خبرگزاری کار ایران

گیفت کارت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۲۶۰

گیفت کارت چیست و چگونه استفاده می شود؟

گیفت کارت  gift card یک کارت هدیه با اعتبار غیر نقدی است. شرکت‌ها، کمپانی‌ها و حتی بانک‌ها گیفت کارت را به عنوان جایگزین پول نقد برای خرید یا استفاده از محصولات و خدمات شرکت خود یا فروشگاه‌های آنلاین دیگر صادر می‌کنند. اعتبار گیفت کارت‌ها قابل‌انتقال نیست و برای هدیه دادن گزینه‌ای بسیار مناسب هستند. خرید و فروش گیفت کارت امروزه رایج شده و بسیاری از افراد زمانی که گزینه‌ای برای هدیه دادن به دوستان، همکاران، کارمندان و حتی عزیزان خود ندارند ترجیح می‌دهند گیفت کارت کمپانی‌های مختلف با کارکردهای گوناگون را هدیه دهند. البته در ایران به دلیل محدودیت خرید و ثبت اشتراک در بعضی از سایت‌های خارجی گیفت کارت‌هایی با اعتبار زمانی و مالی مشخص برای استفاده در سایت‌هایی مثل آمازون، گوگل پلی، استیم و غیره نیز به فروش می‌رسد. این گیفت کارت‌ها به افراد کمک می‌کند تا از خدمات ویژه‌ی کمپانی‌ها استفاده کنند.

سایت گیفت پارس ارائه دهنده خدمات انواع گیفت کارت مانند خرید گیفت کارت پلی استیشن ، خرید گیفت کارد یوسی پابجی و خرید گیف کارت اپل می باشد.در ادامه به توضیح مختصر درباره این سه گیفت کارت می پردازیم.

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

گیفت کارت پلی استیشن یک کارت هدیه برای کنسول پلی استیشن است که از طریق شرکت سونی برای کاربران , گیمرها و طرفداران پلی استیشن 4 ( PS4 ) به بازار ارائه شده است.

مهم ترین و اصلی‌ ترین مزیت کارت PSN یا همان گیفت کارت پلی‌استیشن (PlayStation Network Card) استفاده از کلیه خدمات و بازی هایی است که توسط فروشگاه پلی‌ استیشن ارائه می‌شود ، که می توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن به‌جای استفاده از کارت اعتباری ( مستر کارت ، ویزا کارت و غیره ) از این گیفت کارت استفاده نمایید.

گیفت کارت یوسی پابجی چیست؟

گیفت کارد یوسی پابجی یکی از روش‌هایی است که کاربران و گیمرهای بازی پابجی می‌توانند با استفاده از آن یوسی خریداری کنند. خرید یوسی برای بازی پابجی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ البته به شرطی که ترفند های پابجی موبایل را بلد باشید و بتوانید از توانایی‌ها و آیتم‌های خریداری شده با یوسی استفاده کنید. برای این کار، علاوه بر تجربه، نیاز به امکانات نیز خواهید داشت که با استفاده از یوسی امکان‌پذیر است.در بازی پابجی، علاوه بر روش‌های خرید یوسی، روش‌های بسیاری نیز وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها اقدام به کسب یوسی بکنید؛ اما ممکن است کمی زمان‌بر بوده و نتوانید مقدار یوسی مورد نظر خود را تهیه نمایید. خرید گیفت کارت یوسی پابجی کار را برای شما آسان تر می کند.

گیفت کارت اپل چیست؟

کارت اپل آیدی یکی دیگر از هدایایی مناسبی است که می‌توانید آن را برای دوستان خود که از محصولات شرکت اپل استفاده می‌کنند خریداری کنید. شما برای خرید برنامه و یا پرداخت درون برنامه‌ای از اپل استور و ایتونز به اعتبار نیاز دارید تا بعد از شارژ شدن اپل آیدی، بتوانید برنامه‌های اپل استور و آیتونز را خریداری کنید. برای همین منظور خرید گیفت کارت اپل توصیه می شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز