خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین برندهای لامپ ال ای دی برای محیط خانه و فضای کاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۴۹۷

امروزه زندگی کردن بدون لامپ و لوازم روشنایی قابل تصور نیست. در سال های اخیر آنچه علاوه بر نور و روشنایی اهمیت پیدا کرده‌است استاندارد و ایمنی لامپ ها و چراغ هایی است که تولید می شوند. لامپ های ال ای دی که  نسل جدیدی از لامپ ها هستند فاقد جیوه و مواد مضر می‌باشند؛ که همچنین به‌دلیل بهره‌وری بیشتر و کیفیت بالاتر، کاربرد بیشتری نیز در دنیا پیدا کرده‌است.در ادامه برای انتخاب بهترین لامپ LED به معرفی بهترین برند لامپ ال ‌ای ‌دی می پردازیم.

معرفی لامپ ال ای دی

یکی از پرکاربردترین نمونه‌های لامپ در سراسر دنیا، لامپ LED است که با هدف کاهش مصرف انرژی و ایجاد بهره‌وری و کیفیت نوری بیشتر تولید شده است. عبارت LED مخفف عبارت (Light Emitting diode) و به دیود ساطع‌کننده نور معنا می‌شود. در تکنولوژی تولید لامپ ال ای دی از یک بخش نیمه‌هادی استفاده می‌کنند که از طریق فرایندی به نام الکترولومینسانس به تولید نور می‌پردازد. نور مرئی با عبور جریان الکتریکی از بخش نیمه‌هادی منتشر خواهد شد.

نسل اول این نوع لامپ‌ها در اوایل دهه 60 توسط دانشمند جوانی تولید شدند که در جنرال الکتریک کار می‌کرد. این لامپ‌ها برای استفاده به‌عنوان چراغ نشانگر در تابلوهای مدار به کار می‌رفت. تولید نسل دوم لامپ‌های مذکور در دهه‌های 80 و 90 رخ داد که از آن‌ها به‌عنوان جایگزین لامپ رشته‌ای سنتی در چراغ‌های خیابان بهره می‌بردند. در حالی ‌که نسل سوم لامپ ال ای دی با دوام بیشتری تولید شدند که در مقایسه با لامپ حبابی کم‌مصرف‌تر است. همچنین این لامپ‎ها با رنگ‌های مختلفی از جمله سفید، آفتابی، بنفش، سبز در بازار عرضه می‌شوند.

معرفی بهترین برند لامپ ال ای دی در بازار

با افزایش محبوبیت این نوع لامپ‌ها در بین مردم، شرکت‌های زیادی شروع به تولید لامپ LED کردند. اگرچه تنوع بالا در هنگام خرید لامپ خوب است، اما ممکن است باعث سردرگمی مشتریان شود.این لامپ ها با این‌که با برندهای مختلف لامپ‌های قدیمی تفاوت چندانی ندارند و نوری یکسان منتشر می‌کنند. اما یک لامپ ال ای دی باکیفیت ،دیرتر می‌سوزد و راندمان بالاتری هم دارد. در ادامه به بهترین برندهای لامپ ال ای دی اشاره می‌شود:

برند بروکس

برند بروکس یکی از برترین تولیدکنندگان انواع لامپ و لوازم روشنایی است. شعار شرکت بروکس در تولید انواع لامپ‌ها این است که نور سالم را بدون استفاده از عناصری مانند سرب و جیوه تولید می کند ، به همین دلیل افرادی که در هنگام خرید لامپ LED برند بروکس را انتخاب می‌کنند، به آن‌ها این اطمینان داده می‌شود که این لامپ‌ها عملکرد مطلوبی دارند و تاثیر منفی بر سلامت و محیط‌زیست نخواهند داشت.

محصولات بروکس با تعداد زیادی از محصولات شرکت‌های اروپایی و آسیایی رقابت می‌کنند؛ در واقع لامپ‌های ال ای دی شرکت بروکس به‌دلیل صرفه‌جویی در مصرف انرژی و سازگاری با محیط‌زیست به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین انواع لامپ‌ها شناخته شده‌اند. به همین دلیل در سال‌های اخیر بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته و پیشرفته به محصولات شرکت بروکس روی آورده‌اند.

برند افراتاب

یکی دیگر از برندهای خوب و مطرح لامپ ال ای دی، برند افراتاب است که در سال 1998 برای تولید تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی شروع به کار کرد. شرکت افراتاب یکی از پیش‌گامان تولید لامپ و لوازم روشنایی در کشور است. زیرا با استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا لامپ‌های ال ای دی را تولید می‌کند و بیش از 18 سال سابقه دارد. در واقع شرکت افراتاب با به‌کارگیری نیروی ماهر و متخصص در مسیر پیشرفت گام برمی‌دارد. این شرکت در سال 2005 موفق به اخذ نشان استاندارد برای تولید لامپ‌های کم‌مصرف شد و در سال 2008 گواهینامه بین‌المللی ISO 9001/2088 را از شرکت آلمانی TUVNORD کسب کرد.

برند ای‌ دی ‌سی

برند EDC یکی دیگر از تولیدکنندگان لامپ و لوازم روشنایی به‌شمار می‌رود که محصولات متنوع آن در هنگام خرید لامپ ال ای دی به مشتریان پیشنهاد می‌شود. لامپ‌های برند ای ‌دی‌ سی برای استفاده در منازل، ادارات و ساختمان‌های تجاری مناسب هستند. زیرا علاوه بر روشنایی و کیفیت خوب، در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی می‌کنند.

معرفی بهترین برندهای لامپ ال ای دی برای محیط خانه و فضای کاری

برند دلتا

از دیگر برندهای مطرح در حوزه لامپ ال ای دی، برند دلتا است که بیش از دو دهه در زمینه تولید لوازم روشنایی، انواع لامپ‌های کم‌مصرف و LED فعالیت می‌کند. محصولات مختلف برند دلتا شامل لامپ‌های LED، لامپ‌های تمام‌پیچ کم‌مصرف، لامپ‌های نیم‌پیچ، لامپ‌های آلیاژی، لامپ‌های طرح گل‌دار و لامپ‌های رشته‌ای می‌شود. این لامپ‌ها معمولا در رنگ‌های نور خورشید، مهتابی و نور طبیعی به تولید می‌رسند. با وجود کیفیت خوب محصولات دلتا و 12 ماه ضمانت آن‌ها، قیمت لامپ ال ای دی این برند ، بسیار مناسب تعیین شده است.

برند نور

شرکت نور یکی از قدیمی‌ترین تولیدکننده انواع لامپ‌ها و لوازم روشنایی شناخته می‌شود که محصولات خود را با فناوری‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کند. محصولات این برند محبوب شامل لامپ‌های LED در طیف گسترده‌ای از ظرفیت‌ها و شکل‌ها، لامپ‌های رشته‌ای و انواع مختلفی برای خرید لامپ حبابی می‌شوند. اغلب محصولات این برند با کیفیت بالا، 18 ماه گارانتی و در سه رنگ زرد، سفید و طبیعی به بازار می‌آیند. به گفته شرکت نور، عمر این لامپ‌ها 15000 ساعت برآورد شده است.

برند کملیون

کملیون Camelionنیز از برندهای خوب در حوزه روشنایی است. این برند علاوه طیف گسترده‌ای از لامپ‌ها و لوازم روشنایی، باتری‌های باکیفیتی نیز تولید می‌کند. با توجه به کیفیت لامپ‌های برند کملیون، سطح قیمت لامپ این برند بسیار مناسب در نظر گرفته می‌شود. البته محصولات این برند وارداتی بدون ضمانت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. 

برند اسرام

لامپ‌های LED برند اسرام زیرمجموعه زیمنس هستند که این برند به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین و عالی‌ترین برند لوازم روشنایی شناخته شده است. با این‌ حال قیمت لامپ ال ای دی ، برند اسرام ، به‌دلیل وارداتی بودن محصولات این برند در سطح بالاتری تعیین می‌شود.

معرفی فروشگاه آنلاین می ارزه

در دنیای مدرن امروز، دکوراسیون و نورپردازی در منازل و محیط‌های کار اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. بنابراین در کنار دیگر محصولات روشنایی لوکس از  خرید لامپ ال ای دی هم بسیار استقبال می‌شود. فروشگاه آنلاین و معتبر می ارزه، با سابقه درخشان خود در زمینه ارائه لامپ و لوزام روشنایی به مشتریان در خرید لامپ LED کمک می‌کند.

اگرچه تنوع محصولات فروشگاه می ارزه بسیار زیاد است و ممکن است مشتریانی که به دنبال بهترین برند لامپ ال ای دی هستند کمی سردرگم شوند. با این‌ حال این فروشگاه محصولات خود را بر اساس کاربرد آن‌ها دسته‌بندی می‌کند تا مشتریان بتوانند محصول موردنظر خود را به‌راحتی پیدا کنند و خرید مطمئنی انجام دهند. در واقع دسته‌بندی کالاها بر اساس کاربرد در این فروشگاه اینترنتی برای افرادی که در زمینه لامپ‌های LED تخصص ندارند، بسیار مفید واقع می‌شود.

مشتریان می‌توانند برای خرید انواع لامپ‌های LED و حبابی، لامپ لوستر و رفلکتور با کیفیت بالا و چراغ‌های خطی، پنل و ریسه به فروشگاه می ارزه اعتماد کنند و لامپ موردنظر خود را با مناسب‌ترین قیمت بخرند.

معرفی بهترین برندهای لامپ ال ای دی برای محیط خانه و فضای کاری

جمع‌بندی

لامپ‌های LED به‌دلیل مصرف انرژی کمتر، نوردهی بیشتر و دوام بالاتر از محبوبیت بیشتری نسبت سایر انواع لوازم روشنایی برخوردار هستند. بررسی بهترین برند لامپ ال ای دی به افرادی که قصد دارند لوازم روشنایی خود را از فروشگاه آنلاین می ارزه خریداری کنند، کمک خواهد کرد که محصولات باکیفیتی به دست بیاورند. برخی از برندهای لامپ LED همانند محصولات بروکس یا ای‎ دی ‌سی باکیفیت بالا تولید و با ضمانت به مشتریان عرضه می‌شوند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز