خبرگزاری کار ایران

سفر به ارمنستان – نکات و راهنمای اطلاعات (2023)

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۳۳۴

از لذت بردن از طولانی‌ترین تله‌کابین جهان در مناظر مسحورکننده دره وروتان گرفته تا تحسین برخی از قدیمی‌ترین صومعه‌های ثبت‌شده، اینها تنها برخی از دلایلی هستند که شما باید به عنوان مسافر سایت گردشگری touryabtravel.com به تور ارمنستان سفر کنید .

سفر به ارمنستان، جاده در دره وروتان به تاتف

هنگامی که با تور ارزان ارمنستان سفر می کنید اغلب تعجب خواهید کرد که چگونه افراد بیشتری ارمنستان را در لیست سفر خود قرار نمی دهند؟

بسیاری از کشورها نمی توانند مثل ارمنستان به خود ببالند که میراث فرهنگی غنی خود را که قدمت آن به دوران باستان باز می گردد، حفظ کرده اند. نمونه عالی شهر ایروان است که 28 سال از رم قدیمی تر است.این کشور کوچک با ثبت مناظر، بناهای باستانی و مهمان نوازی بی‌نظیر، شما را جذب می‌کند. اگر می خواهید یکی از بهترین اسرار اروپا را کشف کنید، به ارمنستان و یا تور ایروان سفر کنید!

مقدمه ای در مورد سفر به ارمنستان

ارمنستان کشوری نیست که اغلب زنگ تفریح ​​را با گردشگران به صدا درآورد، با توجه به اینکه کشوری بسیار جالب با تاریخ فوق العاده قدیمی، غنی و پر حادثه، فرهنگ جذاب و طبیعت زیبا است، در واقع شگفت آور است.ساکنان مهمان نواز، غذاهای لذیذ و قیمت ارزان، همراه با کمبود گردشگران (غربی) آن را به مقصدی فوق العاده تبدیل کرده است.تاریخ ارمنستان چیزی جز پر حادثه نبوده است. این کشور تهاجمات بی شماری را به خود دیده است، زیرا موقعیت استراتژیک آن به ویژه در زمان جنگ های عثمانی (از قرن شانزدهم) دلیل جنگ های مداوم بر سر این سرزمین بوده است.در طول تاریخ، درگیری‌های بزرگ متعددی کشور را تحت تأثیر قرار داد. قرن‌ها پیش، ارمنستان در حال نبرد با امپراتوری روم (62)، حمله به امپراتوری بیزانس (1145) و از دست دادن ارمنستان غربی به ترکیه در حالی که بقیه کشور در حال شوروی شدن بود (1920) بود.

بنابراین در طول قرن ها چیزهای زیادی در ارمنستان اتفاق افتاده است، به همین دلیل است که از نظر فرهنگی بسیار جالب است. نه تنها برای علاقمندان به فرهنگ، زیرا این کشور کوچک دارای تنوع زیادی در مناظر باشکوه است که مطمئناً دوستداران طبیعت را راضی خواهد کرد.

توصیه های عمومی برای سفر در ارمنستان

اگر به فکر سفر به ارمنستان هستید، در اینجا موارد کلی وجود دارد که باید قبل از سفر بدانید.

  • زبان

در خارج از پایتخت به راحتی می توانید فرض کنید که هیچ کس انگلیسی صحبت نمی کند. زبانی که صحبت می شود ارمنی با الفبای خاص خود است.شما می توانید با زبان روسی به خوبی کنار بیایید، اگرچه این زبان رایج ترین زبان خارجی در کشور است و بسیاری از ارمنی ها آن را درک می کنند. علائم راه معمولا به زبان انگلیسی و ارمنی است.

سعی کنید چند کلمه مانند hello (barev) و متشکرم (mersi) را یاد بگیرید که مورد استقبال مردم محلی است. اکثر ارائه دهندگان اقامتگاه و تور فقط به اندازه ای انگلیسی صحبت می کنند که بتوانند مسائل را مرتب کنند (اگر نه، زبان اشاره خود اختراع شده را امتحان کنید که معمولا جواب می دهد. یا نه).

ارمنی ها بسیار دوستانه هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا به شما کمک کنند، حتی زمانی که حتی یک کلمه انگلیسی صحبت نمی کنند. جذب یک گروه حدوداً 10 نفری از ارمنی ها هنگام درخواست مسیر، غیرمعمول نیست، همه با یک یا دو کلمه به زبان انگلیسی و برداشت آنها از مسیرهایی که باید داشته باشید.

  • غذا

ارمنستان غذاهای جالب، متنوع و لذیذی دارد و برخی از غذاها حتی فراتر از ارمنستان مانند ششلیک و دلمه نیز شناخته شده هستند.بسیاری از ظروف گوشتی هستند و همه چیز را روی کباب پز و کباب می ریزند، از جمله سبزیجات. به زودی متوجه خواهید شد که بوی خوشمزه کباب اساساً در هر جایی که می روید وجود دارد.شما مقدار زیادی نان مسطح و نازک می خورید که در تنور سنتی «تونیر» درست می شود و تقریباً با همه غذاها رایگان است اما به راحتی خسته نمی شود.

مواد رایج در غذاهای ارمنی عبارتند از: گوشت بره، بادمجان، ماست، پنیر دلمه، برگ انگور و بسیاری از ادویه های معطر.

غذاهای زیادی وجود دارد که نمی توان لیست کرد و مشخص کرد که آیا آنها خوشمزه هستند یا نه. من توصیه می کنم فقط غذاهای مختلف زیادی را امتحان کنید و از شخصی که غذا می فروشد بپرسید که چه چیزی دوست دارد.

ارمنی‌ها از گردشگرانی که به فرهنگ خود، از جمله غذا، علاقه نشان می‌دهند، قدردانی می‌کنند، و پرسیدن سؤال در مورد آن معمولاً شما را به یک ارمنی هیجان‌زده می‌کند و چیزی برای خوردن آن خوشمزه می‌کند.

سفر به ارمنستان – نکات و راهنمای اطلاعات (2023)

به این ترتیب می توانید چیزهای جدیدی را امتحان کنید و به هر حال هیچ غذای عجیب و غریبی وجود ندارد، بنابراین انجام آن نسبتاً ایمن است.

  • پول

واحد پول این کشور درام ارمنستان است. به خوبی ممکن است تعطیلات با بودجه کم داشته باشید، در حالی که هدر دادن غذا و چیزهای دیگر وسوسه انگیز است زیرا همه آنها بسیار ارزان هستند.برای اقامت به طور متوسط ​​15 دلار برای هر نفر در روز پرداخت کردیم که برای شما اقامتگاه نسبتاً خوبی به ارمغان می آورد. غذا نیز ارزان است، در رستوران ها حدود 6-8 دلار برای یک وعده غذایی به اضافه نوشیدنی پرداخت می کردیم.هر لیتر بنزین حدود 0.86 دلار است.

حمل و نقل

اتوبوس ها و تاکسی های مشترک (مارشروتکا) شما را با قیمت ارزان به بیشتر مکان های اصلی می رساند، اما من همیشه ترجیح می دهم ماشین شخصی خود را داشته باشم.مناظر بسیار زیبا برای رانندگی با توقف های جالب کافی در طول مسیر است که بخواهید وقتی خارج شدید تصمیم بگیرید.اگر با شرکت‌های بین‌المللی مانند ، Hertz کرایه کنید، مثلاً ارزان‌ترین خودرو حدود 40 دلار در روز خواهد بود. اغلب می توانید معاملات ارزان تری با شرکت های محلی دریافت کنید.مطمئن شوید که بیمه کامل دریافت می‌کنید، زیرا جاده‌ها می‌توانند وضعیت بسیار بدی داشته باشند. مگر اینکه واقعاً بخواهید در کوهستان‌ها بالا بروید، لزوماً نیازی به 4WD در ارمنستان نیست، زیرا می‌توانید به اکثر مکان‌ها بروید، البته گاهی اوقات کمی پر از دست‌انداز.

بهترین مکان برای بازدید در ارمنستان

اکنون که اصول این کشور را می دانید، وقت آن است که بهترین مکان های دیدنی ارمنستان را بررسی کنید.

  • ایروان

پایتخت مکانی عالی برای شروع سفر و گذراندن یک یا 2 روز است. برخلاف آنچه که ممکن است از یک شهر دوران شوروی انتظار داشته باشید، کاملاً شهری است. ایروان ظاهر خاص خود را دارد. هیچ مکان دیدنی بزرگی در اینجا پیدا نخواهید کرد، بلکه فقط یک مکان خوب برای جذب فضا و آشنایی کمی با کشوری است که در آن هستید.

رستوران های ایروان

رستورانی به نام " کلوب " جو، غذاهای کاملاً خوشمزه (و ارزان) و این واقعیت که توریست دیگری برای دیدن وجود نداشت، آن را به مکانی عالی تبدیل کرده است.

سئو و سئو سایت را با سایت سئوورد تجربه کنید.وب سایت تخصصی سئو که محتوا سئو بیس را تولید می کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز