خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین نرم افزارهای برگزاری آزمون آنلاین و حضوری

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۲۳۷

در این مقاله قصد داریم بهترین نرم افزار های برگزاری آزمون آنلاین و همچنین بهترین نرم افزار تصحیح و برگزاری آزمون های حضوری مورد نیاز مراکز آموزشی مانند آموزشگاههای خصوصی و دولتی، مدارس و دانشگاهها و ... را به شما معرفی کنیم.

آزمون ساز آنلاین Eazm.ir : نرم افزار برگزاری آزمون آنلاین

معرفی بهترین نرم افزارهای برگزاری آزمون آنلاین و حضوری

نرم افزار برگزاری آزمون آنلاین و آزمون ساز آنلاین  Eazm.irنرم افزاری تحت وب است که امکان برگزاری آزمون های آنلاین برای مدارس، دانشگاه ها و موسسات آموزشی را فراهم می کند. این نرم افزار آزمون ساز  همچنین امکان تعریف و برگزاری آزمون های چهارگزینه ای و تشریحی با استفاده از شبکه اینترنت را برای کاربر فراهم می کند و این قابلیت را دارد که به صورت همزمان برگزاری چندین آزمون مختلف را بین هزاران نفر که از پشت کامپیوتر، لپ تاپ های شخصی و یا موبایل خود در حال پاسخ دادن به سوالات هستند مدیریت کند.

یکی دیگر از امکانات مهم این نرم افزار آزمون آنلاین این است که نتیجه آزمون و گزارشات آماری و نمودار های مقایسه ای بین آزمون ها را آنالیز و بلافاصله بعد از برگزاری آزمون آن را به شرکت کنندگان تعریف شده در آزمون نمایش داده و یا در اختیار مدیریت مرکز قرار می دهد.

نرم افزار E-AZMOON یکی از نرم افزارهای محبوب و پرطرفدار آموزش آنلاین در مدارس و دانشگاه ها می باشد که با قابلیت برگزاری آزمون مجازی موجب حذف مکان و محدودیت جغرافیایی برای دانش آموزان و دانشجویان شده است و بدون داشتن دغدغه رفت‌وآمد، در هر زمانی آزمون های ارزیابی خود را نیز از راه دور انجام می دهند.

 

نرم افزار برگزاری آزمون آنلاین E-AZMOON کاربردها و قابلیت های زیادی نیز دارد به ویژه در مدارس و دانشگاه ها که حداقل ماهی یک بار و یا حتی به صورت هفتگی آزمون های درسی برگزار می شود. این نرم افزار می تواند کمک های شایان و قابل توجه ای به اساتید در جهت صرفه جویی در وقت و هزینه کند. برای برگزاری آزمون آنلاین تنها به یک نرم افزار آزمون آنلاین، یک لپ تاپ یا کامپیوتر و یا گوشی هوشمند و درنهایت به یک شبکه اینترنت نیاز است.

 

نرم افزار برگزاری آزمون حضوری و تصحیح آزمون های تستی گزینه برتر

نرم افزار برگزاری، قرائت پاسخنامه و تصحیح آزمون چهار گزینه ای گزینه برتر یکی از نرم افزارهای برگزاری آزمون چهارگزینه ای به صورت حضوری و توسط پاسخنامه های کاغذی است که قابلیت برگزاری آزمون و چاپ پاسخنامه های کاغذی برای داوطلبین و تشخیص گزینه های علامت زده شده توسط کاربران و تولید و چاپ کارنامه داوطلبین را دارا می باشد. در واقع با کمک این نرم افزار می‌توان پاسخ نامه های تستی را با سرعت و دقت بسیار بالا، تصحیح کرد

نرم افزار تصحیح آزمون های تستی گزینه برتر نرم افزاری فوق العاده دقیق، قوی و کارآمد جهت برگزاری امتحانات چهارگزینه ای دانشگاه ها ، مدارس و موسسات آموزشی دولتی و خصوصی می باشد. مدارس و دانشگاه ها با استفاده از نرم افزار گزینه برتر می توانند بدون اتلاف وقت و هزینه بسیار زیاد بعد از معرفی شرکت کنندگان آزمون پاسخنامه های سفید را برای آنها چاپ کنند و بعد از تمام شدن آزمون یا از طریق اسکن کردن پاسخنامه ها و سیستم هوشمند قرائت پاسخنامه توسط اسکنر و یا به صورت دستی اطلاعات پاسخنامه های پر شده را وارد سیستم کنند و بعد از وارد کردن کلید سوالات در سامانه، کارنامه شرکت کنندگان آزمون را چاپ کرده و در اختیار آنان قرار دهند.

قابلیت های ویژه نرم افزار تصحیح آزمون تستی گزینه برتر:

امکان برگزاری چند آزمون به طور همزمان

چاپ فرم های سفید آزمون برای هر شخص به طور جداگانه و مجزا همراه با اطلاعات لازم و ضروری مانند شماره صندلی و اطلاعات شناسایی دیگر

امکان چاپ برچسب صندلی و همچنین کارت ورود به جلسه

امکان خواندن گزینه های علامت خورده بر روی پاسخنامه به صورت  کاملاخودکار از طریق اسکنر های معمولی تصویر یا اسکنر های خودکار

امکان برگزاری آزمون های جامع که شامل درس های مختلف میباشند.

امکان محاسبه رتبه و تراز به صورت تفکیکی و کلی در دو سطح گروه و کل

امکان چاپ کارنامه همراه با نمودار ، تصویر پاسخنامه داوطلب و تصویر داوطلب

امکان چاپ گزارش کلی از نتیجه آزمون ، گزارشات درس به درس ، نفرات برتر و ....

امکان اعلام خودکار نتیجه آزمون به داوطلبان توسط اس ام اس

امکان ایجاد سایت آزمون جهت مشاهده و بررسی کارنامه ها در سایت اینترنتی توسط داوطلبین

امکان برگزاری آزمون های آنلاین و تلفیق نتایج آزمون غیر حضوری با آزمون های حضوری برگزار شده

امکان چاپ گزارش کلی  از نتیجه ی آزمون ، گزارشات درس به درس ، نفرات برتر و ....

 

رومینو: نرم افزار برگزاری وبینار، کلاس آنلاین و ویدئو کنفرانس

معرفی بهترین نرم افزارهای برگزاری آزمون آنلاین و حضوری

"رومینو" یک نرم افزار برگزاری وبینار و کلاس آنلاین است که شما می توانید از طریق سایت www.roomino.ir    به صورت رایگان به آن دسترسی داشته باشید. رومینو امکان ایجاد ویدئو کنفرانس با قابلیت های ویژه ی اشتراک گذاری میکروفون ، دوربین ، صفحه نمایش کاربر ، تخته وایت بورد ، امکان اشتراک به صورت همزمان برای فایل های پاورپوینت و پی دی اف ، امکان چت آنلاین ، امکان حضور و غیاب افراد حاضر در کلاس و همچنین نظرسنجی آنلاین در طول جلسه برای مدرسین و برگزار کنندگان کلاس آنلاین فراهم می کند

نرم افزار برگزاری وبینار و کلاس آنلاین رومینو از جمله نرم افزارهای آموزش آنلاین برای مدارس و دانشگاه ها است که به معلمان مدارس و اساتید دانشگاه کمک می‌کند بدون در نظر گرفتن بعد مسافت بتوانند به صورت آنلاین و در لحظه، کلاس های آموزشی و جلسات خود را برگزار نمایند. صرفه‌ جویی در زمان و هزینه رفت و آمد از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار برگزاری وبینار و کلاس آنلاین رومینو است.

نرم افزار آموزش آنلاین رومینو ، امکان برگزاری ویدئو کنفرانس، امکان وایت برد آنلاین، رمزگذاری ویدئو و حفاظت از رمز عبور، امکان رکورد و ضبط جلسه، ارایه از طریق مالتی مدیا، امکان اشتراک گذاری و ذخیره فایل، امکان اشتراک گذاری صفحه تصویر، امکان چت به صورت متنی، سازگار بودن با موبایل، امکان برگزاری آزمون، امکان اتصال از طریق مرورگر، امکان تحلیل و آنالیز، امکان رای گیری و نظرسنجی، امکان بالا بردن دست برای پاسخ به سوالات و همچنین گروه بندی و تقسیم دانش آموزان و دانشجویان برای انجام فعالیت های گروهی را برای معلمان مدارس و اساتید دانشگاه فراهم می کند.

قابلیت های ویژه نرم افزار برگزاری وبینار، کلاس آنلاین و ویدئو کنفرانس رومینو:

کیفیت بسیار بالای صدا و تصویر

امکان نمایش مطالب آموزشی به صورت اسلایدی

امکان اشتراک صفحه نمایش

قابلیت تخته مجازی آنلاین

قابلیت نظرسنجی و رای گیری به صورت زنده

قابلیت آپلود فایل، و پخش ویدئو به صورت مجزا

قابلیت حضور غیاب آنلاین

قابلیت چت آنلاین و یادداشت های اشتراکی

امکان ارتباط با سایر سامانه های آموزشی

 

معرفی سایر نرم افزارهای آموزش آنلاین برای مدارس و دانشگاه ها

گروه نرم افزاری سیما سافت نرم افزار های دیگری از جمله نرم افزار مدیریت کتابخانه یاقوت برای مدیریت کتابخانه و سیستم امانات مدارس و دانشگاهها و همچنین نرم افزار حسابدرای رهاورد و ... را نیز برای مدیریت مراکز آموزشی ارائه می دهد که می توانید اطلاعات بیشتر در این زمینه را در وب سایت www.ydc.ir   مطالعه نمایید همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین آزمون ساز آنلاین را در مجله آنلاین DigMag.ir  مطالعه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز