خبرگزاری کار ایران

اجاره ماشین در کیش با سفرمی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۳۰۰

جزیره کیش، یکی از شهرهای زیبای ایران است که به‌واسطه مراکز گردشگری و تفریحی متعدد، هرساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. اجاره خودرو در کیش برای بازدید از این مراکز و تجربه یک سفر راحت و بدون دردسر بسیار رایج شده است.

یکی از جزایر نسبتا بزرگ ایران است و هرکدام از مراکز گردشگری و امکانات تفریحی و رفاهی متعدد آن در یک نقطه از این جزیره قرار گرفته است. بازدید از تمام این مکان‌ها با وسایل حمل و نقل عمومی پردردسر است و مدام باید حواستان به برنامه زمانی این وسایل باشد؛ احتمالا نمی‌خواهید که تعطیلاتتان به اندازه یک روز کاری شلوغ باشد و بازدیدی عجولانه‌ای از چند مکان داشته باشید. از این رو بهتر است قید وسایل حمل و نقل عمومی پرجمعیت را بزنید و به سراغ یک گزینه راحت یعنی اجاره ماشین در کیش بروید.در ادامه 5 دلیل مهم برای اجاره خودرو در کیش را بیان می‌کند.

با اجاره ماشین، رئیس خودت باش!

کیش یک جزیره بسیار بزرگ است با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و گردشگری بی‌شماری که تنها با داشتن یک خودرو شخصی، می‌توانید همه آن‌ها را کشف کنید. با اجاره خودرو در کیش ، برنامه سفر شما کاملا در اختیار شماست و دیگر مجبور نیستید به برنامه زمانی و مکانی اتوبوس‌های تور، تاکسی و غیره پایبند باشید. با اجاره ماشین در کیش ، جی پی اس خودتون رو روشن کنید و هر زمان که خواستید به ماجراجویی و کشف این جزیره جذاب بروید.

هزینه اجاره ماشین در کیش

اگر فکر می‌کنید که بردن ماشین شخصی به جزیره کیش یا حتی استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ارزان‌تر از اجاره ماشین در کیش تمام می‌شود، کاملا اشتباه می‌کنید. هزینه اجاره خودرو به‌نسبت خرج‌های جانبی و کرایه تاکسی و تاکسی‌های آنلاین بسیار به‌صرفه‌تر است. با اجاره خودرو دیگر هیچ نگرانی خاصی از بابت هزینه بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و بیمه سرقت و غیره نخواهید داشت.

سنگین سفر کنید!

اگر شما هم جزء افرادی هستید که دلتان می‌خواهد در هنگام بازدید از جزیره، وسایل پیکنیک یا تنقلاتی را از قبل آماده کنید، احتمالا تردد در شهر با اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی برایتان بسیار پردردسر خواهد بود. ضمن این‌که اگر کودک کم سن و سالی دارید که حتما نیاز به حمل وسایل او داشته باشید، اجاره خودرو گزینه بسیار راحتی برای شما خواهد بود. با اجاره ماشین در کیش ، وسایل ضروری در هر زمان که بخواهید در دسترس شما است و حتی می‌توانید برای ایمنی کودک خود، صندلی کودک نصب کنید و با خیال راحت سفر کنید.

اجاره ماشین در کیش با سفرمی

رانندگی با خودروهای لوکس

افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو به‌نحوی است که احتمالا اجاره خودرو برای بسیاری از افراد، تنها راهی است که می‌توانند لذت رانندگی با یک ماشین لوکس را تجربه کنند. از این رو تعطیلات و سفر بهترین فرصت برای تجربه  چیزهای جدید و جذاب است و اجاره خودرو لوکس در کیش ، سفری هیجان‌انگیز و به یاد ماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

مزیت‌های اجاره خودرو در کیش

با استفاده از خدمات اجاره خودرو در کیش ، می‌توانید ماشین موردنظر خود را بر اساس شرایط و نیازهای خود انتخاب کنید. مثلا می‌توانید براساس تعداد همسفران یا خانواده خود، ماشین‌هایی با صندلی‌های 4، 5، 6 یا 7 نفره اجاره کنید. اگر به دنبال رهایی از دردسرهای ترافیک هستید، می‌توانید به سراغ خودروهای سبک و کوچک بروید. با استفاده از این خدمات، حتی در صورتی که حوصله رانندگی نداشته باشید، می‌توانید خودروی موردنظر را با راننده اجاره کنید.

چطور در کیش خودرو اجاره کنیم؟

در حال حاضر، شرکت‌های متعددی در کیش، خدماتی در زمینه اجاره خودرو و ماشین ارائه می‌دهند. اما برای این‌که خیالتان از هر نظر بابت امنیت و سالم بودن خودروها راحت باشد، بهتر است حتما به مراکزی رجوع کنید که عضو اتحادیه رنت کار هستند. سفرمی از مراکز معتبر اجاره ماشین در کیش است که اجاره خودرو از آن، شرایط بسیار راحت و بی دردسری دارد. این شرایط در ادامه بررسی شده است؛

مدارک و شرایط لازم برای اجاره ماشین از سفرمی

برای اجاره خودرو در کیش باید کارت شناسایی معتبر و گواهینامه داشته و برای ضمانت خسارت‌های احتمالی، یک فقره چک بانکی در وجه شرکت رنت کارکیش ارائه دهید.  این چک یا وجه ضمانت در هنگام بازگشت خودرو، به شما تحویل می‌شود.

با اجاره خودرو در کیش از مجموعه سفرمی ، می‌توانید انواع خودرو با ظرفیت دو، چهار، پنج و هفت نفر را اجاره کنید. قیمت‌ اجاره خودرو در کیش در این مجموعه برای هر 24 ساعت محاسبه شده و حداقل زمان اجاره نیز 24 ساعت و حداقل مسافت مجاز در این زمان، 200 کیلومتر در نظر گرفته شده است. در مورد هزینه‌های ناشی از خسارت، اگر نقص یا خسارت ناشی از استهلام باشد، هزینه بر عهده شرکت و اگر به‌علت استفاده نادرست از خودرو باشد، به‌عهده اجاره کننده است. در صورتی که با خودرو اجاره‌ای تصادف کنید، هزینه خسارت بر عهده بیمه و هزینه‌های فرانشیز بر عهده شما است؛ البته اگر میزان خسارت از میزان پرداختی بیمه بیشتر باشد، بابت مازاد، مسئولیت خواهید داشت.

سفرمی به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های مطمئن و معتبر در زمینه گردشگری الکترونیک، خدمات متعددی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. خدمات مجموعه سفرمی شامل رزرو بلیط هواپیما، رزرو پروازهای چارتری و سیستمی و رزرو کلیه هتل‌های داخلی در شهرهای مختلف با بهترین نرخ فروش چارتری است. سفرمی همچنین خدماتی را در زمینه اجاره وسایل حمل و نقل مانند اجاره ماشین در کیش و دیگر شهرها ارائه می‌کند.

لذت لحظات جوانی با اجاره موتور در کیش

موتور سواری در فضایی زیبا و پر هیجان ؛ لحظه به لحظه جوانی را برایتان زنده می کند و لذت سفر پر هیجان و خاطره انگیز را به شما می چشاند . موتورسواری آن هم در فصل هایی که آب و هوای کیش خنک و ملایم است .

احساس وزش نسیم خنک و تماشای چراغ های رنگارنگ مراکز تفریحی مختلف ؛ یکی از لذت های به یادماندنی سفر به جزیره کیش است .

اجاره ماشین در کیش با سفرمی

اگر می خواهید برای خود یا عزیزانتان موتور برقی نو و سالمی را اجاره کنید می توانید روی ما حساب کنید . سفرمی با ارایه أنواع موتورهای برقی در کیش ؛ فرصت اجاره موتور در کیش را نیز برای علاقمندان فراهم کرده است .

برای اجاره و تحویل موتور در محل اقامتتان ؛ تنها کافی است کارت شناسایی معتبری را همراه داشته باشید و باقی کار را به سفرمی بسپارید

اجاره موتور برقی در کیش

جزیره کیش با برخورداری از مسیر ویژه دوچرخه سواری و موتور برقی ؛ شرایط لازم را برای این تفریح زیبا فراهم کرده است . شما میتوانید با اجاره دوچرخه یا موتورهای شارژی در کیش ضمن استفاده در شهر از نقاط مختلف تفریحی و مراکز خرید هم  دیدن نمایید . و با صرفه جویی در هزینه حمل و نقل ؛ لذت دوچرخه سواری و موتور سواری هم احساس کنید .

موتورهای وسپا با تنوع رنگهای خاص لحظات و عکس های به یاد ماندنی برای شما به ارمغان می آورد .

از دیگر مزایای موتور های شارژی یا اسکوتر برقی حفظ و نگهداری از محیط زیست و کمک به کم شدن آلودگی صوتی میباشد . شما با اجاره موتور برقی در کیش در حفظ و سلامت محیط زیست تاثیر به سزایی دارید و از آلودکی هوا جلوگیری می نمایید .

با توجه به محدودیت سرعت در موتورهای برقی و رعایت قوانین رانندگی این امکان فراهم شده که شما از آرامش و امنیت خاصی در جزیره کیش برخوردار باشید و امکان تصادف های رانندگی را کاهش می نماید .

با توجه به شرایط توریستی جزیره زیبای کیش شما میتوانید با در نظر گرفتن بودجه و هزینه دلخواه از بین موتورهای برقی مجموعه سفرمی ؛ موتور مورد نظر خود را اجاره نمایید و در محل مورد نظر شما تحویل داده میشود . موتورهای مجموعه از تنوع و رنگبندی مختلف با هرگونه سلیقه در خدمت مسافران گرامی میباشد .

همکاران ما در سفرمی ۲۴ ساعته آماده پاسخگوی به شما مسافران گرامی میباشند و با پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی ایام هفته سعی در فراهم آوردن أوقات خوب و خوشی در سفرتان به جزیره کیش می باشیم .

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز