خبرگزاری کار ایران

آیا صرافی ارز دیجیتال اکسیر معتبر است؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۳۶

در چند سال اخیر افراد زیادی از فرصت به دست آمده استفاده کردند و پس از کسب مهارت‌های لازم وارد بازار سرمایه شدند. تعداد کثیری از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف بخشی از دارایی‌های خود را به سمت ارزهای دیجیتالی آوردند و اغلب نتایج مثبتی را تجربه کردند.

 برای کار در این بازار لازم است تا با یک صرافی قابل اطمینان طرف حساب بود که در سال‌های گذشته صرافی‌های خارجی بسیاری از حساب‌های ایرانی‌ها را بلوکه کردند. خوشبختانه در داخل ایران مجموعه‌هایی مانند صرافی ارز دیجیتال اکسیر وارد عمل شدند تا علاقه‌مندان با آرامش کامل به خرید و فروش بپردازند.

 

اکسیر، شرکتی دانش بنیان

 با توسعه خرید و فروش ارزهای دیجیتالی و مشهور شدن آن ها در جهان در اکثر کشورها افراد زیادی به این حرفه علاقه‌مند شدند.

 با توجه به استعداد هم‌وطنان عزیز در ایران نیز تعداد این افراد کم نبود. مشکل مهمی که وجود داشت عدم اعتماد به صرافی‌های خارجی بود. در سال 1396 اکسیر برای اولین بار به کمک نخبگان علاقه‌مند به فناوری بلاکچین توانست مجموعه‌ای ایمن برای ایرانیان راه‌اندازی کند.

این مجموعه با تلاش و زحمات زیاد توانست در ماه مرداد سال 1398 با تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این حوزه، به عنوان محصول دانش بنیان انتخاب شود.

کد اقتصادی یا کد رهگیری مالیاتی

هر کسب و کار بزرگ و کوچکی برای اینکه در اتهام پول‌شویی و فرار از مالیات قرار نگیرد، باید کد رهگیری مالیاتی یا همان کد اقتصادی اخذ کند.

صرافی ارز دیجیتال اکسیر نیز از این قاعده مستثنا نیست و کد رهگیری مالیاتی دریافت کرده است تا یک بستر ایمن برای تریدرهای ایرانی فراهم کند.

درگاه پرداخت قانونی

این مزیت بزرگی است که شما هر دریافت و پرداختی که در این صرافی دارید، از راه قانونی است و هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد.

 افرادی که از صرافی‌های خارجی استفاده می‌کنند، این خطر را به جان خریده‌اند که حتی اگر یک اشتباه در یک تراکنش رخ دهد، تمام سرمایه‌شان از دست برود. با اکسیر شما از درگاه پرداخت قانونی بهره‌مند هستید.

نظارت پلیس فتا

در دنیای امروز هر فردی که پیرو قانون است، بدون شک قله‌های موفقیت زیادی را در امنیت خاطر فتح خواهد کرد.

جالب است بدانید که تمام فعالیت‌های کاربران و همچنین صرافی ارز دیجیتال اکسیر تحت نظارت پلیس فتا انجام می‌شود و همین مسئله خیال بسیاری از کاربران را از انجام معامله بر روی این شبکه آسوده می‌کند.

آیا صرافی ارز دیجیتال اکسیر معتبر است؟

تیم امنیت قوی

با توجه به اینکه سرمایه‌های کلانی از کاربران در سیستم این صرافی نگهداری می‌شود، این مجموعه با کمک گرفتن از برترین نفرات حوزه بلاکچین، امنیتی فوق‌العاده ایجاد کرده‌اند. این امنیت قوی خیال شما را از نگهداری ارزها در کیف پول اختصاصی‌تان راحت خواهد کرد.

 توجه داشته باشید که از بدو تولد اکسیر تاکنون هیچ نفوذ امنیتی را تجربه نکرده است. شما می‌توانید در این صرافی با خرید تتر معاملات حرفه‌ای خود را انجام دهید.

پشتیبانی تلفن و چت آنلاین

یکی از اساسی‌ترین مزایای صرافی وجود پشتیبانی تلفن است. شاید شما هم تجربه کرده باشید که به دلیل مشکلات اینترنت تراکنشی معلق بماند و شما ندانید که چه باید بکنید.

در این مواقع پشتیبانی تلفن و چت آنلاین ارزش خود را نشان می‌دهد. در صرافی ارز دیجیتال اکسیر شما 24 ساعته پشتیبانی می‌شوید.

لیست شده در وبسایت کوین مارکت کپ (coin market cap)

لیست شدن یک صرافی ایرانی در کوین مارکت کپ می‌تواند امتیاز بسیار مهمی برای صرافی محسوب شود. یکی از موارد درباره اکسیر، وجود این پلتفرم در سایت معتبر کوین مارکت کپ است.

در صفحه مربوط به اکسیر در کوین مارکت کپ نوشته شده که صرافی ارز دیجیتال اکسیر یک صرافی متمرکز ایرانی است که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده و از ریال به عنوان فیات پشتیبانی می‌کند.می‌توانید از این لینک به صفحه اکسیر در سایت کوین مارکت کپ دسترسی داشته باشید.

تعداد زیاد کاربران و حجم معاملات بالا

با توجه به علاقه‌مندی هم‌وطنان به حوزه ارز دیجیتال، در طول این چند سال کاربران زیادی به شبکه صرافی اکسیر پیوسته‌اند. همین تعداد بالای کاربران باعث شده تا روزانه حجم معاملات این صرافی افزایش یابد و بستری مناسب برای خرید و فروش باشد.

نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی

یکی از بهترین روش‌ها برای اطلاع از کیفیت ارائه خدمات یک کسب و کار مراجعه به نظرات کاربران در شبکه‌های مجازی است. شاید شما هم در شبکه‌های اجتماعی در صورت رضایت یا عدم رضایت از خدمات یک مجموعه نظر خود را منتشر می‌کنید.

صرافی ارز دیجیتال اکسیر از این نظر نیز سربلند است و اکثر کاربران رضایت خود را در شبکه‌های مختلف اعلام کرده‌اند.

آیا صرافی ارز دیجیتال اکسیر معتبر است؟

امکانات حرفه‌ای معاملات و قابلیت‌ها

اگر شما کار با صرافی‌های مختلفی را تجربه کرده باشید، می‌دانید که هر کدام از آنها برای انجام معامله توسط کاربران امکانات خاصی را در اختیارشان قرار می‌دهند.

در میان صرافی‌های داخلی، یکی از شبکه‌های قوی و با امکانات حرفه‌ای صرافی ارز دیجیتال اکسیر است. شما در این شبکه به نوعی می‌توانید معامله کنید.

روش اول، خرید آسان است که هر فردی می‌تواند با تعیین حجم معامله به راحتی با لمس یک گزینه آن را انجام دهد.

روش دوم خرید حرفه‌ای است که امکانات و قابلیت‌های مختلفی برای معامله‌گران فراهم شده تا با دقت کامل تحلیل‌های خود را عملی کنند. به عنوان مثال شما برای خرید آواکس می‌توانید از هر روش دلخواهی استفاده کنید.

جمع بندی

در یک دهه گذشته مشاغل زیادی با معرفی ارزهای دیجیتال در بستر اینترنت ظهور کردند. افرادی که با گذراندن دوره‌های آموزشی به سراغ این حرفه آمدند خیلی زود توانستند موفقیت‌های چشمگیری را کسب کنند.

متاسفانه بسیاری از صرافی‌های خارجی سرمایه‌های بزرگ و کوچکی از ایرانیان را مسدود کردند و همین امر باعث شد تا دلهره بزرگی به دل علاقه‌مندان بیافتد.

صرافی اکسیر اولین صرافی داخلی در ایران است که در سال 1396 راه‌اندازی شد تا ایرانیان نیز بتوانند از این فرصت استفاده کنند و سرمایه‌های خود را در یک شبکه امن نگه دارند.

سوالات متداول

صرافی ارز دیجیتال اکسیر چیست؟

این صرافی اولین و امن‌ترین بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال  در ایران است.

چگونه می‌توان به اکسیر اعتماد کرد؟

تمام فعالیت‌های این مجموعه زیر نظر پلیس فتا انجام می‌شود و همچنین این شرکت کد رهگیری مالیاتی دارد تا شما به آن اعتماد کنید.

آیا صرافی ارز دیجیتال اکسیر مجوز از بانک مرکزی دارد؟

بله. بهتر است بدانید که در هشتمین همایش بزرگ بانکداری الکترونیکی و نظام پرداخت، این مجموعه از ریاست بانک مرکزی لوح تندیس دریافت کرده است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز