خبرگزاری کار ایران

بهترین روش مهاجرت به کانادا، راحت‌ترین ویزای کانادا کدام است؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۲۷۶۸

آیا عناوینی مانند «بهترین روش»، «راحت‌ترین روش» یا «بهترین ویزای کانادا» درست هستند؟ احتمالا شما هم بارها با این تیترها برخورد کرده‌اید. حتی شاید جزو افرادی بوده‌اید که وسوسه شدید موضوع را دنبال کنید. مهاجرت گاه آنچنان پیچیده و خسته کننده می‌شود که متقاضیان واقعا نمی‌دانند کدام حرف درست است و حتی ممکن است فریب برخی ادعاها را بخورند. اما شما قرار نیست یکی از آنها باشید. می‌پرسید چطور؟ با ما همراه باشید تا به صورت واضح به پاسخ سوال خود برسید.

بهترین ویزا برای مهاجرت به کانادا

به نظر شما بهترین ویزا برای مهاجرت به کانادا کدام است و شرایط آن چیست؟ اگر بلافاصله یک پاسخ را انتخاب نکردید، حق باشماست! بهترین ویزا برای مهاجرت به کانادا کاملا به شرایط متقاضی مانند سن، میزان تحصیلات، سابقه کاری، میزان تمکن مالی و حتی هدف او از مهاجرت بستگی دارد. به همین دلیل انواع ویزای کانادا مانند ویزای تحصیلی، کاری، اسپانسرشیپ و ... وجود دارد که متقاضیان با توجه به شرایط خود یکی از آنها را انتخاب می‌کنند. همچنین، الزامات هر ویزا هم متفاوت از ویزای دیگر است. به عنوان مثال مهارت زبان معمولا یکی از الزامات ویزای تحصیلی می‌باشد اما ممکن است در برخی ویزاهای کاری شرط مهارت زبان وجود نداشته باشد.

بهترین روش مهاجرت به کانادا، راحت‌ترین ویزای کانادا کدام است؟

بنابراین، بهترین اخذ ویزای کانادا با توجه به شرایط متقاضی تعیین می‌شود و پر واضح است که یک مشاوره درست تا چه اندازه می‌تواند در موفقیت متقاضی تاثیرگذار باشد.

چرا مشاوره قبل از انتخاب روش مهاجرتی مهم است؟

شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا تنها فعالیت وکلا و مشاورینی را که مجوز ICCRC دارند، قانونی می‌داند. چرا که مهاجرت یک روند پیچیده است و اگر درست انجام نشود متقاضی علاوه بر شکست، ممکن است با مشکلات قانونی مواجه شود. کانادا یک کشور مهاجر پذیر است اما این نباید شما را گول بزند و فکر کنید به راحتی می‌توانید به این کشور مهاجرت کنید. بدیهی است کشوری که یکی از ابر قدرت‌های اقتصادی جهان است، افرادی را جذب می‌کند که باعث رشد هر بیشتر اقتصادی و علمی آن شوند.

مهاجر پذیر بودن کانادا باعث شده بسیاری از افراد غیر حرفه‌ای و متقلب دفاتر مهاجرتی تشکیل دهند و با فریب افراد پول و زمان آنها را به باد دهند. این افراد از متقاضیان هزینه مشاوره دریافت می‌کنند و پس از چند وقت می‌گویند درخواست ریجکت شده است!

گاهی ریجکت شدن ویزا آنچنان برنامه‌ها را به هم می‌زند که متقاضی کاملا سردرگم و ناامید می‌شود.  برای مثال، فرض کنید از یک دانشگاه پذیرش گرفته‌اید که ترم تحصیلی آن در اکتبر آغاز می‌شود. حال پرونده شما در ماه سپتامبر ریجکت می‌شود. این تقریبا مثل یک فاجعه می‌ماند!  شما این امکان را دارید که با رفع نواقص پرونده دوباره درخواست دهید اما روند قانونی آن زمان می‌برد و چه بسا که دیگر فرصت تحصیل را از دست بدهید.

مشکل دیگری که در رابطه با مشاوره مهاجرت به کانادا وجود دارد این است که دفاتر مهاجرتی از انواع ویزای کانادا اطلاعات کافی ندارند. این باعث می‌شوند متقاضیان مسیر اشتباه انتخاب کنند و در هدف خود شکست بخورند.

مشاوره مهاجرت کارآفرینی یا ثبت شرکت در کانادا

سرمایه گذاری یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا است که می‌تواند به روش‌های مختلف مانند راه اندازی یا خرید بیزینس، ثبت شرکت، استارتاپ و برنامه‌های کارآفرینی استانی انجام شود.

ثبت یا خرید بیزینس در کانادا پیچیدگی‌های قانونی خاصی دارد و به راحتی منتهی به اقامت دائم نمی‌شود. بنابراین اگر به تیترهایی مثل «اخذ اقامت فوری کانادا با سرمایه گذاری» برخورد کردید، بدانید کاسه‌ای زیر نیم کاسه است و به سادگی گول نخورید! یادتان باشد اگر این مسیر را درست پیش نروید نه تنها اقامتی در کار نخواهد بود بلکه این احتمال هم وجود دارد که سرمایه خود را از دست بدهید.

بهترین روش مهاجرت به کانادا، راحت‌ترین ویزای کانادا کدام است؟

شرکت e-visa  بزرگ‌ترین شرکت مهاجرتی ایالت بریتیش کلمبیا، به لطف 8 مشاور رسمی ICCRC بیش از 10000 پرونده موفق در حوزه مهاجرت به کانادا داشته است. متخصصان این تیم نه تنها در مسیر مهاجرت به کانادا بلکه بعد از آن هم در کنار متقاضیان هستند تا یک مهاجرت موفق داشته باشند.

برنامه‌های ثبت شرکت در کانادا

کانادا از نظر اقتصادی یکی از با ثبات‌ترین کشورهای جهان است و این کشور از شرکت‌هایی که باعث پیشرفت اقتصاد این کشور می‌شوند، حمایت می‌کند. برای ثبت شرکت چند برنامه مختلف وجود دارد که عبارتند از:

  • برنامه imp
  • برنامه انتقال درون شرکتی (ICT)
  • برنامه ویزای استارتاپ   (The Startup Visa)
  • برنامه خود اشتغالی (Self Employed)
  • برنامه‌های استانی در بخش کارآفرینی (Provincial Entrepreneurs Programs)
  • برنامه C10
  • برنامه C11

برای ثبت شرکت در کانادا باید:

  • سو سابقه نداشته باشید.
  • نباید در کارهای قبلی خود ورشکست شده باشید.
  • حداقل سه سال سابقه مدیریتی داشته باشید.
  • سن شما بیشتر از 18 سال باشد.

ساختارهای شرکت‌ها در کانادا به صورت سهامی (corporation)، مشارکتی (general partnership) یا انحصاری (sole proprietorship) می‌باشد. شما می‌توانید شرکت خود را به صورت فدرال یا استانی تاسیس کنید که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

مزایای ثبت شرکت در کانادا

بهترین روش مهاجرت به کانادا، راحت‌ترین ویزای کانادا کدام است؟

  • ثبت شرکت در کانادا نسبت به سایر برنامه‌های مهاجرتی سرمایه گذاری کمتری نیاز دارد.
  • محدود به انتخاب شهر یا استان خاص نیستید.
  • می‌توانید سرمایه خود را به صورت قانونی به کانادا انتقال دهید
  • نسبت به برخی کشورهای دیگر پروسه راحت‌تری دارد.
  • از امنیت بسیار بالا برخوردار است.
  • دسترسی به نیروی کارمتخصص آسان است.
  • پس از راه اندازی بیزینس ملزم به اقامت در شهر خاصی نیستید.
  • این کشور از شرکت‌هایی که باعث پیشرفت اقتصاد این کشور می‌شوند، حمایت می‌کند.
  • مالیات شرکت‌ها نسبتا پایین است.

میزان سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت

بهترین روش مهاجرت به کانادا، راحت‌ترین ویزای کانادا کدام است؟

حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در کانادا به عواملی مانند نوع شرکت (سهامی، مشارکتی یا انحصاری) و نیز استان مورد نظر بستگی دارد. به عنوان مثال، ثبت شرکت در شهرهای ونکوور و تورنتو هزینه بیشتری نسبت به شهرهای دیگری نیاز دارد. باید اشاره کنیم که برنامه کارآفرینی استان کبک شرایط و سرمایه اولیه پایین‌تری نسبت به سایر استان‌ها در نظر گرفته است و یک گزینه مقرون به صرفه می‌باشد.

 کلام آخر: اگر به دنبال بهترین ویزای کانادا هستید، ابتدا بهترین مشاور را پیدا کنید.

هیچ بهترین ویزا یا بهترین روش برای مهاجرت به کانادا وجود ندارد. بهترین روش، روشی است که با بررسی کامل و دقیق شرایط شما انتخاب شده است. در واقع ویزای من با توجه به شرایط من بهترین است و لزوما چاره درد دیگری نیست. پس کار را به کاردان بسپارید و با اخذ مشاوره از وکلای مورد تایید شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا، با بهترین روش و خیالی آسوده مهاجرت کنید. برای اخذ مشاوره با متخصصان e-Visa می‌توانید همین اکنون تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز