خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین سایت مشاغل خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۵۲۰

استخدام در انگلیسی:   (Employment) نامیده میشود . این روزها برای یافتن شغل مناسب  در هر نقطه از دنیا و استخدام شدن در شرکت های معتبر یا بعبارتی  Employment in international companies  ، می‌توانید به راحتی با مرور وب‌سایت‌های کاریابی خارجی معتبر همچون سامانه کارتلCartel   موقعیت‌های شغلی مورد نظرتان را پیدا کنید . در این حین  نیاز  است در ابتدا با نحوه کار با  بهترین سایت‌های کاریابی بین‌المللی آشنا شوید .  توصیه‌ای که به شما می‌کنیم این است که اگر قصد دارید در کشور خاصی مشغول به کار شوید و فرصت استخدام در شرکت های سطح بالا یا  Top level companies بهتر است به جای بررسی شخصی و جزء به جزء تمرکز خود را بر سایت‌های استخدامی و کاریابی بین المللی قرار دهید.

این سامانه های اینترنتی می‌تواند سریعتر شما را به شغل ایده‌آل برساند. در ادامه به معرفی پرتال کاریابی و استخدامی  Cartel میپردازیم .

معرفی بهترین سایت مشاغل خارجی

معرفی پرتال کارتل

کارتل (Cartel Portal) یک شرکت چندملیتی و بین المللی بوده که در سال 1997 در لوکزامبورگ تاسیس و پایه گذاری شد ، این مجموعه در حال حاضر بیش از 40 شعبه در سراسر جهان در آسیا ، اروپا ، آمریکا لاتین و شمالی ، استرالیا داشته و یکی از بزرگترین سامانه های کاریابی بین المللی  بشمار می آید .

این مجموعه طبق آمار میزبان بیش از 1.600.000 کارفرما در سطح جهان بوده و روزانه بیش از 70.000 هزار فراخوان و آگهی استخدامی را مدیریت و اطلاع رسانی میکند .   کلیه متقاضیان و افراد جویا کار در کشورها و شرکت های خارجی میتوانند بدون محدودیت فرایند استخدامی  (Employment) خود را به سادگی از طریق این پرتال پیگیری و جستجو نمایند . می‌توان ادعا کرد که تمامی شرکت‌های معتبر در سراسر دنیا در این موتور جستجو Cartel حضور دارند. با استفاده از این سامانه میتوان آگهی‌ های استخدام را بررسی کنید و با توجه به میزان حقوق ، موقعیت جغرافیایی ، ردیف شغلی شغل مورد نظر خود را بیابید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز