خبرگزاری کار ایران

۱۰ مزیت مهم خرید تتر درمقایسه ‌با خرید دلار!

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۶۷۰

تتر (USDT) یک استیبل کوین و به دلار آمریکا وابسته است و بر اساس وب‌سایت آن، «100 درصد از ذخایر تتر» پشتیبانی می‌شود. تتر متعلق به iFinex است، شرکت ثبت شده در هنگ کنگ که همچنین مالک صرافی رمزارز BitFinex است. افراد زیادی هستند که تتر را بهتر از ارز‌های کاغذی می‌دانند و می‌گویند بهتر است پول‌های خود را به تتر تبدیل کنیم. مزیت خٍرید تتر چیست و چه مواردی باعث می‌شود تا تتر را بهتر بدانند؟ در این مقاله می‌خواهیم تتر را معرفی کرده و ۱۰ مزیت تتر درمقایسه‌با دلار را بررسی کنیم. اگر دوست دارید درباره تتر بدانید و آن را با ارز‌های دیگر مقایسه کنید حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

تتر چیست؟

در پاسخ به این که تتر چیست باید بگوییم همان‌طور که گفته شد، تتر (USDT) یک استیبل کوین محبوب است که علاقه‌مندان به کریپتو سال‌ها از آن برای استفاده از معاملات ارزهای دیجیتال خود استفاده کرده‌اند. USDT به دلار آمریکا متصل است و از نظر تئوری نباید تحت تاثیر نوسانات بازار باشد. این مزیت تتر می‌تواند به‌طور چشم‌گیری بر ارزش سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین تاثیر بگذارد. تتر در جولای 2014 با نام RealCoin راه‌اندازی شد و در نوامبر 2014 با نام تتر تغییر نام داد. تتر در فوریه 2015 تجارت خود را آغاز کرد. تتر که در اصل مبتنی بر بلاک چین بیت کوین بود، اکنون از پروتکل های Omni و Liquid بیت کوین و همچنین بلاک چین‌های اتریوم، TRON، EOS، Algorand، Solana، OMG Network و بیت کوین کش (SLP) پشتیبانی می‌کند.

 از می 2022، تتر سومین ارز دیجیتال بزرگ پس از بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) و بزرگترین استیبل کوین با ارزش بازار نزدیک به 83 میلیارد دلار شد. در آوریل 2022، USDT تتر، دو سوم مبادلات خارج از بیت کوین را از نظر ارزش به خود اختصاص داد. حال که اهمیت و ارزش تتر را متوجه شده‌اید بهتر است تعدادی از موارد مزیت تتر را بررسی کرده و درباره آن‌ها اطلاعاتی داشته باشیم.

۱۰ مزیت مهم خرید تتر درمقایسه ‌با خرید دلار!

ویژگی و مزیت‌های مهم خرید تتر در مقال سرمایه‌گذاری روی دلار

  1. پشتیبانی از چندین بلاک چین

توکن‌های تتر  روی چندین بلاک چین ساخته شده‌اند که ادغام و پذیرش آسان را ارائه می‌کنند. بلاک چین‌های پشتیبانی‌شده تتر، بیت کوین (پروتکل Omni & Liquid)، اتریوم، TRON، EOS، Algorand، Solana و بیت کوین کش (SLP) هستند. این مزیت تتر کمک زیادی به کاربران کرده و فرایند خرید‌های آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.

  1. نقدینگی بی نظیر تتر

توکن های تتر از نظر حجم روزانه جزء پرمعامله‌ترین توکن‌ها هستند. این مزیت تتر باعث شده که این ارز نقدینگی بی‌نظیری داشته باشد.

  1. پذیرش گسترده تتر

از صرافی‌ها و اپلیکیشن‌های کیف پول دیجیتال گرفته تا پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و خدمات پرداخت، توکن‌های Tether جایگزین هوشمندی برای دروازه‌های فیات هستند. شاید بتوان یکی از بزرگترین موارد مزیت تتر را در این موضوع دانست. شما ممکن است ارز‌های دیجیتال جدید را بیابید که برای سرمایه‌گذاری یا استفاده‌های مختلف مفید باشند، اما معمولا این ارز‌های دیجیتال را همه صرافی‌ها پشتیبانی نمی‌کنند. شما مجبور هستید برای خرید یا فروش آن‌ها از برخی صرافی‌ها و راه‌های خاص استفاده کنید. تتر شما را با این موضوع درگیر نمی‌کند و کافی است از یکی از راه‌های فراوان برای تبادل آن استفاده کنید.

  1. 100٪ توسط ذخایر Tether پشتیبانی می‌شود

ذخیره‌های و پشتوانه‌ها در سرمایه‌گذاری‌ها و بازار‌های مالی بسیار مهم هستند. یک ارز همیشه باید برای ارزش خود برنامه داشته باشد و برای دارندگان خود بیارزد. همه توکن‌های تتر با یک ارز فیات منطبق (مثلاً 1 USD₮ = 1 USD) یک به یک می‌شوند و 100٪ توسط ذخایر تتر پشتیبانی می‌شوند. ذخایر با مقدار مورد نیاز برای بازخرید همه توکن‌های تتر در گردش مطابقت دارد یا بیشتر از آن است. این موضوع خیال کاربران و استفاده‌کنندگان از تتر و استیبل کوین‌هایی که این قابلیت را دارند، آسوده می‌‌کند.

  1. کاملا شفاف

اگر بخواهیم برای مزیت تتر عنوان‌هایی را نام ببریم یکی از موادر مهمی که باید به آن اشاره شود، شفافیت است. دارایی‌های صادر‌شده و ذخیره توکن‌های تتر به‌صورت عمومی در دسترس و به‌روز هستند. کاربران زیادی هستند که از شفافیت در بازار‌های مالی استقبال می‌کنند. استفاده از تتر باعث شده تا این مزیت برای کاربران بیشتر فراهم شود. شما چه ارز‌های دیگری را می‌شناسید که برای شفاف‌کردن معاملات تلاش کرده‌اند؟

۱۰ مزیت مهم خرید تتر درمقایسه ‌با خرید دلار!

  1. در ارزهای مختلف موجود است

تتر از دلار آمریکا (USD)، یورو (EUR)، پزوی مکزیک (MXN)، پوند استرلینگ بریتانیا (Tether GBP) و یوان خارج از کشور چین (CNH) پشتیبانی می‌کند  که با ₮ نشان داده می‌شود. توکن‌های Tether به صورت USD₮، EUR₮، MXN₮، GBP₮، CNH₮ نشان داده می‌شوند. اگر دوست دارید درباره این مزیت تتر و دیگر ویژگی‌های آن اطلاعات بیشتری داشته باشید، سری به مقاله‌های مختلف سایت بیت پین بزنید.

  1. مطابق با مقررات

تتر معیارهای استاندارد انطباق در سطح جهانی را برای مبارزه با پولشویی (AML)، مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT)، تحریم ها، و شناخت قوانین و مقررات مشتری خود (KYC) حفظ می‌کند. اگر با هریک از این موارد مشکل دارید، قطعا تتر می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای معاملات و تبادل‌های شما باشد. بسیاری از دولت‌ها و حکومت‌های مختلف نیز می‌توانند از این مزایا استفاده کنند تا کنترل و مدیریت بهتری روی بازار‌های مالی داشته باشند.

  1. بهترین پشتیبانی مشتری

شما می‌توانید از پشتیبانی فوق‌العاده استفاده کنید. اگر درباره تتر یا ارز‌های دیجیتال سوالی دارید بهتر است مقاله‌های آموزشی سایت بیت پین را بخوانید تا اطلاعات کامل و به‌روزی داشته باشید.

  1. تبدل آسان به ارز‌های دیجیتال و ارز‌های فیات

مزیت تتر نسبت به برخی ارز‌‍‌های دیگر، سادگی تبادل آن است. شما به‌راحتی می‌توانید تترهای خود را به انواع ارز‌های دیجیتال دیگر یا ارز‌های فیات تبدیل کنید.

  1. تراکنش سریع و کارمزد کم تتر

تتر امکان فوق‌العاده‌ای را برای کاربران فراهم کرده است. کاربران بسیاری این مزیت تتر یعنی تراکنش سریع و کارمزد کم آن را بسیار مفید و موثر می‌دانند.

گفتار پایانی!

اگر می‌خواهید یک استیبل کوین بخرید، تتر بیشترین استفاده و کاربرد را برای شما دارد. از مهم‌ترین موارد مزیت تتر این است که در بیشتر موارد، قیمت 1 دلار را حفظ کرده است. حتی زمانی که قیمت نوسان داشته است، ارزش آن نسبتا سریع به 1 دلار بازگشته است.

تعداد زیادی استیبل کوین در بازار دسترس هستند. برای بررسی تفاوت استیبل کوین ها اینجا کلیک کنید. آنچه برای کاربران و سرمایه‌گذاران مهم است پیدا کردن موردی است که به آن اعتماد داشته باشند و مزیت‌های مختلفی را نسبت به دلار یا استیبل کوین‌های دیگر برای آن‌ها فراهم کند. این موضوع به‌خصوص اگر قصد دارید وجوهی را با آن ذخیره کنید یا آن را قرض دهید، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در این مقاله درباره ۱۰ مزیت تتر درمقایسه‌ با دلار صحبت کردیم. حتما درباره تتر و دیگر ارز‌ها در سایت بیت پین مطالعه کنید تا اطلاعات به‌روز را درباره آن‌ها داشته باشید.

سوالات متداول

  • آیا خرید تتر بهتر از دلار است؟

در تئوری، هیچ تفاوتی بین USDC و Tether وجود ندارد و چیزهایی که آن‌ها را از هم متمایز می‌کند روی کاغذ ناچیز است. هر دو توکن‌های بلاک‌چین هستند که به‌عنوان دارایی‌های ثابت برای دلار آمریکا در یک بلاک چین خاص عمل می‌کنند و ارزش بازار وجه تمایز اصلی آن‌ها است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز