خبرگزاری کار ایران

خدمات پستی و راهکارهای نوین | بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پستی کجاست

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۹۱

 

ارسال سریع و ایمن مرسوله‌ها با خدمات پیشرو پست

پست یکی از قدیمی‌ترین و پرکاربردترین روش‌های ارسال مرسولات به نقاط مختلف است. مرسولات پستی تنوع بالایی از نظر حجم، وزن و نوع مرسوله دارند و باید خدمات بسته‌بندی و ارسال با این موارد هماهنگی داشته باشند. برای آن که مرسولات پستی در کم‌ترین زمان ممکن و در سلامت کامل به دست گیرنده برسند، باید از خدمات شرکت‌های پستی مطمئن استفاده کنید. یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های پستی در تهران، شرکت پیشرو پست است که خدمات متنوعی را برای مشتریان درنظر گرفته است.

پیشرو پست؛ پلتفرم برتر مرسولات پستی

شرکت پیشرو پست یک شرکت حمل و نقل درون شهری است که از سال  1395 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با ارائه خدمات به فروشگاه‌های اینترنتی و اینستاگرامی و با شعار «یک شهر، یک قیمت» فعالیت خود را شروع کرد. شرکت پیشرو پست با در اختیارگرفتن نیروهای جوان و کارآمد در حال خدمت‌رسانی به مشتریان است.

توزیع مرسولات انبوه؛ یکی از خدمات محبوب شرکت پیشرو پست

در هر روز کاری مرسولات متعددی از سوی افراد، شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی، آزمایشگاه‌ها و ... برای توزیع و رساندن به دست گیرنده، در اختیار پیشرو پست قرار می‌گیرند. این شرکت با ارائه خدمات پست ارزان قیمت و با ارائه پنل مدیریتی و اختصاصی وب، یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه توزیع مرسولات انبوه در شهر تهران است. هزینه‌ای که این شرکت برای توزیع مرسوله‌ها دریافت می‌کند، نسبت به شرکت‌های مشابه پائین‌تر است. برای تمام کسانی که قصد دارند مرسولات پستی خود را به تهران بفرستند، پیشرو پست بهترین پیشنهاد است. این شرکت پروسه دریافت مرسوله و تحویل آن به گیرنده را تنها در یک روز انجام می‌دهد. کیفیت ارائه خدمات این شرکت، شما را از سلامت مرسوله‌های خود مطمئن می‌کند.

خدمات پستی و راهکارهای نوین | بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پستی کجاست

پرداخت در محل؛ روشی مناسب برای اطمینان از سلامت مرسوله

یکی از بهترین امکاناتی که پیشرو پست برای آرامش خاطر مشتریان درنظر گرفته است، پرداخت در محل است. این خدمت پیشرو پست، امکان تسویه وجه را برای کسانی که تمایلی به پرداخت اینترنتی ندارند، به وجود می‌آورد. همچنین مشتریان از این طریق می‌توانند از سلامت مرسوله پستی خود اطمینان حاصل کنند و در صورتی که مشکلی در توزیع بسته به وجود آمد، نگرانی از بابت هزینه خود نداشته باشند.

تنوع در ارائه خدمات پستی

تمام مشتریانی که ارسال مرسولات خود را به پیشرو پست می‌سپارند، می‌توانند نوع ارسال آن را انتخاب کنند. شرکت پیشرو پست به عنوان ارزانترین پست داخلی، انواع پست‌های سفارشی، پیشتاز و عادی را برای مشتریان درنظر گرفته است. مشتریان هر کدام از این سه نوع روش ارسال مرسوله را که انتخاب کنند، شرکت پیشرو پست با قیمتی مناسب و در سلامت کامل نسبت به ارسال مرسوله آن‌ها اقدام می‌کند.

ارسال مرسولات مختلف در تهران

از مهم‌ترین خدمات شرکت پیشرو پست، پذیرش انواع مرسوله‌ها در شهر تهران است. البته این شرکت کالاهای قیمتی، شکستنی و کالاهای مایع را نمی‌پذیرد. پیشرو پست با برخورداری از سیستم حمل و نقل آسان ارسال مرسوله‌ها ارزان ترین پیک را برای ارسال مرسوله شما در نظر می‌گیرد. ساکنان استان تهران می‌توانند از پیشرو پست برای ارسال مرسوله‌های خود استفاده کنند و از کیفیت بالای خدمات این شرکت بهره‌مند شوند.

 

استفاده از موتور سیکلت برای ارسال مرسولات

با توجه به ترافیک‌های همیشگی تهران و به دلیل ارزش وقت مشتریان، شرکت پیشرو پست برای ارسال مرسولات پستی از موتور سیکلت استفاده می‌کند. این شرکت ارزانترین پیک موتوری را برای ارسال مرسولات درنظر گرفته است و استفاده از خدمات این شرکت نسبت به شرکت‌های پستی مشابه مقرون به‌صرفه‌تر است.

تسویه روزانه با فروشندگان اینترنتی

تمام کسب‌وکارهای اینترنتی می‌توانند برای ارسال مرسوله‌های خود از پیشرو پست استفاده کنند. پیشرو پست با دریافت مرسوله‌های آنان و رساندن به گیرندگان در کم‌ترین زمان ممکن، یک شرکت پست ارزان بین شهری برای این نوع از کسب و کارها است. فروشندگانی که به‌صورت اینترنتی با پیشرو پست همکاری می‌کنند، می‌توانند وجه خود را روزانه با این شرکت تسویه کنند. پیشرو پست پس از این که وجوه نقدی را از خریداران دریافت می‌کند، بلافاصله با این فروشگاه‌های اینترنتی تسویه حساب می‌کند.

استفاده از پنل کاربری اختصاصی؛ خدمتی نوین از پیشرو پست

ارائه خدمات نوین پستی یکی از شاخص‌ترین وجه تمایزات پیشرو پست با شرکت‌های پستی مشابه در تهران است. این شرکت برای مشتریان خود پنل‌هایی اختصاصی تعبیه کرده است و آن‌ها با استفاده از این پنل می‌توانند وضعیت مرسولات خود را پیگیری کنند. این اقدام هیچ تفاوتی در قیمت خدمات پیشرو پست ندارد و صرفا برای افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتری صورت گرفته است. این خدمت برای فروشگاه‌های اینترنتی که هر روز باید مرسولات مختلفی را ارسال کنند، بهترین پیشنهاد است.

امکان بازگشت وجه در صورت آسیب به مرسوله

شرکت پیشرو پست در تهران برای اطمینان مشتریان از خدماتش، آماده پرداخت غرامت به آن‌ها در صورت آسیب به مرسوله است. در این شرکت بسته‌های مفقودشده با ارائه فاکتور فروش ارزش‌گذاری می‌شوند و غرامت مفقودی یا آسیب به آن‌ها پرداخت می‌شود.

پیشرو پست؛ مطمئن‌ترین پلتفرم پست بین شهری

استفاده از پست‌های بین شهری علاوه بر این که از هزینه‌های زیاد جلوگیری می‌کنند، مطمئن‌ترین راه برای ارسال مرسولات بین فرستنده و گیرنده در یک استان است. شرکت پیشرو پست با کسب رضایت حداکثری از مشتریان خود و ارائه خدمت پست ارزان بین شهری توانسته است به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پست بین شهری تبدیل شود. در این شرکت روند ثبت سفارش، تحویل مرسوله، بسته‌بندی و توزیع آن در کم‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می‌شود.

امکان رهگیری مرسولات در پلتفرم آنلاین

مشتریانی که برای ارسال مرسولات خود پیشرو پست را انتخاب می‌کنند، برای رهگیری مرسولات خود نیازی به تماس تلفنی یا حضور به‌صورت حضوری ندارند. این شرکت به عنوان یک پیک ارزان در تهران با دقت بالا در ارائه کد رهگیری مرسولات پستی به مشتریان، امکان پیگیری لحظه به لحظه را برای آن‌ها فراهم می‌کند. افراد، شرکت‌ها، سازمان‌ها، آزمایشگاه‌ها و صاحبان کسب و کارهای مجازی می‌توانند با مراجعه به پنل کاربری خود در سایت پیشرو پست از وضعیت مرسوله خود مطلع شوند.

برای ارسال مرسولات خود از پیشرو پست کمک بگیرید

برای ساکنان تهران که برای ارسال مرسولات پستی خود به دنبال پلتفرمی ارزان، باکیفیت و مطمئن هستند، شرکت پیشرو پست بهترین انتخاب است. با خدماتی که این شرکت در اختیار مشتری قرار می‌دهد، کوچک‌ترین دغدغه‌ای برای ارسال مرسولات پستی وجود ندارد و این موضوع، پیشرو پست را به گزینه‌ای مطمئن برای مرسولات پستی شما تبدیل کرده است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز