خبرگزاری کار ایران

شروع تفریحاتی هیجان انگیز با چشم اندازی بی نظیر از دریا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۵۲۳

اگر یکنواختی زندگی شما را کلافه کرده است و یا در طول ماه فقط در حال کار کردن برای رسیدن به اهداف خود هستید، نیاز دارید تا برای مدتی هر چند کوتاه استراحت کنید. در چنین شرایطی جای یک تفریح هیجان‌انگیز در زندگی شما خالی است. اگر شما هم علاقه دارید تا برای چند روزی همراه با خانواده و دوستان خود، لحظات پر شور و هیجانی را تجربه کنید، تفریحات هیجان‌انگیز دریای شمال و جنوب کشور را به شما پیشنهاد می‌‌دهیم.

 

تفریحاتی جذاب در شمال با اجاره ویلا

شهرهای شمالی به دلیل نزدیکی به دریا و رشته کوه البرز از زیبایی خاصی برخوردار هستند. این ویژگی باعث شده است تا این شهرها همیشه انتخاب اول گردشگران برای مسافرت داخلی باشند. اگر شما هم در تعطیلات پیش رو قصد سفر به یکی از شهرهای شمالی را دارید، سفر به فومن را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این منطقه بکر و طبیعی به دلیل آب و هوای مطبوع، جاذبه‌های دیدنی و طبیعت فوق‌العاده زیبای خود به نگین سرسبز و تاریخی گیلان شهرت پیدا کرده است.

بسیاری از مسافران شهر فومن را با کلوچه‌های آن می‌شناسند. این شهر شمالی خوش آب و هوا علاوه بر طبیعت زیبا، جاذبه‌های تاریخی ارزشمندی را در دل خود جای داده است که دیدن آنها خالی از لطف نیست. اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده است که بهترین زمان برای سفر به فومن کدام فصل است، باید بگوییم که همه‌ی فصل‌های این شهر، بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند و نمی‌توان سفر به فومن را منحصر به یک فصل خاص دانست.

شهر فومن به دلیل توریستی بودن، اقامت‌گاه‌های بسیار زیادی دارد. اما اجاره ویلا قبل از سفر باعث می‌شود تا با خاطری راحت و امن به این شهر سفر کنید و خاطره‌ای خوش از آن داشته باشید. برای اجاره ویلا شمال کافی است تا سری به سایت شب بزنید و با چند کلیک ساده بهترین و ارزان‌ترین ویلاها را برای خود رزرو کنید.

قدم زدن در طبیعت سرسبز و زیبای فومن در فصل بهار و پاییز و استشمام هوای پاک آن تجربه‌ای است که تا مدت‌ها در ذهن شما باقی خواهد ماند. فصل تابستان این شهر نیز بسیار دیدنی است. شما می‌توانید برای فرار از گرمی هوا، به ییلاقات اطراف آن مانند ماسوله، روستای شولم، روستای فوشه، روستای خانوانه و... رفته و از سردی هوا در دل تابستان نهایت لذت را ببرید.

فومن در فصل زمستان با آب و هوای برفی نیز بسیار دیدنی است و با منظره‌های دل‌انگیز خود می‌تواند حس طراوت و سرزندگی را برای شما به ارمغان بیاورد.

در صورت اقامت در فومن پیشنهاد می‌کنیم که بازدید از جاذبه‌های دیدنی این شهر مانند دیدنی‌های مجموعه هفت اقلیم، قلعه رودخان، غار خون فوشه، مجسمه آناهیتا، پارک فومن، آبشار لار چشمه، بقعه سبز قبا و سایر مکان‌های گردشگری را در برنامه سفر خود قرار دهید.

گشت و گذار در بازار محلی فومن یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی این شهر به شمار می‌آید. شما می‌توانید در این بازار هر نوع خوراکی خوش‌طعم و غذاهای محلی مانند ماهی، تخم‌مرغ محلی، سبزی محلی و... را پیدا کنید.

همچنین می‌توانید صنایع دستی بومی مردمان این منطقه مانند سفره حصیری، شال بافی، گیوه، گلیم، محصولات سفالی، محصولات دستبافت پشمی، لباس‌های محلی و... را خریداری کنید و برای عزیزان خود سوغاتی ببرید. همچنین می‌توانید با گشت و گذار در پاساژهای معروف فومن مانند پاساژ امیر، تقوی، کارن و... برای چند ساعتی سرگرم شوید.

خانه هایی لاکچری در اطراف تهران

شروع تفریحاتی هیجان انگیز با چشم اندازی بی نظیر از دریا

همان‌طور که می‌دانید یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران تهران است، هر آنچه که در ذهن دارید، در تهران می‌توانید پیدا کنید. اگر قصد تجربه هیجان و تفریح یا یک شکم گردی جانانه را دارید، همه را با هم در تهران می‌توانید پیدا کنید.

کلان‌شهر تهران، باغ ویلاهای بسیار زیادی را در دل و اطراف خود جای داده است. زیبایی فوق‌العاده این باغ ویلاها باعث شده است تا بسیاری از ساکنین تهران، این مکان‌های بسیار عالی را برای خوشگذرانی خود انتخاب کنند. اگر شما هم به دنبال تجربه آرامش و تفریح در کنار امکاناتی بی‌نظیر و مدرن هستید، این خانه ها برای شما مناسب است تا برای چند روزی استراحت در آنجا اقامت داشته باشید.  در این میان از شهرهای اطراف تهران غافل نشوید که تجربه ای متفاوت است. شهرها و روستاهای دیدنی اطراف تهران عبارتند از : کردان، دماوند، افجه، فیروزکوه و... که در میان تمامی آن‌ها، کردان طرفداران خاص خود را دارد.

این روستا در استان البرز واقع شده است. نزدیکی به تهران از یک طرف و آب و هوای مناسب و طبیعت زیبای آن از طرفی دیگر باعث شده است تا بسیاری از پایتخت‌نشینان برای تعطیلات آخر هفته‌ی خود این روستای ییلاقی را انتخاب کنند‌. اجاره ویلا کردان بستگی به بودجه شما دارد. شما می‌توانید در این روستا مکان اقامتی ارزان تا لوکس و لاکچری برای خودتان انتخاب کنید.

برخی از سوئیت‌ها و ویلاهای کردان دارای استخر سرپوشیده و یا روباز هستند و می‌توانند یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب برای جمع‌های دوستانه و خانوادگی باشند.

تجربه هیجان با تفریحات آبی در کیش

شروع تفریحاتی هیجان انگیز با چشم اندازی بی نظیر از دریا

یکی از جاهای دیدنی استان هرمزگان جزیره کیش است که هرساله تعداد قابل توجه و چشمگیری از گردشگران به این جزیره سفر می‌کنند. در این جزیره هر نوع تفریحی که در ذهن داشته باشید می‌توانید پیدا کنید. از جاهای دیدنی و تفریحی کیش می‌توان به کشتی یونانی کیش، آکواریوم کیش، قلعه جنی کیش، باغ پرندگان کیش، پارک دلفین کیش و اسکله تفریحی کیش اشاره کرد.

تفریحات آبی به دلیل هیجان بسیار بالای خود باعث می‌شوند تا ضربان قلب شما افزایش پیدا کند. اگر شما هم به این تفریحات مهیج علاقه دارید، سفر به کیش مختص شما است. تنوع تفریحات آبی کیش بسیار زیاد است. اما اگر وقت کافی برای تجربه همه‌ی تفریحات آبی را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که غواصی در دل دریای خلیج فارس را از دست ندهید.

برای تجربه‌ی همه‌ی این تفریحات مهیج پیشنهاد می‌کنیم که با اجاره سوئیت در کیش چند روزی در این جزیره دیدنی اقامت داشته باشید. امکان اجاره خانه در کیش هم برای همه فراهم است. قیمت اجاره هر کدام از این خانه‌ها و سوئیت‌ها با توجه به امکاناتی که در اختیار شما می‌گذارند، متفاوت است.

شما می‌توانید در کنار غواصی از سایر تفریحات مرتبط با آن مانند اسنورکلینگ، نایت دایو یا غواصی در شب، عکاسی ماکرو، بیگ کورال، بازدید از ژوراسیک پارک، بازدید از سازه‌های مثلثی و دایره‌ای مصنوعی، کشتی مغروق داما، غواصی در نزدیکی کشتی یونانی، ساترن کرک و... نیز لذت ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز