خبرگزاری کار ایران

نوسان قیمت دلار و قیمت سمپاش شارژی چینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۴۷۸

این روزها همزمان با افت و خیز قیمت دلار قیمت سمپاش شارژی چینی نیز به طبع آن دچار افت و خیزهایی شده و این مسئله بر کشاورزی مدرن امروز نیز تاثیر گذار شده است اما امروز ما یک آفر ویژه برای خوانندگان این مقاله پیشنهاد خواهیم داد تا بتونید به دور از افزایش قیمت ها خرید خودتون را انجام بدید.

در حوزه کشاورزی در فصل پائیز و زمستان کارهای کشاورزی کمتر می شود. یعنی کارهایی که مربوط به برداشت محصول می شود، تمام شده و تقریباً باید سراغ کارهای آماده سازی درختان و زمین جهت محصول سال بعد شوند.

همین زمان ها چند دستگاه مورد نیاز است. مثلاً سمپاش جهت سمپاشی محصولات برای پیشگیری از سرمازدگی در زمستان و یا شخم زن برای زیر و رو کردن خاک. چاله کن برای ایجاد چال کود در پای درختان یا قیچی و اره برای هرس درختان.

اما دستگاه سمپاش واقعاً در پائیز و زمستان کاربرد چندانی به جز یک یا دو بار برای کشاورزان ندارد. برای همین فروش همکاران توزیع و پخش ادوات کشاورزی کمتر می شود. اما به هر حال می توانند در همین زمان با قیمت های مناسب سمپاش های پر فروش را با تعداد مناسب خریداری کنند.

در کل وقتی فصل فروش کالایی نباشد نه تنها در حوزه کشاورزی در اکثر حوزه های کسب و کار، قیمت آن محصولات و یا نحوه تسویه حساب ها متعادل تر می شود.

برای افرادی که شم اقتصادی دارند، بهترین زمان برای خرید خواهد بود. دقیقاً در همین زمان ها واردکنندگان و تولیدی ها می توانند با دادن آفر ویژه به خریداران عمده فروش خود را در حد معقولی نگه دارند.

انواع سمپاش شارژی قوی در بازار ایران

در بازار کشورمان خوشبختانه انواع مدل ها و مارک ها توزیع دارد. در مورد سمپاش هم همین گونه می باشد. مثلاً سمپاش شارژی در مارک های زیر زیاد و در سراسر کشور در دسترس هستند.

سمپاش شارژی مارک ونوس

مارک ویستا

مارکpkp

مارک ktm

مارک وی استار

مورایکو

رولکس

و....

سمپاش هایی هم در بازار توزیع شده اند که دو پمپه هستند و قدرت پاشش بهتری نسبت به انواع معمولی دوکاره دارند. البته برخی معتقدند سمپاش های دو کاره چون امکان کار با اتمام باتری به حالت دستی وجود دارد، می تواند گزینه بهتری باشد. در هر صورت می توان گزینه های مختلف را با وجود تنوع مدل و مارک به مشتریان معرفی کرد.

نوسان قیمت دلار و قیمت سمپاش شارژی چینی

البته علاوه بر سمپاش های چینی شارژی در ایران هم سمپاش شارژی تولید دارد. با این حال باتری ها همچنان وارداتی هستند.

در عین حال بد نیست بدانید که سمپاش کشاورزی در مدل های مختلف دیگر هم در بازار وجود دارد.

سمپاش زنبه ای یکی از کاربردی ترین سمپاش های باغی و کشاورزی است که قیمت سمپاش زنبه ای روبین در بازار هم اکنون در اواخر سال 1401  می تواند بیش از 15 میلیون تومان باشد. روبین مارکی معروف است که البته مدل های چینی اش ارزان ترند. اما اگر روبین اصل را روی سمپاش فرغونی و یا زنبه ای ببندید، کیفیت و دوام عالی را تجربه خواهید کرد.

در مورد قیمت سمپاش شارژی چینی هم اکنون در سال 1401 با دلاری که نزدیک به 55 هزار تومان شده است، قیمت عمده و همکاری حدود 1.5 میلیون در برند های معتبر و باکیفیت می باشد.

برای خرید انواع سمپاش شارژی با آفر ویژه و خرید و اطلاع از قیمت ادوات کشاورزی مورد نیاز می توانید از مشاوره رایگان ما در مجموعه آرتان استفاده کنید.

شماره تماس 09129218622 و وب سایت www.gardentoolsco.ir دسترسی شما را به مشاوران ما ساده می کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز