خبرگزاری کار ایران

کارت سفر هدیه سازمانی ویژه استارتاپ ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۱۰۵

مناسبت‌های مختلف مذهبی یا جشن‌های ملی فرصت خوبی برای ترمیم و توسعه روابط تجاری به‌نظر می‌رسد. آینده یک کسب‌وکار تا حد قابل‌توجهی به روابط تجاری افراد در سازمان و بیرون از دایره آن وابسته است. افرادی که گوش به زنگ فرصت‌های طلایی برای گسترش کسب‌وکارشان هستند، در چنین روزهایی توجه افراد مهم را به برندشان جلب می‌کنند. ایده هدیه سازمانی به‌وجود آمده تا سازمان‌ها، کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها راحت‌تر افراد را به بیزینس‌شان بکشانند.

یکی از جذاب‌ترین راه‌ها برای اعتباربخشیدن به برند، اعطای کارت سفر هدیه سازمانی است. هدیه دادن به خودی خود هرکسی را خوشحال می‌کند؛ حال اگر این هدیه سفرکارت باشد، بیش از پیش روی مخاطب تاثیر خواهد گذاشت.

هدیه سازمانی ویژه استارتاپ‌ها

هدیه سازمانی تفاوت‌های زیادی با هدیه شخصی دارد. در تهیه هدیه شخصی، توجه به سلیقه و علاقه‌مندی‌های مخاطب بیش از هر چیزی مهم است. وقتی صحبت از هدیه سازمانی به میان می‌آید، موارد موردعلاقه مخاطب کم‌ترین اهمیت را دارند! هدیه سازمانی نوعی گیفت رسمی است که اعتبار برند را به مخاطب نشان می‌دهد.

این هدیه با هدف ساخت و بهبود روابط تجاری با مشتریان، همکاران و شرکای تجاری فراهم می‌شود؛ به همین دلیل میزان تاثیرگذاری آن روی مخاطب حرف اول را در انتخاب هدیه سازمانی می‌زند. اگر یک هدیه سازمانی به‌اندازه کافی مخاطب را درگیر نکند، اعطانکردنش بهتر است. تهیه هدیه ناکارآمد هم هزینه زیادی روی دست سازمان می‌گذارد، هم اعتبار برند را در نگاه مخاطب خدشه‌دار می‌کند.

این روزها کسب‌وکارهای زیادی به مشتریان یا شرکای خود هدیه می‌دهند. بنابراین تاثیرگذاری هدیه شاید شرط لازم باشد، ولی کافی نیست. اگر به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، هدیه سازمانی تکراری و کلیشه‌ای فراهم کنید، احتمالا فقط برای چند دقیقه مخاطب را درگیر خواهید کرد. بهترین هدیه سازمانی آن است که تا مدت‌ها از یاد هدیه‌گیرنده نرود و با هربار یادآوری، لبخندی گوشه لبش بنشاند!

در خرید هدیه سازمانی باید به همه این ویژگی‌ها دقت داشته باشید. اگر به همه مشخصات بهترین هدیه سازمانی توجه کنید، هزینه خرید این هدیه با سودی چند برابر به‌سوی کسب‌وکارتان بازمی‌گردد. شاید در نگاه اول اینطور به‌نظر برسد که خرید هدیه سازمانی مناسب نیاز به بودجه زیادی داشته باشد. همین موضوع باعث می‌شود صاحبان کسب‌وکارهای نوپا قید خرید هدیه سازمانی را بزنند.

کارت سفر هدیه سازمانی ویژه استارتاپ ها

کارت سفر هدیه سازمانی منحصربه‌فرد

خرید هدیه سازمانی تاثیرگذار و منحصربه‌فرد الزاما نیاز به بودجه زیادی ندارد. شما می‌توانید حتی با بودجه نه‌چندان بالا هم مشتریان بالقوه را به سازمان جذب یا شرکای تجاری را با خود همراه کنید. درصورتی‌که به‌تازگی استارتاپ تان را راه انداخته‌اید، کارت سفر هدیه سازمانی دقیقا همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید.

کارت سفر هدیه سازمانی جدیدترین محصول علی‌بابا است که فقط چند ماه از رونمایی آن می‌گذرد. شما با این محصول سفر را به مخاطبتان هدیه می‌دهید. خاطرات شیرین سفر تا مدت‌ها در یاد گیرنده هدیه باقی می‌ماند و با هربار یادآوری لحظات سفر یا تماشای عکس‌های آن دوباره با برند اعتبار برقرار خواهد کرد. کارت سفر هدیه سازمانی تاثیرگذاری است که خرید آن نه صرف هزینه بلکه نوعی سرمایه‌گذاری برای جذب مشتری بیشتر یا تقویت بازدهی فعالیت‌های سازمانی به‌حساب می‌آید.

استفاده از کارت سفر هدیه سازمانی علی بابا

سفرکارت علی‌بابا نوعی کارت هدیه ویژه سفر است. سازندگان این محصول، سفر کارت را طوری طراحی کرده‌اند که اعتبارش فقط برای خرید محصولات سفر از سایت یا اپلیکیشن علی‌بابا قابل استفاده باشد. با اعتبار سفر کارت علی‌بابا بلیط هواپیما را برای مقاصد داخلی بخرید و ایران‌گردی را تجربه کنید. اگر دلتان هوای گشت‌وگذار در شهرهای خارجی را کرده، با اعتبار کارت سفر هدیه سازمانی علی‌بابا بلیط پرواز خارجی را بخرید.

آن‌هایی که از مسیر به‌اندازه مقصد لذت می‌برند، معمولا سفر با قطار و اتوبوس را ترجیح می‌دهند. اگر شما هم از این گروه از افراد هستید، بلیط قطار و اتوبوس را از سایت یا برنامه علی‌بابا تهیه کنید. چه برنامه‌ای برای اقامت درطول سفر دارید؟ هتل‌های لوکس را ترجیح می‌دهید یا اقامت در هتل‌های تک ستاره را انتخاب می‌کنید؟ در سفرهای گروهی، ویلا یا آپارتمان‌ها مبله انتخاب بهتری خواهند بود. سوئیت‌ها بهترین گزینه برای اقامت خانواده‌های کم‌جمعیت یا سفرهای دو و سه نفره هستند. اگر از تجربه زندگی به سبک مردم بومی یک منطقه لذت می‌برید، احتمالا رزرو اقامتگاه بومگردی یا کلبه ساحلی و جنگلی لذت سفر را برایتان چند برابر کند. همه این محصولات سفر را می‌توان با سفر کارت علی‌بابا خرید.

کارت سفر هدیه سازمانی ویژه استارتاپ ها

امنیت در سفر چقدر براتان مهم است؟ حادثه خبر نمی‌کند و حتی با تهیه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات سفر، باز هم ممکن است هر اتفاقی طی سفر رخ دهد. به همین خاطر است که مجموعه علی‌بابا بیمه مسافرتی را دراختیار مسافران می‌گذارد. بیمه مسافرتی علی‌بابا امنیت شما، همراهان و وسایلتان را درطول سفر تامین می‌کند.

برای استفاده کارت سفر هدیه سازمانی علی بابا باید ابتدا محصول سفر را انتخاب کنید. در مرحله بعدی اطلاعات مربوط به خود و همراهانتان را در سایت یا اپلیکیشن بنویسید. آخرین گام، مرحله پرداخت هزینه سفارش است. در این بخش شماره سریال سفرکارت را در کادر مربوطه بنویسید تا اعتبار سفرکارت برای خرید محصولات سفر خرج شود.

اگر هزینه سفر بیشتر از اعتبار سفرکارت باشد، باقی آن را باید خودتان بپردازید. درصورتی‌که اعتبار سفرکارت بیشتر باشد، می‌توانید از آن برای خریدهای بعدی استفاده کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز