خبرگزاری کار ایران

خرید و فروش ملک‌ در سانفرانسیسکو با مشاور املاک ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۶۳۹

بنا به گزارش IranianRealtor.org، هر چند با خرید ملک در آمریکا امکان دریافت اقامت دائم این کشور وجود ندارد؛ اما با توجه به شرایط اقتصادی این کشور، یکی از بهترین موقعیت‌های سرمایه‌گذاری برای اتباع خارجی در آمریکا خرید ملک است.

قوانین آمریکا محدودیت خاصی برای خرید ملک از سوی اتباع خارجی در خاک این کشور اعمال نکرده است؛ اما در عین حال شرایط و ضوابط خاصی در شهرهای مختلف این کشور از جمله سانفرانسیسکو برای خرید ملک وضع شده است. به همین دلیل منطقی‌ترین راه برای خرید خانه در هر کشور خارجی مانند آمریکا، کمک گرفتن از مشاور املاک حرفه‌ای است.

سانفرانسیسکو یکی از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای آمریکاست که مراکز علمی و تجاری زیادی را در خود جای داده است. شما با خرید خانه در سانفرانسیسکو علاوه بر برخورداری موقعیت‌های اقتصادی مناسب، امکان زندگی در شهری با امکانات رفاهی بسیار مناسب را برای خود فراهم خواهید کرد.

خرید خانه در سانفرانسیسکو

شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که چه نیازی به مشاور املاک در سانفرانسیسکو وجود دارد؟ برخی از افراد فارغ از اینکه قصد مهاجرت یا سرمایه‌گذاری در این شهر را دارند، شخصا برای خرید خانه اقدام می‌کنند. واقعیت این است که قوانین حقوقی و مالی نسبتا پیچیده‌ای برای سرمایه‌گذاری در املاک کشور آمریکا به خصوصی شهرهای پرجمعیت مانند سانفرانسیسکو وجود دارد. قوانینی که بی‌توجهی به هر کدام از آن‌ها ممکن است به قیمت از دست دادن تمام سرمایه شما تمام شود.

مشاورین املاک در این شهر با صفر تا صد قوانین و مقررات آشنا هستند. مهم‌تر از آن به دلیل تجربه بالایی که در خرید و فروش املاک این شهر دارند، با پیدا و پنهان آنچه در واقعیت رخ می‌دهد نیز آشنا هستند. بنابراین می‌توانند مسیر خرید خانه در سانفرانسیسکو را از ابتدا تا انتها به‌صورت دقیق برای شما ترسیم کنند.

سوال دیگری که اینجا مطرح می‌شود، آن است که بهترین مشاوران املاک در سانفرانسیسکو کیست؟ شاید در وهله اول این طور به نظر برسد که مشاوران املاک آمریکایی بهترین گزینه برای راهنمایی شما هستند. اما واقعیت از این قرار است که یک مشاور املاک ایرانی که در شهر سانفرانسیسکو فعالیت می‌کند، انتخاب هوشمندانه‌تری است. این فرد به‌خوبی با نیازهای فرهنگی ایرانیان آشنایی دارد. به همین دلیل مناطق متناسب در شهر سانفرانسیسکو را برای خرید ملک به شما معرفی خواهد کرد.

چگونگی خرید خانه در سانفرانسیسکو

خرید و فروش ملک‌ در سانفرانسیسکو با مشاور املاک ایرانی

سانفرانسیسکو از نظر امکانات طبیعی و رفاهی، در ردیف بهترین شهرهای آمریکا قرار دارد. نزدیک به آب‌های آزاد باعث شده تا آب و هوای معتدلی را در طول سال در این شهر شاهد باشیم. به علاوه اینکه خطوط حمل و نقل عمومی سانفرانسیسکو در مقایسه بسیاری دیگر از شهرهای آمریکا در وضعیت به مراتب بهتری قرار دارد. مجموع این عوامل باعث شده است که سطح زندگی در این نسبتا بالا باشد و همین موضوع، تقاضا برای خرید مسکن در آن را برای شهروندان آمریکایی و اتباع خارجی افزایش داده است.

شما برای خرید خانه در سانفرانسیسکو به‌صورت نقدی کار آسانی در پیش دارید؛ اما اگر به دنبال دریافت وام خرید مسکن هستید، باید مراحل نسبتا طولانی را پشت سر بگذارید. چرا که وام‌های خرید مسکن صرفا به آن دسته از اتباع خارجی پرداخت می‌شود که از سابقه اعتباری با امتیاز بالایی برخوردار باشند. به علاوه اینکه باید اثبات کنید توان بازپرداخت اقساط وام در موعد مقرر را دارید. روی ‌هم‌رفته مراحل خرید ملک در سانفرانسیسکو را می‌توان به صورت زیر برشمرد:

  • مرحله اول: اختصاص دادن پیش پرداخت برای خرید ملک  
  • مرحله دوم: کسب امتیاز بالای سابقه اعتباری برای دریافت وام خرید خانه (در صورت تمایل)
  • مرحله سوم: همکاری با مشاور املاک خوب ایرانی در سانفرانسیسکو
  • مرحله چهارم: انتخاب موقعیت مکانی خرید ملک در سانفرانسیسکو
  • مرحله پنجم: دریافت تاییدیه وام خرید ملک
  • مرحله ششم: بررسی دقیق قوانین خرید خانه به کمک مشاور املاک سانفرانسیسکو
  • مرحله هفتم: انتخاب ملک مناسب با توجه به بودجه مد نظر  
  • مرحله هشتم: ارائه پیشنهاد خرید به فروشنده خانه و مذاکره با او  
  • مرحله نهم: امضای قرارداد قانونی خرید ملک
  • مرحله دهم: ثبت رسمی خرید خانه و پیگیری امور حقوقی و مالی (مالیات)  

هزینه‌های خرید و اجاره ملک در سانفرانسیسکو

باید توجه داشته باشید که خرید خانه در سانفرانسیسکو نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر آمریکا گران‌تر تمام می‌شود. بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که میانگین قیمت آپارتمان دو خوابه در این شهر حدود 1.6 میلیون دلار است که در مقایسه با سال قبل حدود 12.4 درصد رشد کرده است. همچنین نرخ مالیات بر دارایی در سانفرانسیسکو برابر 0.64 درصد است. هر چند این عدد در مقایسه با میانگین 1.07 درصدی مالیات در شهرهای مختلف آمریکا کمتر است؛ اما باید توجه داشته باشید که مثلا در ازای خرید خانه‌ای به ارزش 1 میلیون دلار باید سالانه 6400 دلار مالیات پرداخت کنید.

متوسط اجاره بهای ملک در سانفرانسیسکو نیز بالاست. به طوری که شما باید ماهانه حدود 2343 دلار برای اجاره یک آپارتمان دو خوابه معمولی کنار بگذارید. نرخ اجاره بها در مقایسه با سال گذشته حدود 2.3 درصد افزایش پیدا کرده است. این موضوع نشان می‌دهد که بازار اجاره ملک در این شهر از ثبات نسبی بیشتری برخوردار است.

بهترین محله‌های سانفرانسیسکو برای زندگی

میانگین درآمد کارکنان در شهر سانفرانسیسکو حدود 100 هزار دلار در سال است. نرخ بیکاری در این شهر نیز زیر 3.5 درصد است. این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که اوضاع اقتصادی در این شهر وضعیت مطلوبی دارد. بنابراین اگر در کنار خرید خانه در سانفرانسیسکو به دنبال ورود به بازار کار هستید، فرصت‌های شغلی مناسبی در این شهر منتظر شما هستند.

خرید و فروش ملک‌ در سانفرانسیسکو با مشاور املاک ایرانی

بدون در نظر گرفتن هزینه مسکن، شما باید چیزی در حدود 1600 دلار به ازای هر نفر برای پرداخت هزینه‌های جاری زندگی در این شهر به‌صورت ماهانه کنار بگذارید. 5 مورد از بهترین محله‌های سانفرانسیسکو که برای خرید ملک می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید، عبارت‌اند از:

  • Outer Sunset
  • Pacific Heights
  • SoMa
  • Nob Hill
  • The Mission District

با کمک گرفتن از مشاور املاک ایرانی خبره در شهر سانفرانسیسکو می‌توانید از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در املاک این شهر بهره‌مند شوید.

منبع: www.IranianRealtor.org

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز