خبرگزاری کار ایران

فروش انواع شیرآلات رادیاتور اعم از شیر رادیاتور گرما شیر رادیاتور سامین و شیر رادیاتور اذر

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۶۳۲

فروش انواع شیرادیاتورگرماشیررادیاتوراذروشیررادیاتورسامین برای دریافت اخرین قیمت انواع شیررادیاتورباماتماس بگیرید

یکی از انواع شیرالاتی که در سیستم های گرمایشی به کار برده می شود، شیر رادیاتور است که توسط برندهای مختلف طراحی و تولید می شود. از جمله برندهایی که در این حیطه فعالیت می کنند، می توان به برند آذر، گرما و سامین اشاره کرد که هر یک کیفیت درجه یک را در این محصول پیاده کرده اند. بهتر است در ادامه قبل از خرید این محصول با قابلیت و ویژگی هایش آشنا شوید.

شیر رادیاتور چیست؟

اگر به دنبال این هستید که شیر رادیاتور بخرید، ولی نمی دانید که از کجا شروع کنید، بهتر است ابتدا اطلاعات خود را راجع به این محصول بالا ببرید تا بتوانید یک انتخاب رضایت بخش داشته باشید. در

اصل شیر رادیاتور برای نصب به روی رادیاتور گرمایش استفاده می شود و از مهم ترین وظایف آن تنظیم کردن دمای رادیاتور به میزان دلخواه است. این شیر در بازار به نام شیر شوفاژ نیز شناخته شده است که از اهمیت زیادی برخوردار است.

این شیر در واقع نوعی شیر رفت و برگشت است که در دو نوع طراحی شده است که در بالا و پایین سه راهی رادیاتور نصب می شود. از آنجایی که فرا رسیدن فصل گرما نیازمند وجود سیستم های گرمایشی است، پس رادیاتورها به کار برده می شوند که شیر رادیاتور یکی از مهم ترین آن هاست.

انواع شیر رادیاتور

شیر رادیاتور نمونه پرمصرفی از شیرآلات محسوب می شود که در انواع برندها با کیفیت های درجه یک طراحی و تولید شده است. این محصول به وسیله یک تنظیم کننده که درون خود دارد، باعث تنظیم کردن عبور آب شده و به راحتی برای رادیاتورهای پنلی، حوله ای و خشک کن استفاده می شود. شیر رادیاتور با توجه به وظیفه مهمی که دارد، در سه نوع تقسیم بندی می شود. با این وجود برای نصب آنها، تنها دو نوع آن نیاز است و به شیر سوم احتیاجی نیست. بهتر است در ادامه با انواع شیر رادیاتور آشنا شوید که به شرح زیر می باشند:

  1. شیر ترموستاتیک

شیرهای ترموستاتیک انواعی از شیر رادیاتور محسوب می شوند، که در جای شیرهای سوپاپ دار ورودی رادیاتور شوفاژ نصب می شوند. در واقع وظیفه اصلی این دسته از شیرها ورود آب به داخل رادیاتور

است. وظیفه این شیر انجام دادن وظیفه والوهای ورودی و سوپاپ داری است که در رادیاتور شوفاژ وجود دارند. این شیر می تواند به تشخیص دمای اتاق ورودی پرداخته و اب رادیاتور را قطع و وصل کند.

همچنین می تواند درجه محیط را تنظیم کند و باعث گرم نگه داشتن محیط مورد نظر شود. این شیرها به دلیل آنکه می توانند به کنترل کردن دمای محیط بپردازندریال در صرفه جویی در مصرف انرژی از تاثیر زیادی برخورار هستند.

  1. شیرهای سوپاپ دار

نمونه دیگری از انواع شیر رادیاتور می توان به شیرهای سوپاپ دار اشاره کرد که جایگاه نصب آن ها در بالای شوفاژ است. این شیر برای تنظیم کردن جریان ورودی اب به رادیاتور به کار برده می شود. نکته جالبی که در رابطه با این شیرآلات وجود دارد، این است که با کم کردن آن باعث کم شدن ورودی آب رادیاتور می شوند. پس نتیجه آن گرم شدن کمتر رادیاتورها می باشد که باعث تتظیم دمای خروجی نیز می شود.

  1. شیر برگشت رادیاتور

در بازار به شیرهای برگشت، شیر زانویی نیز گفته می شود که همانطور که از نام آن پیداست، وظیفه تنظیم کردن میزان اب برگشتی به سمت پکیج و موتور خانه را به عهده دارند. این شیرها از اهمیت زیادی برخوردار هستند و از مهم ترین شیرهای رادیاتور محسوب می شوند.

شیر رادیاتور آذر

از انواع برندهایی که به طراحی و تولید شیر رادیاتور اذر پرداخته است، می توان به برند آذر اشاره کرد که وظیفه مهمی را در سیستم های گرمایشی ایفا می کند. برند آذر از برندهای شناخته شده است که به طراحی و تولید این محصول از با کیفیت ترین مواد اولیه درجه یک پرداخته است. این شیر در یک مجموعه دو عددی طراحی و عرضه می شود که شامل شیر ورودی و یا رفت و برگشت و شیر خروجی رادیاتور می باشد. شیر رفت اذر در واقع به صورت ربع گرد باز و بسته شده و نیازی به چرخاندن ولوم ندارد. دنباله شیر که به رادیاتور متصل است از یک واشر اورنگی برخوردار است که در زمان بسته شدن به خوبی آب بندی می شود. مرغوبیت و ساختار عالی این شیر باعث شده تا شیر رادیاتور آذر از دسته بهترین ها در بازار شناخته شود.

شیر رادیاتور گرما

یکی از برندهای محبوبی که در سال 1362 فعالیت خود را آغاز کرده است، برند گرما می باشد که به طراحی و تولید انواع شیر رادیاتور پرداخته است. این محصول از لوازم نصب رادیاتورهای گرمایشی پر مصرف محسوب می شود که در برند ایرانی گرما با کیفیت درجه یک ساخته شده است. از آنجایی که رادیاتورها نقش مهمی را به عنوان یک مبدل گرما بازی می کنند، به شیر رادیاتور نیاز دارند تا بتوانند به وظیفه خود به نحو احسنت در گرمایش محیط عمل کنند. در واقع به کمک این شیر می توان به بین رادیاتورها تعادل ایجاد کرد. این زمانی لازم می شود که دمای اتاق بیش از حد گرم شود. پس شیر رادیاتور با تنظیم کردن میزان آب برگشتی در سیستم مرکزی تعادل ایجاد می کند.

فروش انواع شیرآلات رادیاتور اعم از شیر رادیاتور گرما شیر رادیاتور سامین و شیر رادیاتور اذر

شیر رادیاتور سامین

از دسته برندهایی که دارای 57 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع تجهیزات و لوازم رادیاتورهای گرمایشی می باشد، سامین است که انواع سایزبندی های شیر رادیاتور را روانه بازار کرده است. شیر رادیاتور سامین در اصل از دسته پرقدرت ترین شیرآلات تولید شده در این برند است که دارای کیفیت درجه یک می باشد. این محصول با مواد اولیه مرغوب برنج یکپارچه فورج در انواع سایز 1/2 با استانداردهای ملی ساخته شده است. این شیر بدون آنکه برای آب بندی به انواع تجهیزات دیگر مانند واشر نیاز داشته باشد، به راحتی می تواند به وظیفه خود عمل کند. این شیرآلات در کنترل کیفیت 100 درصد طراحی و تولید شده اند که با ضمات 10 ساله و خدمات پس از فروش می توانید آن ها را تهیه و خریداری کنید. این برند انواع شیرآلات رادیاتور را طراحی و تولید کرده است تا به نیاز صنایع برای کنترل کردن و یا قطع و وصل جریان آب در مسیر ورودی آب گرم رادیاتور پاسخ دهد.

قیمت شیر رادیاتور

در زمان خرید این محصول مهم ترین شاخصه بحث قیمت است. بنابراین بهتر است بدانید که شیر رادیاتور با توجه به فاکتورهای مهمی قیمت گذاری می شود. از جمله مهمترین این فاکتورها، نوع برند

سازنده، نوع متریال به کار رفته در شیرآلات، نوع شیر رادیاتور و موارد این چنینی می باشند. نوسانات ارز نیز در تعیین قیمت این محصول بی تاثیر نخواهند بود. به این ترتیب می توانید شیر رادیاتور را در

قیمت های متفاوت در هر برند از نمایندگی های مطرح تهیه و خریداری نمایید.

این شیر در مقابل اینکه یک محصول پرمصرف است، باز هم با قیمت ارزنده به فروش می رسد و همه افراد می توانند به راحتی آن را تهیه و خریداری نمایند. از به روزترین سایت های معتبر می توانید

استعلام لیست قیمت شیر رادیاتور را بگیرید. در زمان خرید این محصول بهتر است دقت کافی به عمل آورید تا یک خرید رضایت بخش داشته باشید. چرا که قرار است شیر رادیاتور مدت ها مورد استفاده قرار بگیرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز