت، ویژه سفارش‌های تهران است. با توجه به ترافیک و شلوغی شهر بزرگ تهران بسیاری از افراد خرید اینترنتی را ترجیح می‌دهند و زاگرس پوش نیز جهت رفاه حال بیشتر مشتریان خود با راه اندازی "زاگرس جت" امکان ارسال تا 3 ساعت و حتی کمتر را برای مشتریان ساکن تهران فراهم کرده است.

جمع بندی

در این مطلب 4 برند لباس مردانه ایرانی که در یک دهه اخیر توانسته اند تولیدات باکیفیتی داشته باشند را معرفی کردیم. حالا از شما میخواهیم نظرات و تجربیات خود از این برند های لباس مردانه را با ما به اشتراک بگذارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز