خبرگزاری کار ایران

یونولیت بسته بندی چیست و کاربرد آن

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۶۶۵

احتمالاً شما هم بارها و بارها در مورد بسته بندی یونولیت شنیده اید، اما برایتان این سوال پیش آمده که یونولیت بسته بندی اصلاً چیست و چه کاربردهایی دارد که از آن به وفور در صنایع مختلف از جمله لوازم خانگی، ساعت و ... استفاده می‌شود! اگر دوست دارید به صورت کاملاً کاربردی جواب سوال خود را در این زمینه پیدا کنید، به شما توصیه می‌کنیم که کمی وقت بگذارید و این محتوای کاربردی و کوتاه را مطالعه کنید.

یونولیت بسته بندی چیست؟

هنگامی که صحبت از یونولیت بسته بندی می‌کنیم، منظورمان در واقع به زبان ساده انبساط‌های دانه‌های پلی استایلرن است! این نوع فوم عایقی 100 حرارتی، صوتی و برودتی برای ما ایجاد می‌کند که همین موضوع باعث شده که حتی در صنعت ساختمان سازی تاثیرگذار باشد.

در نظر بیگرید که فوم نقش گسترده ای در ساختمان سازی، صنعت سرد سازی، بسته بندی اسباب و وسایل گوناگون دارد! اگر شما هم جزو این صنایع هستید، احتمالاً در پایان این مطلب مجاب می‌شوید که حتماً از این نوع بسته بندی در کسب و کار خود استفاده کنید تا از مزایای آن بهره مند شوید!

صحبت از مزایای این نوع بسته بندی شد! این نوع بسته بندی چه مزایایی برای شما دارد؟ در ادامه به مزایای بسته بندی یونولیت به صورت کامل اشاره خواهیم کرد.

مزایای یونولیت بسته بندی چیست

یونولیت بسته بندی چیست و کاربرد آن

بارزترین ویژگی‌های یونولیت بسته بندی که باعث می‌شود از آن در صنایع مختلف استفاده شود، عبارت است از:

  • غیرقابل اشتعال بودن (این مزیت و ویژگی در برخی از صنایع دلیل استفاده از یونولیت است!)
  • سبک سازی به میزان 200 kg در هر متر مربع نسبت به بلوک سفالی و سیمانی (که در فرایند ساختمان سازی می‌تواند باعث افزایش هزینه‌ها و کاهش طول عمر ساختمان گردد!)
  • سهولت در برش (که می‌تواند شکل پذیری بسیار مناسبی در این زمینه داشته باشد.)
  • سرعت و راحتی در اجرای عملیات نصب
  • افزایش مقاومت ساختمان
  • سهولت در اندود کردن گچ و خاک (به علت وجود شیار در قسمت زیر بلوک برای چسبندگی بهتر)
  • صرفه اقتصادی به علت مصرف کمتر میلگرد و آهن (و امکان قراردادن بودجه برای سایر بخش‌های ساختمان از جمله ظاهر)
  • کاهش هزینه قالب بندی سقف
  • مقاوم در برابر زلزله (در شرایط فعلی این موضوع باعث می‌شود که از یونولیت به صورت گسترده در ساختمان سازی در تهران استفاده شود.)
  • ضربه گیربودن با انعطاف پذیری کافی

انواع یونولیت موجود در بازار ایران

یونولیت انواع بسیار مختلفی دارد که در ادامه قصد داریم هر یک از آن‌ها را برای شما شرح دهیم و در پایان مطلب به شما ارائه کنیم که چگونه می‌توانید به شکل بسیار راحتی بتوانید یونولیت بسته بندی را بر اساس نیاز خود تهیه کنید.

یونولیت فشرده

سنگین‌ترین نوع یونولیت، یونولیت فشرده است چرا که دانسیته و چگالی بسیار بالایی در مقابل سایر موارد دارد. کاربرد اصلی این نوع یونولیت در ر صنعت ساختمانی، صنعت خودروسازی، صنایع غذایی، مجسمه سازی، درب‌های ضد سرقت، عایق بندی و… است.

یکی ازکاربرد های این نوع یونولیت این است که می‌توان آن را با عایق‌های دیگر مانند (فوم‌های آکوستیک پشم سنگ و…) به صورت ترکیبی استفاده کرد، که این امر سبب افزایش کابرد صداگیری یونولیت می‌شود.

یونولیت سقفی استاندارد

نوع دیگری از یونولیت که کاربرد بسیار زیادی دارد، یونولیت سقفی استاندارد است که به عنوان قالب بتن در سقف‌های دال یک طرفه یا اصطلاحاً تیرچه بلوک استفاده می‌شود. دانسیته یونولیت سقفی یکی از ملاک‌های تشخیص وزن آن است. یونولیت سقفی معمولاً به صورت مکعب مستطیل در ساختمان سازی کاربرد دارد.

احتمالاً از خودتان می‌پرسید که چرا بیشتر در مورد مزیت‌های یونولیت در صنعت ساختمان سازی صحبت می‌کنیم و به یونولیت بسته بندی نمی‌پردازیم! حقیقت این است که آگاهی بیشتر در این حوزه باعث می‌شود که با این ماده شگفت انگیز بیشتر آشنا شده و در این زمینه تصمیماتب بهتری بگیرید. در ادامه به کاربردهای یونولیت بسته بندی اشاره خواهیم کرد:

مهم‌ترین کاربردهای یونولیت بسته بندی که نمی‌دانستید!

یونولیت بسته بندی چیست و کاربرد آن

این محصول دارای کاربردهای گسترده ای است و امروزه به وفور در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از حائز اهمیت‌ترین کاربرد یونولیت بسته بندی می‌توانیم به بسته بندی انواع گوناگون لوازم و وسایل اشاره نماییم که در قسمت ذیل بیان داشته‌ایم؛

  • بسته بندی لوازم ظریف و شکستنی.
  • بسته بندی انواع گوناگون بلوریجات، کریستال و چینی.
  • بسته بندی انواع گوناگون لوازم خانگی چون؛ یخچال، هود، بخاری و اجاق گاز یا… .
  • نگهداری و بسته بندی انواع گوناگون محصولات دارویی، نمونه‌های آزمایشگاهی … .
  • بسته بندی و نگهداری و محافظت از لوازم کشاورزی و صنعتی و مهندسی و… .

به صورت کلی شعار مجموعه‌های تولید کننده یونولیت بسته بندی این است که شما با خریداری این محصول در واقع برای محافظت از محصول خود به صورت ویژه سرمایه گذاری می‌کنید به صورتی که در نهایت مشتری یا خریدار شما با تجربه بهتری از شما یاد خواهد کرد.

خرید یونولیت بسته بندی چرا و چگونه

در این محتوا به صورت کامل اشاره کردیم که یونولیت چیست در چه صنایعی کاربرد دارد و در صنعت بسته بندی چرا از آن به وفور استفاده می‌شود! احتمالاً تا الان تصمیم گرفته اید که برای خرید یونولیت بسته بندی اقدام کنید، اما نمی‌دانید که چگونه این کار را انجام دهید و از کدام برند تولید کننده، نیاز خود را برطرف کنید.

حقیقت این است که یونولیت بسته بندی را می‌توانید از برندهای مختلف تهیه کنید، اما بدون شک خرید این محصول از یک برند تولید کننده باکیفیت که با برندهای مطرحی کار کرده و محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌کند، بسیار متفاوت‌تر از خرید یونولیت بسته بندی از یک مجموعه ناشناخته و بی نام است!

ما به شما مجموعه پوشه کالا را معرفی می‌کنیم که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کننده‌های این حوزه به شما کمک می‌کند که در این زمینه از محصولات ارزشمندی برخوردار شوید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه انواع محصولات تولیدی آن‌ها را مشاهده کرده و اقدام به خرید محصول مورد نیاز خود کنید.

اگر در این رابطه تجربه یا سوالی دارید به شما توصیه می‌کنیم که در بخش نظرات آن را با ما و سایر علاقه مندان این محتوا به اشتراک بگذارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز