خبرگزاری کار ایران

برترین سایت های خدمات مهاجرتی در سال 1401

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۳۳۹

امروزه اکثر افراد با هر شایطی کاری و مالی که دارند ، به مهاجرت و زندگی در کشور های دیگر فکر می کنند.هر ساله درصد قابل توجهی از افراد پیگیر این جریان هستند ما در این مقاله بهترین شرکت های مهاجرتی را معرفی کرده ایم شما می توانید تمام امور از لحظه اولی که قصد مهاجرت دارید با مشاوره و راهنمایی شروع کنید.

سپس مرحله به مرحله با انجام امور ویزا و فعالیت های کاری همچون ثبت شرکت یا استخدام در کشور مقصد گرفته تا خرید ملک و انواع مهاجرت تحصیلی خود را به این شرکت ها بسپارید.البته هر شرکت به صورت تخصصی کار می کنند مثلا شرکت کاوردیل متمرکز روی کشور امارات متحده عربی می باشد و شرکت پارسی کاندا نیز بیشتر روی کشور کانادا.مابقی سایت ها نیز به همین شیوه که در ادامه به بررسی همه آنها می پردازیم.

پارسی کانادا

مشاوران آموزش‌دیده و وکلای رسمی مهاجرتی، در پارسی کانادا در کنار هم جمع شده‌اند تا یکی از بزرگ‌ترین مؤسسات حقوقی بین‌المللی به نام دادگران حق و عدالت تحت برند پارسی کانادا (با شماره ثبت 40681 و 10 سال سابقه) شکل بگیرد. در موسسه مهاجرتی پارسی کانادا با سیستم نوین مشاوره‌ای، افرادی که قصد مهاجرت به روش‌های گوناگون (از جمله مهاجرت کاری، تحصیلی، ثبت شرکت، خرید ملک و ...) دارند را هدایت می‌کنیم و مناسب‌ترین مقصد را برایشان در نظر می‌گیریم. سپس قدم‌به‌قدم در کنارشان هستیم و از لحظه اقدام تا موقع اقامت، کار و زندگی، همراهشان هستیم.

  • پارسی کانادا برای مهاجرت به کشور های کانادا،استرالیا ، آلمان،برخی از کشور های اروپایی و کشور های حوزه خلیج فارس جزو بهترین سایت های این موضوع می باشد و درسال 1401 خدمات عالی ارایه دادند.
  • وب سایت پارسی کاندا: parsicanada.com

 

کاوردیل

برترین سایت های خدمات مهاجرتی در سال 1401

شرکت کاوردیل (coverdale) به ارایه خدمات تخخصی مهاجرت به کشور امارات می پردازد.و خدماتی همچون ثبت شرکت در دبی، خرید ملک و آپارتمان در امارات به همراه تمام امور مهاجرت از ترجمه تخصصی تا وکیل حرفه ای و مشاوره و... می پردازد.همچنین این شرکت دارای شعب در تهران و دبی می باشد.شرکت کاوردیل علاوه بر خدمات مهاجرتی شما به راه اندازی استارت آپ و کسب و کار شما در امارت نیز  کمک می کند.

  • خدمات کاوردیل: ثبت شرکت و صدور مجوز- خدمات ترجمه- خدمات ویزا- بازاریابی دیجیتال- انجام امور بانکی-ترخیص کالا و... به طور کلی اگر قصد مهاجرت به کشور امارات متحده عربی دارید صفر تا صد فعالیت های خود را می توانید به این شرکت بسپارید.از مزیت های عالی سایت شرکت کاوردیل ارایه خدمات به صورت انگلیسی نیز می باشد تا افراد در هرکجای دنیا بتوانند برای مهاجرت به امارات متحده عربی اقدام کنند.
  • وب سایت کاوردیلcoverdaledxb.com/fa

 

گوتوتی آر

برترین سایت های خدمات مهاجرتی در سال 1401

موسسه مهاجرتی گوتوتی آر؛ مرجع اطلاعات مهاجرتی و خدمات مشاوره آنلاین و حضوری روش های مختلف مهاجرت، با شش شعبه فعال در ایران می باشد که یک وب سایت مناسب نیز برای این خدمات دارند.

مهاجرت، خرید ملک، ثبت شرکت، مسافرت و تحصیل در خارج از کشور موضوعاتی هستند که گوتی آر به ارایه خدمات شایان در این زمینه می پردازد. بهترین مشاوران مهاجرتی و وکیل مهاجرت موسسه آماده هستند تا راهنمایی‌های لازم را در زمینه اخذ ویزا، اقامت، پذیرش تحصیلی و بورسیه تحصیلی، ارایه دهند. تجربه‌ای که در اختیارتان قرار خواهند داد، باعث افزایش سرعت فرآیند مهاجرتی و کاهش هزینه‌های شما خواهد شد. موسسه در شهرهایی مانند تهران، شیراز، مشهد و تبریز دفاتر فعال دارد.

  • این موسسه برای خدمات مهاجرتی به کشور های ترکیه،فرانسه،آلمان،ایتالیا،قبرس شمالی،روسیه و... تخصص دارند.
  • ادرس سایت: go2tr.co

 

موسسه ملک پور

موسسه ملک پور سالها قبل کار خود را در ایران تحت نظر امیر محمد ملکپور وکیل پایه یک دادگستری ایران اغاز نمود. این موسسه در زمینه های مجاز حقوقی فعالیت نمود و به مرور دامنه فعالیت خود را به سمت همکاری با دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، وکلای کشورهای دیگر و حتی بعضی از موسسات کاریابی گسترش داد و بعدها بین مردم از شهرت و نامی بسیار محبوب برخوردار گردید که البته دلیل آن ارائه خدماتی موثر و مناسب برای مشتریان و موکلین عزیز بوده است.

  • موسسه ملک پور در زمینه خدمات مهاجرتی به  اروپا و کشورهای اروپایی نظیر اتریش، آلمان، سوئیس و همچنین کشورهایی نظیر کانادا و استرالیا تخصص دارند.
  • آدرس وبسایت: malekpourmie.net

 

حامی مهاجر

برترین سایت های خدمات مهاجرتی در سال 1401

شرکت حامی مهاجر دارای تمام مجوزهای لازم اعم از مجوز رسمی اعزام دانشجو از وزارت علوم، مجوز رسمی گردشگری و توریست از وزارت میراث فرهنگی، مجوز رسمی کاریابی بین‌المللی از وزارت کار، مجوز کسب و کار اینترنتی از وزارت صمت و بسیاری لوح و مجوزهای دیگر می‌باشد. گروه شرکت‌های حامی مهاجر با بیش از شش هزار پرونده موفق به عنوان کارگزار رسمی و آژانس مادر در زمینه ویزاهای غیرمهاجرتی کانادا و آمریکا از تحصیلی تا توریستی و ویزاهای مهاجرتی این دو کشور از خانوادگی تا سرمایه‌گذاری، شناخته می‌شود.

  • خدمات: تحصیل در کانادا و اخذ ویزای تحصیلی کانادا- راه های اخذ اقامت و مهاجرت به ترکیه- اخذ ویزای شینگن- تور، هتل و بلیط هواپیما و...
  • سایت: hamimohajer.com
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز