خبرگزاری کار ایران

گزارش میدانی ایلنا از خیابان فردوسی؛

دلار در سراشیبی قیمت

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۲۸۷

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ایلنا از خیابان فردوسی، صرافان دلار را با قیمت4525 تومان خریداری می‌کنند که کمتر از قیمت خرید دلار در بازار آزاد است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا،  قیمت دلار در حال کاهش تدریجی و آرام است. به نظر می‌رسد با صحبت‌های  رییس جمهوری، رییس بانک مرکزی و مسئولان اقتصادی کشور مبنی بر موجودی کافی دلار، کاهش قیمت دلار در روزهای آتی و عدم سرمایه گذاری مردم به منظور ضرر و زیان در بازار ارز سبب شده تا هیجان مردم برای خرید و سرمایه گذاری دلار کاهش پیدا کند.

بنا به مشاهدات میدانی خبرنگار ایلنا،  صرافان دلار را با قیمت4525  تومان خریداری می‌کنند که کمتر از قیمت خرید دلار در بازار آزاد است. 

یکی از فعالان بازار آزاد ارز و سکه در خیابان فردوسی به خبرنگار ایلنا گفت: در حال حاضر خرید دلار با قیمت 4560 تومان و فروش دلار با قیمت 4580 تومان انجام می‌شود. 

وی افزود: روند قیمت دلار در بازار نزولی است و پیشنهاد می‌شود تا مردم سرمایه و موجودی دلار خود را سریع‌تر بفروشند تا زمانی که قیمت دلار به صورت محسوس کاهش پیدا نکرده و به زیر 4500 تومان نرسیده است. 

دانشور تاکید کرد: صرافی‌ها موجودی دلار دارند اما به خاطر منافعشان اقدام به عرضه نمی‌کنند و همین مسئله عدم عرضه به صورت کافی باعث شده تا بازار سیراب نشود و قیمت دلار به صورت محسوس کاهش پیدا نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز