خبرگزاری کار ایران

قیمت کاغذ دیواری قابل شستشو

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۳۳۵

مگر می‌شود به شکل نظافت خانه و شیوه شستشوی آن فکر نکرد؟ هنوز هم برای خیلی از مردم اولین نکته‌ای که در رابطه با کاغذ دیواری ایجاد سوال می‌کند، این است: چطور می‌شود کاغذ دیواری را شست؟ شاید در گذشته سلامت کاغذ دیواری‌ها با هر گونه تماس با آب و رطوب به خطر می‌افتاد، آن هم به خاطر جنس و ماهیتی که داشتند، اما تکنولوژی روز، زلزله‌ای در دنیای کاغذ دیواری‌ها به وجود آورده است.

این پیشرفت در ساخت، به حدی است که دیگر شما هیچ گونه دلواپسی از بابت تأمین پاکیزگی کاغذ دیواری‌ها نخواهید داشت، چراکه انتخاب‌تان یکی از محصولات تیمبرلند است، برندی که به زیبایی و سلامتی خانه و محیط کار شما به شکل توأمان می‌اندیشد. با این حال، اگر همچنان می‌خواهید بدانید چطور می‌توان کاغذ دیواری را شست حتما این مطلب را تا انتها بخوانید.

 

تیمبرلند و کاغذ دیواری قابل شستشو

 دلایل کیفیت کلیه محصولات تیمبرلند اینچنین خلاصه می‌شود:

جنس پی.وی.سی با گرماژ 320

عایق در برابر نور خورشید

مقاوم در برابر گرد و غبار

دارای قابلیت بالای شستشو

بنابراین همانطور که مشاهده کردید، جای هیچ گونه نگرانی نیست. برای مثال اگر شما بخواهید کاغذ دیواری ستون را بشویید که مقابل پنجره واقع شده از این چند نظر آسوده خاطر خواهید بود: هم جنسیت کاغذ به گونه‌ایست که آلودگی به سادگی پاک می‌شود، هم در صورت تابش نور خورشید برای خشک شدن هر چه زودتر رطوبت، نباید نگران تغییر رنگ دیوار باشید.

 

نکات مهم درباره شستشوی کاغذ دیواری

فرقی ندارد خانه شما کاغذ دیواری کلاسیک داشته باشد یا انواع دیگر، شما بهتر است هنگام شستشو این چند مورد را رعایت کنید:

ابتدا با پارچه خشک روی دیوار بکشید. شما در این مرحله می‌توانید جارو برقی را هم با ملایمت روی دیوار بکشید. اگر با تی راحت‌تر هستید، کشیدن تی هم روی کاغذ مشکلی ایجاد نمی‌کند، تنها باید مراقب باشید که نوع تی نرم باشد.

در مرحله بعد دستمالی را به اندکی مایع ظرفشویی آغشته کنید و به دیوار بمالید، فقط در مصرف آن زیاده‌روی نکنید.

بلافاصله بعد از استفاده از دستمال خیس، کاغذ دیواری را خشک کنید.

در پایان این نکته جالب را هم مد نظر داشته باشید: در بازار نوعی از پاک‌کن ژله‌ای وجود دارد که می‌تواند به سادگی اثر انگشت را روی کاغذ دیواری از بین ببرد.

 

چگونه لکه کاغذ دیواری را از بین ببریم؟

دغدغه بسیار مهم خیلی از مردم این است که چگونه لکه را از کاغذ دیواری پاک کنند، به خصوص اگر کاغذ دیواری اتاق پذیرایی باشد که بیشتر از سایر فضاها در خانه رویت می‌شود. باید گفت در اولین گام‌ها سعی کنید لکه را با همان دستمال مرطوب و مایع ظرفشویی از بین ببرید، اما اگر موفق نشدید، ترکیب آب و جوش‌شیرین هم جواب می‌دهد. همچنین، شما می‌توانید از الکل هم استفاده کنید.

 

قیمت و خرید کاغذ دیواری قابل شستشو

تیمبرلند عرضه‌کننده انواع کاغذ دیواری با متریال با‌کیفیت است. اگر شما برای خرید کاغذ دیواری مدرن ،کلاسیک، نئوکلاسیک و یا اسپرت این صفحه را باز کرده‌اید نیز می‌توانید با خیال راحت به خرید کاغذ دیواری فکر کنید و مطئن باشید انتخاب خوبیست، چراکه تمامی انواع کاغذ دیواری در تیمبرلند ضد‌حساسیت هستند و دوام بالایی دارند. ارسال کاغذ دیواری به سراسر کشور با بسته‌بندی حرفه‌ای و بدون ذره‌ای آسیب به محصول انجام می‌شود. در آخر خاطرنشان می‌سازیم که گرمای هر خانه از دیوارها و سقف آن آغاز می‌شود و ترجیح دادن کاغذ دیواری به سایر عایق‌ها شما را چندین گام به هدف‌تان یعنی ساختن یک محیط دلچسب و آبرومند و صمیمی نزدیک خواهد کرد. آنچه آخرین تردیدهای شما را برای خرید مرتفع می‌سازد، اطمینانی است که از سمت ما بابت شستشو پذیر بودن محصولات دریافت می‌کنید، چراکه ما معتقدیم حفظ پاکیزگی کاغذ دیواری همچون زیبایی آن اهمیت دارد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز