خبرگزاری کار ایران

بهترین مرکز فروش کیسه پارچه ای کجاست ؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۱۰۲

ساک دستی پارچه‌ای آماده برای بسته بندی انواع محصولات مناسب است و دارای تنوع بسیاری در رنگ و مدل می‌باشد. دوام آنها بیشتر از ساک دستی آماده و کیسه‌های پلاستیکی می‌باشد و ممکن است تا یک سال استفاده شوند. چاپ لوگو و نام تجاری بر روی آنها یک تبلیغات ماندگار و مؤثر است که در همه‌جا قابل دیدن می‌باشد. این ساک‌دستی‌ها برای هر کسب و کاری با هر بودجه‌ای مناسب می‌باشند. آنها چه به‌عنوان بسته بندی و چه هدایای تبلیغاتی برای هر کسب و کاری مفید هستند.

ساک دستی‌های پارچه‌ای چه مزایایی برای کسب و کارها دارند؟

ساک دستی‌های پارچه‌ای قابل استفاده مجدد، ممکن است یک مد به نظر برسند، زیرا آنها در همه‌جا ظاهر می‌شوند، اما ساک‌های پارچه‌ای مد روز، بسیار بیشتر از یک اکسسوری مد مفید هستند.

اگر ساک دستی‌های پارچه‌ای همراه با پیام و لوگو خود چاپ کنید، می‌توانند مانند بیلبورد برای اهداف شما باشند.

ساک دستی‌های پارچه‌ای حمل و نقل محصولات را آسان می‌کنند و به قدری محکم هستند که که تحمل وزن‌های بالا را نیز دارند. به همین جهت مشتریان بعد از خرید از آنها به‌عنوان ساک خرید در بازار استفاده می‌کنند و برند شما در معرض دید افراد بیشتر قرار می‌گیرد. ساک دستی‌های پارچه‌ای نسبت به کیسه‌های پلاستیکی یا کاغذی بسیار محکم‌تر هستند و کمتر تحت فشار قرار می‌گیرند. بنابراین دیگر نگران نباشید که کیسه پلاستیکی شما ممکن است شکافته شود و خریدهای شما روی زمین بریزد.

چرا همه کسب و کارها باید از ساک دستی‌های پارچه‌ای استفاده‌کنند؟

بهترین مرکز فروش کیسه پارچه ای کجاست ؟

فرار از پلاستیک در زندگی مدرن ما ممکن است سخت به نظر برسد. کیسه‌های پلاستیکی همه‌جا هستند و چرخ دستی‌های پر از آنها، هر دقیقه فروشگاه را ترک می‌کنند. اگر هنوز از کیسه‌های پلاستیکی یکبار مصرف استفاده می‌کنید، وقت آن رسیده است که مسیری سازگار با محیط زیست را در نظر بگیرید. در اینجا چند دلیل قانع کننده وجود دارد که چرا باید به ساک دستی‌های پارچه‌ای قابل استفاده مجدد روی بیاورید.

ساک دستی‌های پارچه‌ای باعث ذخیره منابع می‌شوند

کیسه‌های پلاستیکی ممکن است سبک و بی‌خطر به نظر برسند، اما ردپای محیطی شگفت انگیزی دارند. علاوه بر این، کیسه‌های پلاستیکی از سوخت‌های فسیلی استفاده می‌کنند که در سراسر کشور یا جهان حمل می‌شوند.

هر کیسه پلاستیکی به‌طور متوسط تنها 12 دقیقه استفاده می‌شود. پس از این مدت، کیسه پلاستیکی تبدیل به زباله می‌شود. جوامع و دولت‌ها میلیون‌ها دلار را برای مدیریت حجم بالون زباله‌های پلاستیکی خرج می‌کنند. در حالی که ساک دستی‌های پارچه‌ای به منابع کمتری نیاز داشته و می‌توانند بارها استفاده شده و حتی تا یک سال دوام بیاورند.

ساک دستی‌های پارچه‌ای از آلودگی جلوگیری می‌کنند

آلودگی پلاستیک یک مشکل جدی جهانی است. از آنجایی که پلاستیک می‌تواند حداقل 500 سال طول بکشد تا زیست تخریب شود، میلیون‌ها تن زباله پلاستیکی در حال پر کردن محل‌های دفن زباله و سیل به اقیانوس‌های ما هستند. این زباله‌های پلاستیکی با به دام انداختن، خفه کردن، خفگی و مسموم کردن حیات‌وحش، آنها را به‌طور بی رویه از بین می‌برد. تخمین زده می‌شود که سالانه 1 میلیون پرنده دریایی و 100000 پستاندار دریایی در اثر بلع پلاستیک می‌میرند.

علاوه بر این، قطعات بزرگ پلاستیک به‌مرور زمان به قطعات پلاستیکی کوچک‌تر تبدیل می‌شوند. این میکروپلاستیک‌های کوچک در اکوسیستم و زنجیره غذایی حرکت می‌کنند و سمومی را که بعداً بلعیده می‌شوند، جذب می‌کنند. میکروپلاستیک‌ها اکنون در خاک، آب آشامیدنی ما، تعداد بی‌شماری از حیوانات و حتی در جفت انسان یافت شده‌اند.

با استفاده از ساک دستی‌های پارچه‌ای می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید

در حالی که کیسه‌های پلاستیکی ممکن است ارزان باشند، یکبار مصرف بوده و از نظر زیست محیطی هزینه‌های زیادی به‌دنبال خواهد داشت. در همین حال، ساک دستی‌های پارچه‌ای خریدی یکباره است که می‌تواند سال‌ها دوام بیاورد. آنها قیمت بسیار مناسبی دارند و می‌توان آنها را به‌راحتی برای هر نوع محصولی استفاده‌کرد.

ساک دستی‌های پارچه‌ای کیفیت بهتری دارند

کیسه‌های پلاستیکی در چک اوت‌ها برای استفاده یکبار طراحی‌شده‌اند. آنها فقط به‌اندازه سفر به خانه از فروشگاه دوام دارند، بنابراین معمولاً شل و نازک هستند. همه افراد تجربه کرده‌اند که کیسه‌های پلاستیکی با اقلام تیز پاره‌شده‌اند یا دسته‌های آنها بر اثر بار سنگین پاره شده‌است، یک اتفاق بسیار ناخوشایند زمانی که در نیمه‌راه، اتفاق می‌افتد.

از سوی دیگر، ساک دستی‌های پارچه‌ای سخت‌تر و بادوام‌تر هستند. آنها می‌توانند وزن بیشتری را نسبت به کیسه‌های پلاستیکی معمولی تحمل کنند و حتی زمانی که با اجسام تیز بسته بندی می‌شوند، کمتر ممکن است پاره شوند.

ساک دستی‌های پارچه‌ای متناسب با سبک شما هستند

ساک دستی‌های پارچه‌ای دارای تنوع بسیار زیادی از مواد و طرح‌های مختلف هستند. در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف موجود بوده، و مصرف‌کنندگان برای انتخاب ناامید نمی‌شود. در حالی که گرماژ ممکن است متفاوت باشد، همه ساک دستی‌های پارچه‌ای سبک، بادوام و قابل شستشو هستند و امکان استفاده چند ساله را فراهم می‌کنند.

ساک دستی‌های پارچه‌ای می‌توانند بسیار جذاب‌تر از کیسه‌های پلاستیکی یک‌بار مصرف و خسته کننده باشند. بسیاری از برندها به جنبش ساک دستی‌های پارچه‌ای می‌پیوندند. با وجود فروشگاه‌های بسیار زیادی که طیف وسیعی از ساک دستی‌های پارچه‌ای را در اختیار دارند، می‌توانید آنها را در مدل‌های مورد علاقه خود سفارش دهید. یا می‌توانید یک ساک دستی پارچه‌ای با طرح یا شعار مورد علاقه خود چاپ کنید.

به‌طور خلاصه با استفاده از یک ساک دستی پارچه‌ای، می‌توانید منابع مورد استفاده در تولید و دفع کیسه‌های پلاستیکی را کاهش دهید و از محیط زیست در برابر آلودگی پلاستیکی محافظت کنید. در عین حال، می‌توانید در هزینه خود صرفه‌جویی کنید، شیک به نظر برسید و از کیفیت زندگی بهتری لذت ببرید. با دلایل بسیار زیادی برای روی آوردن به ساک دستی‌های پارچه‌ای، همه باید با کیسه‌های پلاستیکی یکبار مصرف خداحافظی کنند.

 بهترین مرکز فروش کیسه پارچه ای کجاست ؟ 

بهترین مرکز فروش کیسه پارچه ای کجاست ؟

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (ساک دستی پارچه ای، جعبه آماده یا ساک دستی آماده) را پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد.

حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله بگ پارچه‌ای را به شما معرفی کنیم که سابقه فعالیت بیش از ۱۰ سال در این زمینه را دارند، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک https://panick.pro/ اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان در متراژ کم، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 09125786139 تماس حاصل فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز