خبرگزاری کار ایران

اجاره روزانه خانه و سوئیت در تهران با اسنپ روم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۱۸۰

اگر با هر هدفی قصد سفر به شهر تهران را دارید، می‌توانید برای محل اقامت خودتان از اسنپ روم کمک بگیرید و با اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران سفری بی‌نظیر را تجربه کنید.

 اگر تا به حال به شهر تهران سفر نکردید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برای یکبار هم که شده سری به این شهر پر ماجرا بزنید و از جاهای دیدنی آن لذت ببرید.

 تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا چند مورد اجاره خانه مبله در تهران را به شما معرفی کنیم و درباره اسنپ روم بیشتر برای شما صحبت کنیم تا از مزایای آن باخبر باشید و با خیالی آسوده‌تر اقدام به اجاره خانه روزانه در تهران کنید.

واحد یکخوابه جمالزاده – جمهوری

در زمان سفر به شهر تهران اگر نیاز به اقامت در محدوده جمهوری داشتید، می‌توانید واحد یکخوابه جمالزاده را در آن منطقه و از طریق اسنپ روم به بهترین قیمت و امکانات رزرو کنید. ساعت ورود و خروج از این واحد به ترتیب 14 و 12 ظهر است و در صورتی که دیرتر از زمان مقرر شده از اتاق خارج شوید و آن را تخلیه کنید، باید مبلغی به عنوان جریمه پرداخت کنید.

قابل ذکر است که بدانید برگزاری مراسم و نگهداری از حیوانات خانگی در این واحد ممنوع است و امکان لغو یا تغییر رزرو در روزهای تعطیل رسمی و 48 ساعت قبل از ورود نیز ممنوع بوده و امکان‌پذیر نیست. با اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران، با خیالی آسوده به کارهای خود برسید.

اجاره روزانه خانه و سوئیت در تهران با اسنپ روم

آپارتمان یکخوابه سلسبیل – کارون

اگر در محدوده کارون تهران، نیازمند اجاره آپارتمان مبله در تهران یا خانه مبله در تهران بودید، می‌توانید آپارتمان یکخوابه سلسبیل را از طریق برنامه اسنپ و اسنپ روم یا از طریق تماس با کارکنان اسنپ روم رزرو کنید.  ساعت ورود به این آپارتمان 14 و ساعت خروج از آن 12 ظهر است و در طبقه دوم ساختمان واقع شده و در حدود 55 متر وسعت دارد.

ازجمله امکانات آن می‌توان به مواردی مانند پنجره بیرونی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، کولر آبی، امکان پخب و پز، مبلمان، یخچال، تلویزیون، حمام، شوفاژ، بالکن و.... اشاره کرد. در زمان ورود به این خانه حتما کارت شناسایی خود را همراه داشته باشید.

 

سوئیت دو نفره کوهسار – پونک 12

برای اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران یا خانه مبله در تهران می‌توانید روی اسنپ روم حساب کنید و اگر در محدوده کوهسار نیاز به محل اقامت داشتید، می‌توانید رزرو سوئیت دو نفره کوهسار را برای اقامتی عالی تجربه کنید.

این سوئیت در طبقه همکف ساختمان واقع بوده و متراژی در حدود 35 متر دارد. ازجمله امکانات آن می‌توان به موارد مختلفی مانند میز ناهارخوری، یخچال، اجاق گاز، اسپلیت، تلویزیون، امکان پخت و پز، سرویس بهداشتی، پنجره بیرونی، حمام، آشپزخانه، آسانسور و.... اشاره کرد.

زمان ورور به این سوئیت ساعت 14 و زمان خروج و تخلیه آن ساعت 12 ظهر است. در زمان مراجعه به این سوئیت باید کارت شناسایی شما همراهتان باشد و به این نکته توجه داشته باشید که تخلیه کردن دیرهنگام این سوئیت نسبت به زمان تعیین شده، پرداخت هزینه اضافی به عنوان جریمه را برای شما به همراه دارد.

اجاره روزانه خانه و سوئیت در تهران با اسنپ روم

جمع بندی

اسنپ روم و تمامی کارکنانش تنها یک دغدغه دارند که برای آن تلاش می‌کنند؛ آن هم جلب رضایت مشتری و فراهم آوردن محلی برای اقامت با کمترین بودجه در هر شهر است. اسنپ روم جزو گروه بزرگ اسنپ بوده و سابقه‌ای چندین ساله در زمینه اقامتگاه‌های هتلی و غیرهتلی دارد.

اگر قصد اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران را دارید می‌توانید از طریق برنامه اسنپ، اسنپ روم یا از طریق تماس با کارکنان اسنپ روم رزرو خود را انجام دهید.

همچنین، ازجمله مزایای سایت اسنپ روم می‌توان به مواردی مانند پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، امکان رزرو اقامتگاه با کمترین بودجه، رعایت بهداشت و نظافت، کنترل کیفی توسط افراد متخصص به صورت منظم، خدمات‌رسانی عالی، نزدیک بودن به ایستگاه‌های حمل و نقل شهری، نزدیک بودن به مناطق مهم شهر، دسترسی عالی و..... اشاره کرد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز