خبرگزاری کار ایران

بهترین درب اتوماتیک برای من کدام است؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۱۷۹

امروزه یکی از پر کاربرد ترین سیستم های درب های اتوماتیک ، درب های لولایی یا بازویی اتوماتیک هستند . به دلیل ساختار درب های منازل یا سازمانها ، مالکان و پیمانکاران بیشتر به استفاده از  نوع درب های پارکینگی را بازویی یا لولایی تمایل دارند در نتیجه این نمونه از درب های اتوماتیک بسیار پرکاربرد شده اند .

نوع دیگر از درب های اتوماتیک، درب کرکره برقی می باشد که شرکت مجد با بهترین برند موتور و تیغه کرکره نصب و راه اندازی میکند.

بهترین درب اتوماتیک برای من کدام است؟

نحوه اتوماتیک کردن یا برقی کردن درب پارکینگ :

به راحتی تنها با نصب و راه اندازی جک بازویی میتوانید درب منزل یا پارکینگ خود را اتوماتیک نمایید .دیگر در گرمای شدید تابستان و بارش برف و باران زمستان ، نیاز به پیاده شدن از خودرو نیست و تنها با فشردن یک دکمه بدون دردسر اقدام به باز و بسته نمودن درب نمایید.

جک های بازویی شامل چندین نمونه میباشند که در این بین جک های الکترومکانیکال و جک های هیدرولیکی بیشترین کاربرد را دارند.

پک کامل جک های بازویی شامل یک جفت بازو ، کلید های خلاص کن بازو ، ، مرکز فرمان به همراه دو عدد ریموت کنترل فابریک، چشم الکترونیک تشخیص مانع و فلاشر اعلام می باشد .

میتوان با تنظیم تایمر برای مکانیزم درب اتوماتیک ، تعیین نمود که پس از عبور خودرو از جلو چشم الکترونیک ،پس از گذشت چند ثانیه درب بصورت خودکار بسته شود . چشم الکترونیک ، در زمان بسته شدن درب ، وجود مانع در بین درب را تشخیص داده و مانع از آسیب رساندن به خودرو و افراد بین درب می گردد.

جک های بازویی را میتوان برای انواع درب های بازویی از قبیل درب بازوی تک لنگه، دو لنگه ، سه لنگه و چهارلنگه که به آنها درب های کتابی ، اتوبوسی یا پروانه ای میگوییم ، استفاده نمود .

اینکه از چه نوع بازو و با چه توانی برای برقی نمودن درب استفاده نمود بسته به پارامترهای 1: طول هر لنگه درب 2: وزن هر لنگه درب 3 : میزان تردد در شبانه روز و تعداد واحد  4 : میزان وزش باد 5 : سیستم 24 ولت یا 220 ولت  و 6: میزان بازشو مورد نیاز است . .

میزان بازشو هر لنگه درب لولایی بسته به برند جک بازویی و یا طول کورس بازو ، بازشو های متفاوتی برای هر لنگه درب از 90 درجه الی 140 درجه مشخص می شود به صورتی که در جک هایی با طول کورس60 الی 65 سانتی متر میزان بازشو 140 الی 150 درجه خواهد بود . بنابراین اگر زاویه بازشو درب برای شما مهم می باشد استفاده از جک های کورس بلند توصیه می گردد. همچنین اگر برای برقی کردن درب کارخانه و یا سازمان ، نیاز به استفاده از جک های بازویی اتوماتیک دارید ، وزن هر لنگه و میزان تردد دو پارامتر بسیار مهم در انتخاب برند و نوع جک بازویی هستند .

مهمترین نکته در انتخاب جک های بازویی ، نوع گارانتی و خدمات آن برند می باشد . گارانتی های یکساله تا چهارساله که به صورت تعمیر و یا تعویض قطعه و یا تعویض طلایی کامل می باشند و میزان خدمات، همگی در قیمت محصول تاثیر گذار هستند .

بهترین درب اتوماتیک برای من کدام است؟

شرکت مجدیکی از معتبرترین شرکت های نصب و فروش درب اتوماتیک ،  با نصب و راه اندازی برند های معتبری از جمله زومر آلمان ، بی اف تی ایتالیا ، پروتکو ایتالیا ، بنینکا ایتالیا ، فک ایتالیا ، جنیوس ایتالیا ، جی بی دی ایتالیا ، وی تو ایتالیا ، نایس ایتالیا ، بلانکو اسپانیا ، فادینی ایتالیا ، بارزانته ایتالیا ، و جک های معتبر چینی و تحت لیسانس از قبیل بتا ، سوزوکی ، تیتان و برند های ایرانی با کیفیت از قبیل الاروی ، سهند ، بروکس ، میلان ، ورونا ، یوتاب ، محک ، سیماران ، ویرا ، گلدن گیت ، آریا ، یال ، لنسر و ... همواره سعی در ارائه بهترین محصولات با بهترین گارانتی و کمترین قیمت به هموطنان خود در سراسر ایران نموده است .

درب اتوماتیک ریلی

درب ریلی یکی از انواع درب های پارکینگ یا درب های ورودی شرکت ها می باشد بصورتی که یک یا چند لنگه درب بر روی یک ریل بصورت خطی راست و چپ می روند . انواع درب های ریلی شامل درب های تک لنگه ریلی ، درب های دولنگه ریلی ، سه لنگه ریلی ، درب های 90 درجه و درب های سکشنال زیر سقفی می باشند . نام دیگر درب های ریلی ، کشویی یا اسلایدینگ است اما نام ریلی به دلیل حرکت درب روی ریل ، پرکاربرد تر است.

بهترین درب اتوماتیک برای من کدام است؟

نحوه برقی کردن درب های ریلی چگونه است ؟

اینکه درب زیر سقف باشد یا در فضای باز ، طول لنگه چقدر باشد ، درب چند لنگه باشد و میزان تردد چقدر باشد ، مشخص می کند که از چه نمونه موتور با چه توان و چه برندی باید برای برقی کردن درب استفاده نمود .

دو دسته موتور که برای درب های ریلی استفاده می شود 1: موتور های دنده شانه ای و دسته دوم : موتور های زیر سقفی سکشنال هستند . هر دو دسته از موتورها ضد آب بوده و به راحتی در فضای باز امکان نصب و راه اندازی بدون آسیب رسیدن به موتور وجود دارد .

حالتی را در نظر بگیرید که درب پارکینگ ، 2 لنگه بوده و هر لنگه برای باز و بسته شدن روی لنگه دیگر برود ، ملزم به استفاده از موتور های زیر سقفی هستیم که طول هر لنگه از درب را پوشش دهد و توان موتور تحمل کشش وزن درب را داشته باشد .  

توان موتور ها از 600 نیوتن الی 3000 نیوتن متفاوت می باشند. وزن هر لنگه مشخص کننده توان موتور خواهد بود .

درب های ریلی بازویی به چه صورت عمل می کنند ؟

زمانی که طول درب پارکینگ در حداقل ترین حالت ممکن باشد و نیاز به درب نفررو بصورت جداگانه بصورت بازویی لولایی هم باشد و برای رفت و آمد خودرو نیاز به باز کردن درب نفررو لولایی و درب ریلی به صورت همزمان داشته باشیم ، میتوان با استفاده از چند قطعه دیگر ، هر دو لنگه بازویی و ریلی را همزمان با فرمان ریموت کنترل به آسانی باز و بسته نمود .

پک موتورهای درب های ریلی شامل قطعات موتور ، کلید خلاص کن موتور ، مرکز فرمان ، ریموت های کنترل ، چشم های تشخیص مانع ، فلاشر اعلام دستور ، ریل و متعلقات بست و پایه می باشد .

موتور درب های اتوماتیک ریلی در دو نوع 24 ولت و 220 ولت می باشند که در نمونه 24 ولت ، با قراردادن باطری پشتیبان ، حتی در زمان قطع برق همچنان میتوان درب را بصورت اتوماتیک با فرمان ریموت باز و بسته نمود .

نصب و راه اندازی موتور های ریلی بسیار حائز اهمیت است . باید توجه داشت حتی در صورتی که بهترین موتور با گزاف ترین قیمت هم خریداری شود اما توسط افراد بدون تخصص و تجربه لازم نصب شود ، نتیجه مثبتی در کارکرد طولانی مدت نخواهد داشت و باعث آسیب رسیدن به سیستم موتور و عملکرد آن می شود. شرکت مجد معتبرترین شرکت فروش و نصب درب اتوماتیک ریلی می باشد که با ضمانت معتبر همراه می باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز