خبرگزاری کار ایران

دانلود فیلم دوزیست با لینک مستقیم کامل بدون سانسور با حجم نیم رایگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۶۴۲

دانلود فیلم دوزیست، دانلود فیلم دوزیست با لینک مستقیم، دانلود فیلم فیلم دوزیست با حجم نیم رایگان، دانلود فیلم دوزیست جواد عزتی، برای دانلود فیلم ایرانی دوزیست با بازی هادی حجازی فر به ادامه مطلب مراجعه کنید به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید

فیلم دوزیست به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، تهیه‌کنندگی سعید خانی و محصول سال 1398 است. در دوزیست بازیگرانی همچون جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، مجید نوروزی، الهام اخوان و سعید پورصمیمی به ایفای نقش پرداختند.

***********************

برای دانلود فیلم دوزیست به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود فیلم دوزیست

***********************

دانلود فیلم دوزیست با لینک مستقیم کامل بدون سانسور با حجم نیم رایگان

اسامی بازیگران دوزیست

بهرام رادان، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، مهران احمدی، گلاره عباسی، گیتی معینی، شادی کرم رودی، امین میری، سیاوش حکمت شعار، علی نفیسی، الهه اذکاری، شیماء ملکیان، علی روزبهانی، سارا اردلان، سحر اسدی، الهام حسامی، محبوبه نریمی‌سا، مهتا محدث، هادی آقابزرگی، روح الله آبیار، سعید بیگی، عفت

خلاصه داستان دوزیست

خلاصه فیلم: «زیرآبی نری ، زیر دست‌وپا له می‌شی.»

کارگردان: برزو نیک‌نژاد

تهیه کننده: سعید خانی

فیلم «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد از 20 مرداد امسال اکران شد و بعد از فروش 19 میلیارد و 800 میلیون تومان، بدون اکران آنلاین از چهارشنبه 26 بهمن در پلتفرم فیلمنت منتشر می‌شود و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

«دوزیست» با بازی جواد عزتی، پژمان جمشیدی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مانی حقیقی، سعید پورصمیمی و الهام اخوان، چهارمین تجربه فیلمسازی برزو نیک‌نژاد بعد از «ناخواسته»، «زاپاس» و «لونه زنبور» است.

جواد عزتی در فیلم دوزیست نقش اصلی کار را برعهده دارد ؛  او عهده دار نقش  کاراکتری به نام « عطا» است که در یکی از محله‌های جنوب شهر همراه پدرش زندگی می‌کند و به واسطه مخفی کردن یک دختر در خانه‌شان درگیر ماجراهایی می‌شود.

دانلود فیلم دوزیست با لینک مستقیم کامل بدون سانسور با حجم نیم رایگان

فیلم ملاقات خصوصی فیلمی به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان و محصول سال 1400 است. این فیلم در ژانر عاشقانه ساخته شده است و در آن بازیگرانی همچون پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، رویا تیموریان، ریما رامین‌فر، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح، جواد قامتی، ایمان شمس و امیر حسین بیات ایفای نقش‌کرده‌اند.

برای دانلود فیلم ملاقات خصوصی به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود فیلم ملاقات خصوصی

بازیگران فیلم ملاقات خصوصی

پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، رویا تیموریان، ریما رامین‌فر، سیاوش چراغی‌پور، نادر فلاح، جواد قامتی، ایمان شمس و امیر حسین بیات

داستان فیلم ملاقات خصوصی:

پروانه دختری جوان که در مغازه‌ای کار می‌کند و درگیر ماجرای عاشقانه‌ی عجیبی با فرهاد می‌شود که این عشق زندگی او و فرهاد را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. همین‌جوریش زمان توی زندان دیر می‌گذره ولی عاشق که باشی اصلا نمی‌گذره . . .

برخی از عوامل فیلم عبارت‌اند از: مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، چهره‌پرداز: عباس عباسی، صدابردار: مهدی ابراهیم‌زاده.

دانلود فیلم دوزیست با لینک مستقیم کامل بدون سانسور با حجم نیم رایگان

فیلم جنگ جهانی سوم به کارگردانی هومن سیدی محصول کشور ایران میباشد با سرمایه گذاری نماوا در فیلم جدید هومن سیدی بازیگران تازه کار نیز به ایفای نقش پرداخته اند از جمله بازیگران این فیلم میتوان به محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی اشاره کرد.

برای دانلود فیلم جنگ جهانی سوم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود فیلم جنگ جهانی سوم

بازیگران فیلم جنگ جهانی سوم

محسن تنابنده، ندا جبرئیلی، مهسا حجازی، نوید نصرتی، لطف‌الله سیفی و حاتم مشمولی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

درباره فیلم جنگ جهانی سوم:

فیلم جنگ جهانی سوم تازه ترین اثر هومن سیدی هم به عنوان یکی از فیلم‌های بخش رقابتی افق ها در جشنواره ونیز حضور خواهد داشت.‌

جنگ جهانی سوم با سرمایه‌گذاری نماوا حال تولید شده و در واقع این اولین سرمایه‌‌گذاری یک پلتفرم در ساخت یک پروژه سینمایی است.

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز