خبرگزاری کار ایران

در نوروز کدام مراکز خرید استانبول تخفیف دارند؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۵۵

ایام نوروز باشکوه‌ترین جشن‌ ما ایرانی‌هاست؛ اما این عید باستانی در دیگر سرزمین‌های همسایه نیز ریشه دارد. هر سال جشن نوروز در تمامی شهرهای ترکیه برگزار می‌شود؛ اما عید‌های استانبول از دیگر شهرهای ترکیه دیدنی‌تر و جذاب‌تر می‌شود.

هتل‌های معروفی که پذیرای گردشگران ایرانی هستند، به استقبال عید نوروز می‌روند و بسیاری از رستوان‌ها و مراکز گردشگری استانبول نیز حال و هوای پرشوری به خود می‌گیرند. جالب است بدانید که عید هر سال، بهترین فستیوال‌‌ها و جشنواره‌های خرید نوروزی در سفر با تور استانبول برگزار می‌شود.

ناگفته نماند بازه زمانی تعطیلات نوروزی به لحاظ قیمت کالا و خرید سوغاتی درست است که بهترین زمان برای سفر به استانبول می‌باشد؛ اما قیمت هتل و بلیط هواپیما در این بازه زمانی افزایش چشمگیری نسبت به دیگر زمان‌های سال پیدا می‌کند. مراکز خرید ترکیه از آن مراکز خریدی نیستند که شما بتوانید وارد یکی از آن‌ها بشوید، 5 دقیقه ای خرید خود را انجام دهید و با دستانی پر از ساک های خرید از آن ها خارج شوید! چون تعداد مراکز خرید و فروشگاه‌های شهرهای ترکیه مخصوصا شهر استانبول، بسیار متنوع و زیاد است و شما باید برای گشت و گذار در آن ها زمان کافی داشته باشید. به همین دلیل است که می‌گوییم باید زمان کافی را به خرید در تور ترکیه مخصوصا در سفر تور استانبول نوروز اختصاص دهید.

در نوروز کدام مراکز خرید استانبول تخفیف دارند؟در نوروز کدام مراکز خرید استانبول تخفیف دارند؟

 

بهترین حراجی‌های استانبول در نوروز کجا هستند؟

لازم به ذکر است که یکی از مواردی که باید قبل از شروع خرید در نظر بگیرید، انتخاب مراکز خرید ارزان در استانبول است. با بررسی مراکز خرید استانبول و اطلاع از ویژگی های آنها براحتی می‌توانید با برنامه‌ریزی درست‌تری در ایام عید در حراج های استانبول شرکت کنید و وقت خود را در فروشگاه‌های گران قیمت تلف نکنید. شما مسافران تورهای مسافرتی استانبول ویژه نوروز 1402 بهترین حراجی های استانبول را می‌توانید در مراکزی همچون مال استانبول، انجمن استانبول، اوت اپتیموم اوت لت، اولیویوم اوت‌ لت، استار سیتی اوت لت، بازار مرکزی بی‌اوغلو، فروشگاه‌های خیابان استقلال، ویاپورت استانبول، پاساژ تورکوز، سینان پاشا بشیکتاش، اپرا اونور و... مشاهده کنید. همچنین می‌توانید برای خرید عمده در حراج استانبول به دو بازار عمده فروشی بازار بزرگ کادیکوی و بازار معروف آکسارای بروید.

در نوروز کدام مراکز خرید استانبول تخفیف دارند؟

بهترین مراکز خرید استانبول در نوروز 1402

در ادامه این مطلب قصد داریم به این سوال متداول کاربران پاسخ دهیم که بهترین مراکز برای خرید در نوروز در سفر با تور استانبول کجاست؟ بنابراین با مجموعه سفریار همراه باشید تا شما را راهنمایی کندد که کدام مراکز خرید استانبول برای خرید لباس های نوروزی گزینه‌های بهتری هستند. پیشنهاد می کنیم در سفر با تور استانبول نوروز حتما به مراکز خرید زیر بروید تا هم اجناس فوق العاده‌ای را انجام دهید و هم اینکه این کار زمان زیادی از شما نگیرد.

  • مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف استانبول که یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول است. شما برترین و معروف‌ترین برندهای لباس را در این مرکز خرید می‌توانید ببنید و مهمتر اینکه این گزینه به‌عنوان کاربردی‌ترین مرکز خرید استانبول شناخته می‌شود.

  • مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

لازم می‌دانیم همین ابتدا به‌شما بگوییم که مرکز خرید ایستینیه پارک یکی از گران‌ترین مراکز خرید استانبول می‌باشد. بنابراین بهتر است که فقط برای بازدید از این مرکز خرید وقت بگذارید تا اینکه به دنبال این باشید که یک کیف لوئی ویتون بخرید یا با کیسه‌هایی پر از خرید از آن بیرون بیایید.

  • مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

زورلو نام یک مجتمع مسکونی اداری تجاری چند منظوره در استانبول است که به جز یک مرکز خرید جذاب با برندهای لوکس، یک سالن نمایشی، یک هتل 5 ستاره، یک سری اداره و همچنین تعدادی واحد مسکونی را در خود جای داده است. با این اوصاف بدک نیست که در تور استانبول ویژه نوروز 1402 به این مرکز خرید سری بزنید.

  • مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول، اروپا و حتی دنیا شناخته می‌شود و تنوع لباس ها در آن بسیار زیاد است. این مرکز خرید به دلیل وسعت زیادش، وجود فروشگاه های جذاب دارای تنوع بالایی است. مرکز خرید جواهر به عنوان یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول نیازهای شما را برآورده می‌کند و علی‌الخصوص مسافران ایرانی زیادی را در ایام نوروز در این مرکز می‌بینید.

نکته: اگر‌چه فصل بهار یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر به استانبول به‌شمار می‌رود، اما باید بگوییم که همه ماه‌‌های بهار برای خرید از بازارهای این شهر مناسب نیست و بهترین زمان برای خرید در فصل بهار ماه خرداد می‌باشد، چون در این بازه زمانی بسیاری از برندها اجناس تابستانه خود را ارائه می‌کنند و مهمتر اینکه بسیاری از فروشندگان به دلیل وجود اجناس جدید، اجناس قدیمی‌تر را با قیمت پایینی به‌فروش می‌رسانند. با این حال، سعی کنید خریدهای خود را در اوایل خرداد انجام دهید، چرا‌که در پایان خرداد امکان دارد اجناس قدیمی به‌فروش برسد و اجناسی که تازه ارائه شده‌اند از قیمت بالاتری برخوردار باشند.

در نهایت شما می توانید برای رزرو تور ارزان استانبول نوروز 1402 با کارشناسان آژانس مسافرتی سفریار تماس بگیرید. لیست قیمت تورهای استانبول ترکیه این آژانس مسافرتی با توجه به ارائه پکیج های متنوع بسیار مقرون به صرفه است و می توانید مناسب ترین هتل و پرواز را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز