خبرگزاری کار ایران

پیشنهادی ویژه به سازمان‌ها، با سفر کارت، «سفر» را هدیه بدهید.

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۲۲۷

سازمان‌ها همواره به‌دنبال برقراری روابط پایدار و مستحکم با کارمندان، مشتریان و شرکای تجاری خود هستند. هدیه‌های سازمانی یکی از روش‌هایی است که نقش مهمی در برقراری دوستی و استحکام روابط دارد. بسیاری از اوقات پیداکردن یک هدیه خوب و درخور، واقعا سخت است. از این گذشته انتخاب، خریداری، بسته‌بندی و ارائه هدایا همیشه آسان نیست. اما سفر کارت علی بابا این مشکل را کاملا حل کرده است.

انتخاب یک هدیه مناسب سازمانی

انتخاب یک هدیه مناسب برای همکاران، مشتریان و شرکای تجاری همیشه چالش‌برانگیز است. ممکن است یک کادوی فیزیکی به‌اندازه کافی ارزشمند باشد، برای برای فرد یا افرادی که آن را هدیه می‌گیرند قابل استفاده نباشد.

از طرف دیگر، خریداری یک هدیه فیزیکی، بسته‌بندی و ارائه آن به افراد معمولا سخت و زمان‌گیر است و ممکن است هدیه خریداری شده در پروسه خرید تا تحویل دچار آسیب شود. وقتی همکاران، مشتریان و یا شرکای تجاری شما یک هدیه احیانا آسیب‌دیده را باز می‌کنند، مطمئنا احساس خوبی نخواهند داشت و هدفی که سازمان از ارائه هدیه در نظر داشته است، محقق نخواهد شد.

همچنین با توجه به متفاوت بودن نیازهای افراد، خرید یک هدیه یکسان، احتمالا برای همه افراد کارگشا نخواهد بود.

سفر کارت علی بابا به سازمان‌ها کمک می‌کند با اهدای هدایای متنوع، درخور و دوست‌داشتنی به همکاران، مشتریان و شرکای تجاری خود، دوستی پایداری را ایجاد کنند.  

سفر کارت علی بابا چیست؟

سفر کارت علی بابا یک کارت هدیه مخصوص سفر است. هر سازمانی می‌تواند سفرکارت را به کارمندان، مشتریان و شرکای تجاری خود هدیه دهد. این هدایا در حقیقت اعتبار خرید از علی بابا هستند.

خدمات سفر علی بابا شامل بلیط هواپیما (داخلی و خارجی)، اتوبوس و قطار، رزرو هتل‌های داخلی و خارجی، اقامت در آپارتمان‌های مبله، سوئیت، ویلا و دیگر انواع اقامتگاه‌های داخلی و همچنین تورهای داخلی و خارجی است.

فواید کادو دادن سفر با سفر کارت

سفر یکی از هدایایی است که همه از آن استقبال می‌کنند. این هدیه برخلاف هدایای فیزیکی برای همه افراد کارآمد و خوشایند است. فرقی نمی‌کند که می‌خواهید به کارمندان سازمان هدیه دهید یا به مشتریان و شرکای تجاری، در هر صورت همه آنها در هر رده و شرایطی که باشند از هدیه‌گرفتن سفر خوشحال می‌شوند. این خوشحالی وقتی بیشتر می‌شود که متوجه شوند با استفاده از مبلغ موجود در سفر کارت می‌توانند هر انتخابی را که مایل هستند انجام دهند. به عبارت دیگر، می‌توانند به یک سفر خانوادگی و داخلی بروند و یا یک سفر مجلل خارجی و تک‌نفره را انتخاب کنند.

این آزادی عمل در انتخاب مقصد سفر (داخلی و خارجی)، وسیله نقلیه (هواپیما، قطار و اتوبوس) و همچنین محل اقامت (هتل، سوئیت، خانه و....) یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های استفاده از کارت سفر شرکت علی بابا است.

خرید این کارت‌ها بسیار راحت است و معایب خرید هدایای فیزیکی را ندارد.

کاربرد‌های سفر کارت علی بابا برای سازمان‌ها

پیشنهادی ویژه به سازمان‌ها، با سفر کارت، «سفر» را هدیه بدهید.

این کارت فوق‌العاده، سفر را به هرآن‌کس که دوست سازمان شما محسوب می‌شود هدیه می‌دهد و پیوند دوستی را مستحکم می‌کند. سفر کارت شرکت علی بابا، معمولا در موارد زیر کاربرد دارد:

هدیه به کارمندان سازمان

در موارد زیر ممکن است سازمان بخواهد از کارمندان خود تقدیر کند:

  • قدردانی و پاداش عملکرد
  • هدیه نوروز، یلدا و عید غدیر
  • هدیه تولد، ازدواج و فرزند‌دار شدن
  • سایر هدایای مناسبتی

در همه موارد فوق، سفر کارت یک هدیه فوق‌العاده محسوب می‌شود.

 

هدیه به مشتریان

در موارد زیر ممکن است سازمان بخواهد به مشتریان خود هدیه دهد:

  • پاداش‌های باشگاه مشتریان
  • هدایای مناسبتی و موضوعی
  • جوایز مسابقات و جشنواره‌ها
  • ترویج فروش و وفاداری

 باز هم در همه موارد فوق، این کارت سفر یک هدیه فوق‌العاده و هیجان انگیز بری مشتریان محسوب می‌شود.

 

هدیه سازمان به شرکای تجاری

در موارد زیر سازمان به شرکای تجاری خود هدیه می‌دهد:

  • هدایای سازمانی مناسبتی
  • تقدیر و تشکر
  • مسئولیت اجتماعی
  • توسعه ارتباطات تجاری

کارت سفر، یک هدیه ارزشمند و در عین حال کاربردی و درخور برای شرکای تجاری سازمان‌ها محسوب می‌گردد.

شرایط ویژه برای ارائه سفرکارت علی‌بابا

این امکان وجود دارد که کارت کاملا اختصاصی شود. برای مثال، تولید کارت می‌تواند کاملا تخصصی و با درج لوگوی سازمانِ مورد نظر باشد. علاوه بر این، ارائه کدهای سفر کارت در قالب فایل اکسل برای استفاده در سیستم‌های اتوماسیون سازمانی نیز امکان‌پذیر است.

به‌طور کلی، سفر کارت علی بابا، یک هدیه لوکس، دوست‌داشتنی و مناسب برای تمام قشر‌هایی است که با سازمان شما در ارتباط هستند و می‌خواهید پیوند دوستی خود را با آنها محکم کنید.

شما می‌توانید به‌شکل اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید و از مزایای بی‌شمار آن بهرمند شوید. برای این کار می‌توانید به آدرس alibaba.ir/safarcard مراجعه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز