خبرگزاری کار ایران

مزایای خرید بیمه مسافرتی علی بابا

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۰۵۸

تا به حال به ضرورت خرید بیمه مسافرتی فکر کرده‌اید؟ اگر زیاد به کشورهای خارجی سفر می‌کنید احتمالا درباره‌ی این بیمه اطلاعات بسیاری دارید یا حداقل یکبار با آن مواجه شده‌اید اما در صورتی که برای اولین بار قصد خروج از کشور دارید بهتر است اطلاعات‌تان را در این باره تکمیل کنید. اما در همین مقاله نیز، جواب بسیاری از اطلاعاتتان را می‌توانید به دست بیاورید.

با ما همراه باشید تا درباره‌ی خرید بیمه مسافرتی اطلاعات بیشتری کسب کرده و خرج‌های سرسام‌آور درمان خارج کشور، باعث خراب شدن سفرتان نشود. با خرید بیمه مسافرتی علی بابا بدون دغدغه می‌توانید سفر خود را پیش ببرید و به هر کجا که می‌خواهید سفر کنید، البته برخی از کشورها ضرورتی برای دریافت بیمه مسافرتی در نظر نگرفته‌اند اما بهتر است که برای سفر خارج کشور، این بیمه را دریافت کنید.

بیمه مسافرتی چیست؟

مزایای خرید بیمه مسافرتی علی بابا

بیمه مسافرتی یکی از الزامات سفرهای خارجی است. حوادث هیچوقت خبر نمی‌کنند و ممکن است اتفاق ناگواری برای شما بیفتد. بنابراین پیش از خروج از کشور، تمام احتمالات را در نظر بگیرید. بیمه مسافرتی شامل ویزیت پزشک، جراحی و پانسمان، انواع آزمایش‌های پزشکی، مخارج بیهوشی، هزینه اتاق عمل و جابه‌جایی به بیمارستان، هزینه‌های دارو، دندان‌پزشکی و زایمان می‌شود.

البته بیمه مسافرتی فقط شامل این اتفاقات نمی‌شود. گم شدن بار در پرواز نیز یکی از خدماتی است که بیمه مسافرتی به شما ارائه می‌دهد. در صورتی که چمدان‌های شما گم شود یا صدمه ببیند، بیمه مسافرتی این خسارت را پرداخت می‌کند. همچنین هر کدام از بیمه‌ها مدت زمان مشخصی را برای تاخیر بار در نظر گرفته است، در صورتی که زمان تحویل بار از مدت زمان مشخص شده بیشتر شود، خسارت تاخیر را دریافت می‌کنید.

نکته‌ی بسیار با اهمیت در خرید بیمه مسافرتی علی بابا این است که در صورتی که در طول سفر، منزل شما دچار حادثه یا سرقت شود، این بیمه می‌تواند خسارت ناشی را برعهده بگیرد.

هزینه‌ی بیمه مسافرتی با توجه به امکاناتی که به شما تعلق می‌گیرد، متفاوت است. بهتر است هنگام خرید بیمه مسافرتی تمام بندها را با دقت بخوانید و بیمه‌ای که تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند را انتخاب نمایید.

نحوه خرید بیمه مسافرتی علی بابا

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، سفر به برخی از کشورها نیازمند خرید بیمه مسافرتی نیست، اما در صورتی که قصد خرید این بیمه را دارید کافی است با یکی از شرکت‌های ارائه دهنده‌ی بیمه مسافرتی تماس بگیرید یا همین الان گوشی همراه خود را برداشته و با پشتیبانی علی بابا ارتباط برقرار کنید.

در صورتی که قصد سفر با علی بابا را دارید در هر ساعت از شبانه روز در هفت روز هفته می‌توانید تماس گرفته و بیمه‌ای متناسب با شرایط خود را خریداری کنید.

چه عواملی در قیمت بیمه مسافرتی علی بابا تاثیرگذار است؟

مهم‌ترین نکته در خریداری بیمه مسافرتی، سن مسافر است. البته رده سنی در نظر گرفته شده، در طرح‌های بیمه شرکت‌ها، متفاوت است. در ادامه بستگی دارد که قصد دارید چه مدت زمانی در سفر باشد و مقصد سفر شما کجاست؟

بیمه مسافرتی به صورت ۹۲ روز متوالی طراحی شده است. یعنی در صورتی که بیمه شما یک ساله باشد، به طور متوالی ۹۲ روز تحت پوشش بیمه هستید. اگر در طول آن یک سال چندین بار به خارج کشور سفر کنید و هر بار کمتر از ۹۲ روز طول بکشد، همچنان بیمه خواهید داشت.

بیمه مسافرتی چه مواردی را پوشش نمی‌دهد؟

هر مشکلی که پس از آن ۹۲ روز برای شما رخ بدهد تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت. بیمه مسافرتی دقیقا خسارت همان مواردی را پرداخت می‌کند که انتخاب کرده‌اید، پس تمام موارد را با دقت مطالعه کنید.

عوارض بیماری‌های روانی، اقدام به خودکشی، عوارض احتمالی فیزیوتراپی، هزینه خدماتی نظیر درمان‌های زیبایی و… نیز تحت پوشش بیمه مسافرتی علی بابا قرار نمی‌گیرد.

مزایای خرید بیمه مسافرتی علی بابا

مدارک لازم برای دریافت خسارت بیمه مسافرتی علی بابا

در ابتدا به یاد داشته باشید که هر چه سن مسافر بیشتر باشد، هزینه‌ی بیشتری را برای خرید بیمه مسافرتی علی ب ابا باید پرداخت کند. پس از انتخاب مقصد، محدوده جغرافیایی آن کشور را انتخاب کرده و تعداد کشورهایی که انتخاب می‌کنید نیز در هزینه بیمه مسافرتی شما تاثیرگذار است.

برای دریافت خسارت بیمه مسافرتی علی بابا باید اصل بیمه نامه، رونوشت صفحه اول گذرنامه و صفحه‌های مهر خروج و ورود، صورت‌حساب پرداخت شده، رسید پول یا قبض پرداخت به صندوق، تکمیل فرم درخواست خسارت، رسید پرداخت هزینه‌های مربوطه، برای تاخیر در پرواز، نامه شرکت هوایی، هزینه‌هایی پرداخت شده، برای فوت ‌‌بیمه‌گذار، گزارش پزشکی قانونی، بیمارستان، پزشک معالج و یا سایر مراجع قانونی و در نهایت کد رهگیری اخذ شده از شرکت بیمه‌گر، آدرس و شماره تماس بیمه‌گذار در ایران را نیاز دارید.

خرید بیمه مسافرتی علی بابا با چند کلیک

شرکت علی بابا فرایند خرید بیمه مسافرتی را در حد چند کلیک برای شما ساده کرده است. کافی است اطلاعات مسافر، مقصد، مدت زمان سفر و شرکت بیمه را وارد کنید تا بیمه‌نامه را دریافت نمایید. این بیمه را برای چندین مقصد نیز می‌توانید خریداری کنید. در فرایند دریافت بیمه هرکجا که با مشکل مواجه شدید می‌توانید با پشتیبانی تماس گرفته و آن را پیش ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز